globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
 
21.11.2010 v 12:42
Tak pokračujeme maxxi

http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=98596&fid=18&pgr=2

Uzavřeno 28.11.2010 v 23:46 uživatelem GRASSEL

Naposledy editováno 21.11.2010 12:47:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 20:02 | Nahoru | #1

Dawe02>Zadny slick co znam neni uplne stejny jako stockova varianta. Jednak jde samozrejme o ten dezen, ktery se na samotnem ohriva hodne projevi a pak i o jiny design kostry. Pochybuju ze KR je totozny s DOTovou 211. Mas nejake podpurne materialy?



Byl u nás ve firmě týpek z Dunlopu na poradě. Při tý příležitosti jsem s ním kecal když jsme šli kouřit a bavil se s ním právě o těhle gumách. Že jsem to s kámošem zkoušeli za jakou dobu se zahřejou, za jakou dobu vychladnou a bylo to totožný tak mi řekl že ty gumy jsou prostě homologovaný ale pořád závodní a je to taková homologovaná alternativa ke KR

Ale čistě to že jsou ze stejný směsi jsem tu řešil tenkrát s nějakým okruhářem v jednom vlákně o gumách a jelikož ty vlastnosti měli i KR i D211 stejný tak tomu věřím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 20:08 | Nahoru | #2
GRASSEL> hele treba je to stejna smes ale nebude to mit stejnou kostru, treba u autackejch gum je rozdil mezi T a H gumou (rychl. index) pouze v kostre pneu a treba u toho H čka to je o 1m brzdna draha kratší než u T v rozmeru 20/55r16 takze podle me ta homologovana dunlopa bude mit treba ocelovy kord nebo tak necoaby to rychlejs odvadelo teplo a ta guma se tolik neprehrivala a neprepalovala kvuli zivotnosti coz u tech slicku je jedno kdyz je to na jedno pouziti...
Téma je zamknuto


TOPlist