http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=98596&fid=18&pgr=2
Uzavřeno 28.11.2010 v 23:46 uživatelem GRASSEL
Naposledy editováno 21.11.2010 12:47:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
To že slick se neohřeje tak jako na okruhu je logický ale ohřát se dá úplně normálně a v pohodě jak říkám, úplně stejna jako homologovaná d211
GRASSEL>kawapepek> Tak foukat to jako na okruhu je taky blbost. To bych na ty KR foukal 1.4 a 1.8 za tepla!!!!
To že slick se neohřeje tak jako na okruhu je logický ale ohřát se dá úplně normálně a v pohodě jak říkám, úplně stejna jako homologovaná d211
Jo ano souhlasím....prostě najít kompromis...Mezi tlakem na okruh a tlakem udávaným výrobcem moto...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
GRASSEL>kawapepek> Tak foukat to jako na okruhu je taky blbost. To bych na ty KR foukal 1.4 a 1.8 za tepla!!!!
To že slick se neohřeje tak jako na okruhu je logický ale ohřát se dá úplně normálně a v pohodě jak říkám, úplně stejna jako homologovaná d211
Zadny slick co znam neni uplne stejny jako stockova varianta. Jednak jde samozrejme o ten dezen, ktery se na samotnem ohriva hodne projevi a pak i o jiny design kostry. Pochybuju ze KR je totozny s DOTovou 211. Mas nejake podpurne materialy?