globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
 
21.11.2010 v 12:42
Tak pokračujeme maxxi

http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=98596&fid=18&pgr=2

Uzavřeno 28.11.2010 v 23:46 uživatelem GRASSEL

Naposledy editováno 21.11.2010 12:47:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 20:08 | Nahoru | #1
GRASSEL> hele treba je to stejna smes ale nebude to mit stejnou kostru, treba u autackejch gum je rozdil mezi T a H gumou (rychl. index) pouze v kostre pneu a treba u toho H čka to je o 1m brzdna draha kratší než u T v rozmeru 20/55r16 takze podle me ta homologovana dunlopa bude mit treba ocelovy kord nebo tak necoaby to rychlejs odvadelo teplo a ta guma se tolik neprehrivala a neprepalovala kvuli zivotnosti coz u tech slicku je jedno kdyz je to na jedno pouziti...

(reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 20:14 | Nahoru | #2

Milosek.m>GRASSEL> hele treba je to stejna smes ale nebude to mit stejnou kostru, treba u autackejch gum je rozdil mezi T a H gumou (rychl. index) pouze v kostre pneu a treba u toho H čka to je o 1m brzdna draha kratší než u T v rozmeru 20/55r16 takze podle me ta homologovana dunlopa bude mit treba ocelovy kord nebo tak necoaby to rychlejs odvadelo teplo a ta guma se tolik neprehrivala a neprepalovala kvuli zivotnosti coz u tech slicku je jedno kdyz je to na jedno pouziti...



Jasně že jo, na okruhu možná budou trochu jiný ale za provozu naprosto totožný chladnutí, vlastnosti a zahřátí
Téma je zamknuto


TOPlist