globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: seřízení a nastavení
7.12.2010 v 21:28
Zdravím všechny vlastence na motocyklech ČZ. Letos jsem odjel svou první MX sezónu na 250/513, minulou zimu jsem repasoval podvozek, dával nový válec a nové zapalování a magneto. Rád bych teď od vás zkušených slyšel pár rad, jak otryskovat, jak nastavit zapalování, jaký olej do převodovky, do tlumičů, prostě ověřené vychytávky.

seřízení a nastavení

8.12.2010 v 09:29 | Nahoru | #1
Zapalování nastav podle manuálu, tam není co vymýšlet. Po převodovky patří obyčejný převodák PP80 a je potřeba ho často měnit cca 3-5hodin. Do motoru na to maž tolik nezáleží, osobně mám vyzkoušené Castrol TTS, Castrol R2 a Valvoline SynPower. V zásadě jedu syntetiku co zrovna seženu za dobrou cenu a značku až tolik neřeším.
Otryskování chce každá jiné a to ti přes internet nikdo nevysvětlí, chce to zkušenosti.
Do vidlic přijde olej 15W klidně motorový, jsou tak jednoduché že jim je to skoro jedno. Do zadních tlumičový olej 5w, s tím že se musí jinak poskládat planžety, aby to fungovalo a zase platí, že každému to vyhovuje jinak.

2 reakcí na tento příspěvek seřízení a nastavení

8.12.2010 v 15:05 | Nahoru | #2
Bavil jsem se o motorovém oleji s Barim
a podle něho je nej Motul 800 a jemu bych věřil jasně asi je jedno jakej olej hlavně ať je syntetickej,sám jezdím na Castrol TTS ale tenhle má prý větší hustotu a pro ČZ prej nejlepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení a nastavení

8.12.2010 v 16:07 | Nahoru | #3
czechino> Ta cena je trochu sada od Sadáma .Co jsem dával do 516 tak Valvoline a tenhle je největší voňavka Agip .

seřízení a nastavení

8.12.2010 v 17:33 | Nahoru | #4
do 250 Motul 710, ta dváca by ho možná taky snesla.

(reakce na) seřízení a nastavení

8.12.2010 v 19:55 | Nahoru | #5
Madball> Co se týče ceny tak je to trochu palba,ale kvalita něco stojí

(reakce na) seřízení a nastavení

8.12.2010 v 23:38 | Nahoru | #6
czechino> Myslím že do 25let staré motorky je naprosto zbytečné lít Motul 800, je to špičkový olej pro závodní učely. Před 25lety tam do ní davali M2T a lítala

seřízení a nastavení

9.12.2010 v 08:51 | Nahoru | #7
Jo dobrý, dohadů o oleji do benzinu už jsem si tady přečetl hafo, olej jezdim Motorex a měnit nebudu, čekal jsem tady nějaký zajínavý rady a místo toho jde o olej. Ještě se můžete začít dohadovat o poměru. Ale reagovat přece jen musim. Nechci poslouchat, že tam přet 25 lety dával každý M2T, taky v tehdejších svazarmech nikdo neřešil počet pístů, výbrusů a nových válců za sezónu, prostě toho bylo dost. A taky bych řekl, že tehdejší písty byly trošičku odlišné od toho, co tam dneska můžeme dát. Kované písty se určitě nedají srovnat s pístem, kterej odjeval pás před 25 lety do formy a fabrika jich expedovala tisíce. Takže naopak, na zetce záleží na oleji mnohem více něž na japonci.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 250/513 střílý do výfuku ČZ 250/513 Vrata21 6 21.2.2022 v 09:50 papiboy
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Rám ČZ 250/513 ČZ 250/513 Anti 26 10.11.2021 v 10:01 tomasNJ
Zadní tlumiče ČZ motokros ČZ 250/513 Anti 17 9.11.2021 v 21:24 Anti
Spojka ČZ 250/513 ČZ 250/513 caja008 4 29.6.2021 v 09:54 Béďa17


TOPlist