http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=98596&fid=18&pgr=2
Uzavřeno 28.11.2010 v 23:46 uživatelem GRASSEL
Naposledy editováno 21.11.2010 12:47:29
1 reakcí na tento příspěvek Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Naposledy editováno 21.11.2010 17:46:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
2 reakcí na tento příspěvek Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Jediné co mě napadá je proč třeba nedomluvit na den Sosnovou ,nebo se dohodnout do Brna...Nejvíc by se mi líbila Sosnová,tam se smazává výkon motorů a jde jen o mrštnost,kvalitu pneu a PILOTA... dobrá věc je tam i antihopingová spojka...
Delta>pylot> nechápu, proč bych neměl foukat pneu na tlak, jakej píše výrobce daného typu motorky,jak píšeš někde ze začátku....
Foukat ano, ale jen ty gumy předepsaný výrobcem 190/50 a slicky v žádném případě. I tak ale musíš vědět co je pro tebe lepší. Výrobce tam dává kompromis. Pokud ale víš že jezdíš svižně tak to tam nedáš. Ty co ty motorky testujou taky ufouknou do normálního provozu třeba na 2.4 předek a 2.2 zadek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Navíc tady se nedomlouvaj žádný ilegální závody, to nevím co jste si to zase vymysleli. Jen normální vyjížďka a ty okruhy............
Až bude někdo z nás na okruh tak tam jednoduše pojede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
kawapepek>Hááááááááá už se tady zase domlouvají ilegální závody.... je zajímavý,že tohle vždycky vzniká na podzim a ne v pravym létě,když je možnost ráno se pohádat a odpoledne jít na věc... Přiznám se,že bych se jel taky podívat,jak budete drandit...Ale rozdávat si to s Váma fakt nebudu...na to jsem měkkej a moc velkej mrdal...
Jediné co mě napadá je proč třeba nedomluvit na den Sosnovou ,nebo se dohodnout do Brna...Nejvíc by se mi líbila Sosnová,tam se smazává výkon motorů a jde jen o mrštnost,kvalitu pneu a PILOTA... dobrá věc je tam i antihopingová spojka...
Jen malý dotaz,ne co v Sosně antihop,když tam neřadíš???
Naposledy editováno 21.11.2010 18:22:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Nicméně foukat to na sportu na 2,5 a 2,9 je taky blbost,protže tyhle tlaky jsou daný od výrobce taky tím,že motorku třeba člověk zatíží na maximální provozní hmotnost a jede někam na dovolenou..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
verybusy>Jen malý dotaz,ne co v Sosně antihop,když tam neřadíš???
No protože když prudce brzdíš a nemáš vymáčklou spojku,tak ti nedribluje zadní kolo woe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
GRASSEL>kawapepek> Promiň ale sosnová je trať pro motardy, tam bych nikdy nevytáhnul sporta jelikož nevím co bych si tam s ním jako měl užít?!
Navíc tady se nedomlouvaj žádný ilegální závody, to nevím co jste si to zase vymysleli. Jen normální vyjížďka a ty okruhy............
Až bude někdo z nás na okruh tak tam jednoduše pojede
No právě,je to technická trať se kterou si poradí na supersportu jen opravdu dobrý pilot...Pokud máš svou motorku v ruce,je jedno kde jedeš a ujedeš tomu druhému i v Sosnové...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
To že slick se neohřeje tak jako na okruhu je logický ale ohřát se dá úplně normálně a v pohodě jak říkám, úplně stejna jako homologovaná d211
kawapepek>No právě,je to technická trať se kterou si poradí na supersportu jen opravdu dobrý pilot...Pokud máš svou motorku v ruce,je jedno kde jedeš a ujedeš tomu druhému i v Sosnové...
To je sice možný ale na sportu bych tam opravdu nejel abych jezdil na jedničku, to by mělo fakt smysl. Na motardu jo, to by mě bavilo ale sport tam ztrácí absolutně smysl. Navíc přiznám se že mě nikdy pomalý zatáčky na spotu nebavili. To můžu zaject na jedno dopravní hřiště a vyjde mě to téměř stejně
GRASSEL>kawapepek> Tak foukat to jako na okruhu je taky blbost. To bych na ty KR foukal 1.4 a 1.8 za tepla!!!!
To že slick se neohřeje tak jako na okruhu je logický ale ohřát se dá úplně normálně a v pohodě jak říkám, úplně stejna jako homologovaná d211
Jo ano souhlasím....prostě najít kompromis...Mezi tlakem na okruh a tlakem udávaným výrobcem moto...
