bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
 
21.11.2010 v 12:42
Tak pokračujeme maxxi

http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=98596&fid=18&pgr=2

Uzavřeno 28.11.2010 v 23:46 uživatelem GRASSEL


Naposledy editováno 21.11.2010 12:47:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:30 | Nahoru | #31

maxx10>A proč ten tlak udává vyrobce skoro u všech silničních motorek?Proč do manualu nenapíše pro sportovní jízdu zmensete tlak v pneu?Za ímavý je že se objevují zastanci grassela a jsou to mí nepratelé

Ale ja nejsem zadnej zastance Grassela. Taky uz jsem se s nim parkrat dostal do krizku. Ja to tady pisu protoze to tak je a ja tomu verim. Sliky bych si na motorku taky neobul protoze potrebuju obcas taky jezdit pomalu a kdyz je chladnejc. A co ja vim tak 2,5 a 2,9 je mozna tak na tech gumach ne? Nebo to mas vazne jako tlak v manualu od motorky? Hele odpovim ti otazkou. Proc maj nektery motorky problem s prehrivanim? Proc na R6 praskaly vlozky ve valci? Proc mely TLSka problem se zadnim rotacnim tlumicem? Proc ma moje SV slaby brzdy, meky predny vidlice a svetla jen aby se nereklo? Proc na RSVckach odchazi volnobezka? proc K5 a K6 trpi na praskajici ramy?... takhle by se dalo pokracovat donekonecna. Vyrobce nedela vsechno idealne. Treba na SVckach jsou prej nahovno delany vacky a kdyby se dobre scasovaly mohlo z toho bejt 5 koni navrch. Vyrobce neni neomylnej a ten kdo mu slepe veri a nedokaze pouzit vlastni hlvu je trosicku hloupej. Zkus obcas naslouchat zkusenostem lidi okolo sebe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:31 | Nahoru | #32

GRASSEL>J.M.K.> Ale jo, jak říkám. Máš pravdu......

Jenže prostě já to asi nedokážu ustoupit když vím že mám pravdu. Navíc když někdo svádí vinu na jiný okolnosti než jsou jeho blbost a neznalost. Je to jako koupit šlapku a chtít po ní lásku. Prostě když něco nazouvám tak nejdřív zjistím co to je a jak se s tím nakládá.

Nejhorší je že nemas pravdu a myslís si že jo!Myslis že je rozumnejsi doporučovat sliky-byt v super stavu nebo normalní sportovne cestovní gumy?Na cem si normalní motorkar rozbije hubu drív?kde je vetsí riziko aby rozbil svojí motorku kvuli blbcovy kterej je presvedcenej že normalní pneu na motorky nepatří?

(reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:32 | Nahoru | #33

maxx10>A proč né?klidne i na víc když to ta guma dovolí.

Ty vole a pak se div ze ti to klouzlo...

(reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:33 | Nahoru | #34

maxx10>A proč né?klidne i na víc když to ta guma dovolí.


Doufam, ze to myslis jako vtip

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:34 | Nahoru | #35
Ghost-CBR1000rr> Ale mi se tady bavíme o starejch conťákách conti force, který jsou za prvý tvrdý a za druhý hovno vydržej a tím jsou známý všude. Ty race attacky jako jmenuješ jsou prej dobrý co takhle slyším od lidí a třeba Milosek.m a Dewwil jezděj jen je Mluvil jsem o těhle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:37 | Nahoru | #36

maxx10>Nejhorší je že nemas pravdu a myslís si že jo!Myslis že je rozumnejsi doporučovat sliky-byt v super stavu nebo normalní sportovne cestovní gumy?Na cem si normalní motorkar rozbije hubu drív?kde je vetsí riziko aby rozbil svojí motorku kvuli blbcovy kterej je presvedcenej že normalní pneu na motorky nepatří?



Já vím že mám a dokazujou ti to tady i nezávislý lidi
Normální gumy?! Já nemám problém s normálníma gumama homologovanejma jako jsou racetek K1-2, diablo supercorsa SC2, dragon supercorsa, D211 atd.
Ale to co obouváš ty jsou pro mě gumy který bych neobul už nikdy. Ale říkám, věřím tomu že tobě svědčej a seš s něma spokojenej.

