globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
 
21.11.2010 v 12:42
Tak pokračujeme maxxi

http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=98596&fid=18&pgr=2

Uzavřeno 28.11.2010 v 23:46 uživatelem GRASSEL

Naposledy editováno 21.11.2010 12:47:29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 18:36 | Nahoru | #1
kawapepek> Tak foukat to jako na okruhu je taky blbost. To bych na ty KR foukal 1.4 a 1.8 za tepla!!!!
To že slick se neohřeje tak jako na okruhu je logický ale ohřát se dá úplně normálně a v pohodě jak říkám, úplně stejna jako homologovaná d211

(reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 18:39 | Nahoru | #2

GRASSEL>kawapepek> Tak foukat to jako na okruhu je taky blbost. To bych na ty KR foukal 1.4 a 1.8 za tepla!!!!
To že slick se neohřeje tak jako na okruhu je logický ale ohřát se dá úplně normálně a v pohodě jak říkám, úplně stejna jako homologovaná d211



Jo ano souhlasím....prostě najít kompromis...Mezi tlakem na okruh a tlakem udávaným výrobcem moto...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 19:37 | Nahoru | #3

GRASSEL>kawapepek> Tak foukat to jako na okruhu je taky blbost. To bych na ty KR foukal 1.4 a 1.8 za tepla!!!!
To že slick se neohřeje tak jako na okruhu je logický ale ohřát se dá úplně normálně a v pohodě jak říkám, úplně stejna jako homologovaná d211



Zadny slick co znam neni uplne stejny jako stockova varianta. Jednak jde samozrejme o ten dezen, ktery se na samotnem ohriva hodne projevi a pak i o jiny design kostry. Pochybuju ze KR je totozny s DOTovou 211. Mas nejake podpurne materialy?
Téma je zamknuto


TOPlist