3 reakcí na tento příspěvek Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
proc myslite ze je po kazdem zavode vyhazuji-proto ze na to maj a sponzor jim koupi novy asi ne... samozrejme v provozu neni na ne kladenej takovy narok jako na okruhu jezdit se na tom asi da,ale podle me rozhodne nejsou lepsi než hyper/super sportovni gumy urceny na komunikace..
tak a ted je ze me bejvalej kamarad Grasslíka
1 reakcí na tento příspěvek Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
na kolik tak muzou foukat ? :/ :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Milosek.m>no ja vam kuci nevim ale je to tady samej mytus okolo gum,nechci se nikoho zastavat ale slicky jsou uz z vyroby delany na jedno max. dve pouziti vyrobnim procesem ,tudiz pokazdem vychladnuti se musi zahrat jeste vice aby zacali fungovat,páč se znich "vypekaji" etericke oleje co maj zasadni vliv na pruznost a soudrznost pneu.
proc myslite ze je po kazdem zavode vyhazuji-proto ze na to maj a sponzor jim koupi novy asi ne... samozrejme v provozu neni na ne kladenej takovy narok jako na okruhu jezdit se na tom asi da,ale podle me rozhodne nejsou lepsi než hyper/super sportovni gumy urceny na komunikace..
tak a ted je ze me bejvalej kamarad Grasslíka
Tohle jsem taky cetl ze to vydrzi jen nekolik cyklu ohrati-vychladnuti. Takze oni na tom jezdej vejkend pak to vyhodej. A nekdo si to jeste nadsene koupi s tim kolik je tam masa na stredu. Ale pritom je to uz stara guma ktera drzi min jak nova supersport.
Naposledy editováno 21.11.2010 19:04:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Kdyžto za provozu je zahřeješ ale nedostanou takovej extrém jako na okruhu od profíků z wsbk. Tudíš ta guma funguje zahřátá ale pořád za menších teplot než tam. Jiný je to zas na úrovni hobíků který sice taky na okruhu zahřejou aby lepila ale nedostanou jí taky do takovejch extrémů jako ty wsbk tudíš je můžou použít vícekrát ale vědět kde je jejich limit.
KR 108 má stejnou směs jako homologovaná D 211 takže co je lepší?! Když je to to samý akorát jedno se vzorkem a druhý třeba bez hmmm?!
SVSkritek>Tohle jsem taky cetl ze to vydrzi jen nekolik cyklu ohrati-vychladnuti. Takze oni na tom jezdej vejkend pak to vyhodej. A nekdo si to jeste nadsene koupi s tim kolik je tam masa na stredu. Ale pritom je to uz stara guma ktera drzi min jak nova supersport - silniční.
Jenže ta nová supersport silniční bude taky chladnout a ohřejvat se, tudíš to bude pak stejný. Takže bys musel nonstop vyhazovat a kupovat.
Ono něco se dělá taky pro lepší prodej a zisk což je logický a takhle můžou smáznout to že koupí někdo gumu na okruh, pak jí koupí druhej na provoz. Když to kdyby jí koupil ten na okruh novou a tamten na silnici taky novou tak maj zisk dvojnásobnej. Je to to samý jako když třeba sršeň řekl do TV a rozhovorů že slick nepatří do provozu atd. a pak jsme ho potkali na slickách...........
Řekl že těm gumám nejvíc věří a že jsou nejlepší jenže v tamtom nemůže říct že můžou do provozu a hlavně jde o prachy.
Jo a ještě něco, mrkněte se na test gum do toho motohousu, nevím teď co to bylo za číslo. Testovali tam homologačky vs slicky (KR 108 co jezdím já) do provozu a vyhrála to s maximálně nejlepšíma vlastnostma právě ta KR 108
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
SVSkritek>Tohle jsem taky cetl ze to vydrzi jen nekolik cyklu ohrati-vychladnuti. Takze oni na tom jezdej vejkend pak to vyhodej. A nekdo si to jeste nadsene koupi s tim kolik je tam masa na stredu. Ale pritom je to uz stara guma ktera drzi min jak nova supersport.
Špička to dá dolů po 20-ti kolech.Nám mrdalům stačí ten zbytek....
Prostě každýmu to vydrží jinak a ta guma dostává u každýho jinak zabrat.