Jde mi o to co tu kecáš zas za nesmysly jak jsou kdejaký gumy nahovno a rozbil sis kvůli nim motorku a pak vyleze na povrch tlak 2.5 a 2.9

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:39 | Nahoru | #37
Ghost-CBR1000rr> Jinak géčko je prostě prodaný páč jsem potřeboval zaplatit dluh, jinak bych ho neprodal. Vhtěl jsem si ho nechat i kdybych časem koupil něco dalšího. Každopádně motorku koupím na konci zimy. Neptej se mě co

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:41 | Nahoru | #38

pylot>Ale ja nejsem zadnej zastance Grassela. Taky uz jsem se s nim parkrat dostal do krizku. Ja to tady pisu protoze to tak je a ja tomu verim. Sliky bych si na motorku taky neobul protoze potrebuju obcas taky jezdit pomalu a kdyz je chladnejc. A co ja vim tak 2,5 a 2,9 je mozna tak na tech gumach ne? Nebo to mas vazne jako tlak v manualu od motorky? Hele odpovim ti otazkou. Proc maj nektery motorky problem s prehrivanim? Proc na R6 praskaly vlozky ve valci? Proc mely TLSka problem se zadnim rotacnim tlumicem? Proc ma moje SV slaby brzdy, meky predny vidlice a svetla jen aby se nereklo? Proc na RSVckach odchazi volnobezka? proc K5 a K6 trpi na praskajici ramy?... takhle by se dalo pokracovat donekonecna. Vyrobce nedela vsechno idealne. Treba na SVckach jsou prej nahovno delany vacky a kdyby se dobre scasovaly mohlo z toho bejt 5 koni navrch. Vyrobce neni neomylnej a ten kdo mu slepe veri a nedokaze pouzit vlastni hlvu je trosicku hloupej. Zkus obcas naslouchat zkusenostem lidi okolo sebe.

Jsou ale zasadní udaje vyrobcu kreý by se mely dodržovat a motorka pak funguje dobre.Mas asi docela dobry znalosti o motorkach a tak me udivuje že nevís jakej tlak se používa u litrovych motorek už léta.Je to napsané i na kyvce na levé straně motorky.Tam jsou vsechny informace o pneu tlaku pneu,doporučených pneu,udržbe a napnutí řetězu atd.Jinak vsechny znacky motorek meli problemy a naopak zase vyhody to nemužes tak brat vyvoj je porad dopredu.Rotační tlumic u TL byl nestastnej experiment,Treba zx 10r 04 ma spatny prední brzdy kvuli tomu že nema dobrý třmeny a nema radiální pumpu.Zase ma ale anti hop spojku,super vahu a kvuli malímu rozvoru 1385mm perfetní ovladatelnost v malích rychlostech-taky exoeriment-dát zapomenout težké a spatne ovladtelné zx9r.

1 reakcí na tento příspěvek Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:41 | Nahoru | #39
jo tak ... ale jestli jezdil kudlu na tomhle tak respect

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:43 | Nahoru | #40
GRASSEL> když si koupiš cbr 1000rr tak ti zadarmo pošlu regulator

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:44 | Nahoru | #41

Ghost-CBR1000rr>jo tak ... ale jestli jezdil kudlu na tomhle tak respect



Na tom se ject kudla nedá akorát tak rovně ale určitě bych to z těmahle gumama neposlal na stupačku. Což by neudělal doufám nikdo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:44 | Nahoru | #42

Ghost-CBR1000rr>GRASSEL> když si koupiš cbr 1000rr tak ti zadarmo pošlu regulator



to bude určitě moje jasná volba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:50 | Nahoru | #43

GRASSEL>Já vím že mám a dokazujou ti to tady i nezávislý lidi
Normální gumy?! Já nemám problém s normálníma gumama homologovanejma jako jsou racetek K1-2, diablo supercorsa SC2, dragon supercorsa, D211 atd.
Ale to co obouváš ty jsou pro mě gumy který bych neobul už nikdy. Ale říkám, věřím tomu že tobě svědčej a seš s něma spokojenej.

Jde mi o to co tu kecáš zas za nesmysly jak jsou kdejaký gumy nahovno a rozbil sis kvůli nim motorku a pak vyleze na povrch tlak 2.5 a 2.9

BOŽE Ty ale haníš gumy který nejsou spatny a da se na nich jezdit rychle a bez obtíží!Napr. M1 vcem je spatná?klouže?kdy prosímte?Dovoluje uplne stejny naklony jako tvoje gumy a to že ta guma obcas nedokaže prenest plný vykon na výjezdu je normalní.Ty conti sem tam nazul kvuli cene a na zkousku .Už je tam taky nedám ale mít neco cestovnejiho nebranil bych se jim.Jsou to modelově starý gumy ale nejsou uplne spatny jen ta vydrž je malá jako u vsech conti.Co treba Dunlop qualifier?taky drevaky?Precti si neco o M1 ,D 208,qualifier 1(2) a nehazej spinu na tenhle typ neu.Uznavas jen tvoje siky ,corsy apod.Nechapu.

(reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:56 | Nahoru | #44

GRASSEL>Na tom se ject kudla nedá akorát tak rovně ale určitě bych to z těmahle gumama neposlal na stupačku. Což by neudělal doufám nikdo.

.Ježis aco si tím dokažes že das moto n stupacku?možna tak to že mas mekkej podvozek kterej se ti vnaklonu stlaci a .Zatacku tim rychlejs neprojedes ,at skrtas stupacku nebo kolenem.Jen to dobre vypada,nic víc.Poku nejsi na oruhu jen te to brzdí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:57 | Nahoru | #45
GRASSEL> Je to asi u všech nekonečenej přiběh, ted koupiš a zase začnou padat nemaly finance co
Sice se ptat nemam ale budeš kupovat zase K1,2? nebo něco novějšiho? K1 a 2 se bude už myslim těžko hledat v super stavu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:57 | Nahoru | #46
GRASSEL> Souhlasím s Tebou, možná se pletu, ale teď mi to trošku začalo připadat, jestli Ti nejde spíš o to, že maxx10 tady napíše nějaké nesmysly, někdo nepříliš znalý je vezme vážně a pak se díky tomu zabije... Zkrátka taková podvědomá zodpovědnost za ostatní, nebo jak to nazvat. Sice jsem neviděl to vlákno, kde lhal o svých kamarádech (a nemám ani čas a náladu to hledat), ovšem to nemíním ani komentovat... Jestli něco opravdu nesnáším, tak jsou to lži a přetvářky a být jedním z těch jeho kamarádů, tak už by to nejspíš dneska byl bývalý kámoš.

maxx10>A proč né?klidne i na víc když to ta guma dovolí.


pylot>Ty vole a pak se div ze ti to klouzlo...



Asi bude nejlepší, když si chlapec nastuduje něco o fyzice a chování pneumatik a to zejména chování přehuštěné pneu. Pak by se přestal divit, že mu to klouzlo a přastal by to svádět na pneu a přestal by tady zvracet pitominy.

Naposledy editováno 21.11.2010 13:57:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:57 | Nahoru | #47

GRASSEL>Ghost-CBR1000rr> Ale mi se tady bavíme o starejch conťákách conti force, který jsou za prvý tvrdý a za druhý hovno vydržej a tím jsou známý všude. Ty race attacky jako jmenuješ jsou prej dobrý co takhle slyším od lidí a třeba Milosek.m a Dewwil jezděj jen je Mluvil jsem o těhle

Tohle ale jsou FORCe cestovní -ja měl FORCE MAX -maj mekčí směs.Jak ríkam obul jsem je tam ze zvedavosti a kvuli nízké ceně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 14:00 | Nahoru | #48

J.M.K.>GRASSEL> Souhlasím s Tebou, možná se pletu, ale teď mi to trošku začalo připadat, jestli Ti nejde spíš o to, že maxx10 tady napíše nějaké nesmysly, někdo nepříliš znalý je vezme vážně a pak se díky tomu zabije... Zkrátka taková podvědomá zodpovědnost za ostatní, nebo jak to nazvat. Sice jsem neviděl to vlákno, kde lhal o svých kamarádech (a nemám ani čas a náladu to hledat), ovšem to nemíním ani komentovat... Jestli něco opravdu nesnáším, tak jsou to lži a přetvářky a být jedním z těch jeho kamarádů, tak už by to nejspíš dneska byl bývalý kámoš.

Asi bude nejlepší, když si chlapec nastuduje něco o fyzice a chování pneumatik a to zejména chování přehuštěné pneu. Pak by se přestal divit, že mu to klouzlo a přastal by to svádět na pneu a přestal by tady zvracet pitominy.

BOŽEE bYLO TO TEMA SLIKAMA A KDYBYCH JE NAFOUK MENŠÍ TLAK STEJNE BY UKLOUZLI-BYLO CHLADNEJ A TY GUMY SOU PAK NEPOUŽITELNÝ!jAK JE MOŽNY ŽE SEM PO 7LETECH LEHNUL AŽ POTOM CO SEM NAZUL TY SLIKY?

(reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 14:00 | Nahoru | #49
maxx10> M1 opět podotýkám jsem jezdil několikrát, ani náhodou nevydržej extrémy jako gumy sportovní-závodní. Nebudu je srovnávat s KR108 jelikož takovej náklon jen tak něco nedovolí protože ta guma má jinej profil a je vyšší tudíš dostat motorku na stupačku je extrém obrovskej jelikož je motorka vyšší a jedeš skoro po boku (u mě to například odnesla i chycená řadička - to jen tak pro porovnání - a rychlost byla cca 190kmh když jsem to rval s noufírem).
M1 guma prostě klouže v náklonech a na hraně je hodně nejistá kdy můžeš čekat pád. Jenže další věc je plyn a rychlost, ani náhodou nevydrží to co sportovní gumy. Číst o nich nic nepotřebuju, materiály reklamní tu mám vedle sebe ale to je taky věc trochu jiná. Hele jak říkám, jezdi si je když ti vyhovujou a věřím že k tvému stylu jízdy seděj ale nesnaž se šířit blbosti o jinejch gumách díky tomu že s nima neumíš zacházet a ani je foukat.

(reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 14:02 | Nahoru | #50

Ghost-CBR1000rr>GRASSEL> Je to asi u všech nekonečenej přiběh, ted koupiš a zase začnou padat nemaly finance co
Sice se ptat nemam ale budeš kupovat zase K1,2? nebo něco novějšiho? K1 a 2 se bude už myslim těžko hledat v super stavu



Bude to určitě opět GSXR, nevylučuju K1-2, nelíbí se mi K3-4 ale v replice endurance s tím zařízlým blatníkem je to pecka ale možná K5-6. K7-8 je hnusná. Uvidíme

(reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 14:02 | Nahoru | #51
maxx10> Sliky potřebujou vyšší provozní teplotu.. v kombinaci s tim tvojim tlakem v pneumatikách, byly nejspíš studený jak psí čumák.

(reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 14:02 | Nahoru | #52

maxx10>Jsou ale zasadní udaje vyrobcu kreý by se mely dodržovat a motorka pak funguje dobre.Mas asi docela dobry znalosti o motorkach a tak me udivuje že nevís jakej tlak se používa u litrovych motorek už léta.Je to napsané i na kyvce na levé straně motorky.Tam jsou vsechny informace o pneu tlaku pneu,doporučených pneu,udržbe a napnutí řetězu atd.Jinak vsechny znacky motorek meli problemy a naopak zase vyhody to nemužes tak brat vyvoj je porad dopredu.Rotační tlumic u TL byl nestastnej experiment,Treba zx 10r 04 ma spatny prední brzdy kvuli tomu že nema dobrý třmeny a nema radiální pumpu.Zase ma ale anti hop spojku,super vahu a kvuli malímu rozvoru 1385mm perfetní ovladatelnost v malích rychlostech-taky exoeriment-dát zapomenout težké a spatne ovladtelné zx9r.

Jiste ze jsou takovy udaje. Napriklad interval vymeny oleje a podobny veci ktery jsou konstrukcne dany. Ale vyrobce nikdy nemuze vedet jaky obujes gumy a urcite vis ze gumarensky spolecnosti taky vyvijej a delaj co muzou a tak jsou kazdy gumy jiny. Jak muze vedet vyrobce motorky jaky tam das gumy a jakej tem gumam bude vyhovovat tlak? Litrovou motorku jsem nikdy nemel. Nemam na to jeste ani vek a i kdybych ji mel tak jak napnout retez vim i bez stitku. Stejne tak vim jak mam nafoukat gumy aby fungovaly. Zkousel jsem s tim tlakem i laborovat a vzne se mi motorka chovala nejlip s tlakem kolem 2 atmosfer. Kdyz bylo 2.5 uz to bylo uskakany a ty gumy proste nebyly jisty. Hele Maxxi jezdi jak uznas za vhodny ale rikam ti at se nedivis ze ti to nekde uklouzne kdyz to foukas tak ze ta guma vubec nema sanci pracovat. Neco si o gumach precti a zamysli se. Je to logicky ze kdyz se rozplacne a bude mit vetsi stycnou plochu tak bude drzet lip nez kdyz bude jak sutr a dokonale kulata. Samozrejme ani tohle se nesmi hnat do extremu.

(reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 14:03 | Nahoru | #53

maxx10>Tohle ale jsou FORCe cestovní -ja měl FORCE MAX -maj mekčí směs.Jak ríkam obul jsem je tam ze zvedavosti a kvuli nízké ceně.



