globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
 
21.11.2010 v 12:42
Tak pokračujeme maxxi

http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=98596&fid=18&pgr=2

Uzavřeno 28.11.2010 v 23:46 uživatelem GRASSEL

Naposledy editováno 21.11.2010 12:47:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 19:02 | Nahoru | #1
Milosek.m> Vlastně sis odpověděl sám, na okruhu je na ně kladenej daleko větší nárok hlavně třeba ve wsbk, proto je pak vyhazujou, ta guma tam dostane svůj limit a někdy ani nevydrží. Stejně tak motogp atd. Stejný je to i s homologovanýma gumama co se jezděj na okruhu jako supercorsy, D211...........prostě po závodě se daj do hajzlu.

Kdyžto za provozu je zahřeješ ale nedostanou takovej extrém jako na okruhu od profíků z wsbk. Tudíš ta guma funguje zahřátá ale pořád za menších teplot než tam. Jiný je to zas na úrovni hobíků který sice taky na okruhu zahřejou aby lepila ale nedostanou jí taky do takovejch extrémů jako ty wsbk tudíš je můžou použít vícekrát ale vědět kde je jejich limit.

KR 108 má stejnou směs jako homologovaná D 211 takže co je lepší?! Když je to to samý akorát jedno se vzorkem a druhý třeba bez hmmm?!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 19:21 | Nahoru | #2

GRASSEL>KR 108 má stejnou směs jako homologovaná D 211


A proč teda jezdíš ty KR 108? Kvůli profilu?
Téma je zamknuto


TOPlist