globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
 
21.11.2010 v 12:42
Tak pokračujeme maxxi

http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=98596&fid=18&pgr=2

Uzavřeno 28.11.2010 v 23:46 uživatelem GRASSEL

Naposledy editováno 21.11.2010 12:47:29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 18:24 | Nahoru | #1
Delta> Protože každej Střelec na svý motorčičce chce být uplně nejvíc racing a tak fouká gumy na tlak,který se uvádí pro jízdu po okruhu... Ale nedojde mu,že at letí kládu jakou chce,tak stejně gumu neohřeje jako na dráze,protože projede vesnicí,kde musí ubrat,projede městem,kde třeba i musí zastavit a ta guma prostě chladne...No a placebo efekt mu dodá pocit nesmrtelnosti a toho,že takhle je to lepší,než foukat jak to uvádí výrobce...
Nicméně foukat to na sportu na 2,5 a 2,9 je taky blbost,protže tyhle tlaky jsou daný od výrobce taky tím,že motorku třeba člověk zatíží na maximální provozní hmotnost a jede někam na dovolenou..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 18:36 | Nahoru | #2
kawapepek> Tak foukat to jako na okruhu je taky blbost. To bych na ty KR foukal 1.4 a 1.8 za tepla!!!!
To že slick se neohřeje tak jako na okruhu je logický ale ohřát se dá úplně normálně a v pohodě jak říkám, úplně stejna jako homologovaná d211

(reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 20:44 | Nahoru | #3
kawapepek> asi jo víš že mám Zdko, foukám 2,5 a 2,9 a nikdy mě nepřišlo, že je něco špatně,teď sem koukal do příručky a foukání tam je stejný ať jedu solo nebo plně naloženej na dovču
Téma je zamknuto


TOPlist