Vzorek je stejnej, vím že jsou cestovní. To co si měl ty jsou sport-tourer což je sportovně cestovní.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 14:06 | Nahoru | #54

maxx10>BOŽEE bYLO TO TEMA SLIKAMA A KDYBYCH JE NAFOUK MENŠÍ TLAK STEJNE BY UKLOUZLI-BYLO CHLADNEJ A TY GUMY SOU PAK NEPOUŽITELNÝ!jAK JE MOŽNY ŽE SEM PO 7LETECH LEHNUL AŽ POTOM CO SEM NAZUL TY SLIKY?



Hele já už ti k tomu řekl proč si lehnul

1: chlad
2: absolutně studená guma když si sebou mlasknul při rozjezdu
3: a to nejpodstatnější - špatnej tlak v gumách!!!

v neposlední řadě nevím co to bylo za slicky a v jakým byly stavu.

2 reakcí na tento příspěvek Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 14:07 | Nahoru | #55
NIKDO NIC.vČEM MAJ VÝHODU TY SLIKY???jÁ ,KAMOS Z R6,DRUHY Z R1 SI TO TAKY ZAVINILY SVOJÍ BLBOSTÍ NEBO ZA TO MOHOU TY GUMY?jEZDILY JAKOU DOBU NA NORMALNICH GUMACH A NAJEDNOU PO NAZUTÍ SLIKU ZACLI PADAT,PROČ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 14:09 | Nahoru | #56

maxx10>NIKDO NIC.vČEM MAJ VÝHODU TY SLIKY???jÁ ,KAMOS Z R6,DRUHY Z R1 SI TO TAKY ZAVINILY SVOJÍ BLBOSTÍ NEBO ZA TO MOHOU TY GUMY?jEZDILY JAKOU DOBU NA NORMALNICH GUMACH A NAJEDNOU PO NAZUTÍ SLIKU ZACLI PADAT,PROČ?



Proto že jsou KOKODI a šetří na nesprávném místě!!!

Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 14:09 | Nahoru | #57
jéé tady to žije:) no ja mel kdysi na džamaze ty Force Max a asi byli dobry ale mel jsem tu moto prvni sezonu takze dle sebe sem jel asi kudlu ale jinak mrdal

a co se týče Rece attack tak Street ty competitons rychlejs mizej a v provozu tolik nefungujou ale krizovku jsem s ani jednema nemel

jo a ty forcky jsou fakt puky,kamos na nich ma uz na vfr 10000tkm a ted mu tu masinu ukradli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 14:10 | Nahoru | #58

GRASSEL>Hele já už ti k tomu řekl proč si lehnul

1: chlad
2: absolutně studená guma když si sebou mlasknul při rozjezdu
3: a to nejpodstatnější - špatnej tlak v gumách!!!

v neposlední řadě nevím co to bylo za slicky a v jakým byly stavu.

a UDĚLÁ TOHLE NORMÁLNÍ PNEU?JSI FAKT TAKOVEJ RADOBY ZAVODNÍK ALE AŽ TE NEKDO PREDJEDE NA CESTOVNÍCH GUMACH ,POCHOPÍS.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 14:10 | Nahoru | #59
J.M.K.> No jde mi celkově o ty následky jeho řečí. Pak každej papouškuje "to bych nejezdil jelikož tamten nějakej maxx se kvůli tomu rozbil tak nazuju tyhle, ty jsou prej dobrý a budu je foukat na tolik co říkal a nic se mi nemůže stát"

Jde mi hlavně o princip, tenkrát odprosíkovával czerta kterj ho ve vlákně seřval jak kecá a že jestli bude šířit blbosti tak mu dá přes držku atd. Maxx tam každýho buzeroval jak má nelepší bajk, buzeroval i perňu a lidi který o tom věděj hodně a snažili se mu ukázat kde je pravda. On mlel furt svojí. Pak se všem omlouval že už bude hodnej a je to zde opět.

Ten czert, si kupuje slicky pořád protože ví kvůli jaký blbosti spadnul a že gumama to nebylo. Bylo to jeho blbostí že dlouho stál na nějakým kafy nebo co a pak vyjel a hned to poslal do zatáčky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 14:12 | Nahoru | #60

_Dina_>Proto že jsou KOKODI a šetří na nesprávném místě!!!

Přesně tak!na gumach se nema setrit a experimentovat!
Téma je zamknuto


TOPlist