http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=98596&fid=18&pgr=2
Uzavřeno 28.11.2010 v 23:46 uživatelem GRASSEL
Naposledy editováno 21.11.2010 12:47:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
GRASSEL>kawapepek> Tak foukat to jako na okruhu je taky blbost. To bych na ty KR foukal 1.4 a 1.8 za tepla!!!!
To že slick se neohřeje tak jako na okruhu je logický ale ohřát se dá úplně normálně a v pohodě jak říkám, úplně stejna jako homologovaná d211
Zadny slick co znam neni uplne stejny jako stockova varianta. Jednak jde samozrejme o ten dezen, ktery se na samotnem ohriva hodne projevi a pak i o jiny design kostry. Pochybuju ze KR je totozny s DOTovou 211. Mas nejake podpurne materialy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Dawe02>Zadny slick co znam neni uplne stejny jako stockova varianta. Jednak jde samozrejme o ten dezen, ktery se na samotnem ohriva hodne projevi a pak i o jiny design kostry. Pochybuju ze KR je totozny s DOTovou 211. Mas nejake podpurne materialy?
Byl u nás ve firmě týpek z Dunlopu na poradě. Při tý příležitosti jsem s ním kecal když jsme šli kouřit a bavil se s ním právě o těhle gumách. Že jsem to s kámošem zkoušeli za jakou dobu se zahřejou, za jakou dobu vychladnou a bylo to totožný tak mi řekl že ty gumy jsou prostě homologovaný ale pořád závodní a je to taková homologovaná alternativa ke KR
Ale čistě to že jsou ze stejný směsi jsem tu řešil tenkrát s nějakým okruhářem v jednom vlákně o gumách a jelikož ty vlastnosti měli i KR i D211 stejný tak tomu věřím.