globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
 
21.11.2010 v 12:42
Tak pokračujeme maxxi

http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=98596&fid=18&pgr=2

Uzavřeno 28.11.2010 v 23:46 uživatelem GRASSEL

Naposledy editováno 21.11.2010 12:47:29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 18:12 | Nahoru | #1
pylot> nechápu, proč bych neměl foukat pneu na tlak, jakej píše výrobce daného typu motorky,jak píšeš někde ze začátku....

(reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 18:17 | Nahoru | #2

Delta>pylot> nechápu, proč bych neměl foukat pneu na tlak, jakej píše výrobce daného typu motorky,jak píšeš někde ze začátku....



Foukat ano, ale jen ty gumy předepsaný výrobcem 190/50 a slicky v žádném případě. I tak ale musíš vědět co je pro tebe lepší. Výrobce tam dává kompromis. Pokud ale víš že jezdíš svižně tak to tam nedáš. Ty co ty motorky testujou taky ufouknou do normálního provozu třeba na 2.4 předek a 2.2 zadek

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 18:24 | Nahoru | #3
Delta> Protože každej Střelec na svý motorčičce chce být uplně nejvíc racing a tak fouká gumy na tlak,který se uvádí pro jízdu po okruhu... Ale nedojde mu,že at letí kládu jakou chce,tak stejně gumu neohřeje jako na dráze,protože projede vesnicí,kde musí ubrat,projede městem,kde třeba i musí zastavit a ta guma prostě chladne...No a placebo efekt mu dodá pocit nesmrtelnosti a toho,že takhle je to lepší,než foukat jak to uvádí výrobce...
Nicméně foukat to na sportu na 2,5 a 2,9 je taky blbost,protže tyhle tlaky jsou daný od výrobce taky tím,že motorku třeba člověk zatíží na maximální provozní hmotnost a jede někam na dovolenou..
Téma je zamknuto


TOPlist