globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
 
21.11.2010 v 12:42
Tak pokračujeme maxxi

http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=98596&fid=18&pgr=2

Uzavřeno 28.11.2010 v 23:46 uživatelem GRASSEL

Naposledy editováno 21.11.2010 12:47:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:30 | Nahoru | #1

maxx10>A proč ten tlak udává vyrobce skoro u všech silničních motorek?Proč do manualu nenapíše pro sportovní jízdu zmensete tlak v pneu?Za ímavý je že se objevují zastanci grassela a jsou to mí nepratelé

Ale ja nejsem zadnej zastance Grassela. Taky uz jsem se s nim parkrat dostal do krizku. Ja to tady pisu protoze to tak je a ja tomu verim. Sliky bych si na motorku taky neobul protoze potrebuju obcas taky jezdit pomalu a kdyz je chladnejc. A co ja vim tak 2,5 a 2,9 je mozna tak na tech gumach ne? Nebo to mas vazne jako tlak v manualu od motorky? Hele odpovim ti otazkou. Proc maj nektery motorky problem s prehrivanim? Proc na R6 praskaly vlozky ve valci? Proc mely TLSka problem se zadnim rotacnim tlumicem? Proc ma moje SV slaby brzdy, meky predny vidlice a svetla jen aby se nereklo? Proc na RSVckach odchazi volnobezka? proc K5 a K6 trpi na praskajici ramy?... takhle by se dalo pokracovat donekonecna. Vyrobce nedela vsechno idealne. Treba na SVckach jsou prej nahovno delany vacky a kdyby se dobre scasovaly mohlo z toho bejt 5 koni navrch. Vyrobce neni neomylnej a ten kdo mu slepe veri a nedokaze pouzit vlastni hlvu je trosicku hloupej. Zkus obcas naslouchat zkusenostem lidi okolo sebe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:41 | Nahoru | #2

pylot>Ale ja nejsem zadnej zastance Grassela. Taky uz jsem se s nim parkrat dostal do krizku. Ja to tady pisu protoze to tak je a ja tomu verim. Sliky bych si na motorku taky neobul protoze potrebuju obcas taky jezdit pomalu a kdyz je chladnejc. A co ja vim tak 2,5 a 2,9 je mozna tak na tech gumach ne? Nebo to mas vazne jako tlak v manualu od motorky? Hele odpovim ti otazkou. Proc maj nektery motorky problem s prehrivanim? Proc na R6 praskaly vlozky ve valci? Proc mely TLSka problem se zadnim rotacnim tlumicem? Proc ma moje SV slaby brzdy, meky predny vidlice a svetla jen aby se nereklo? Proc na RSVckach odchazi volnobezka? proc K5 a K6 trpi na praskajici ramy?... takhle by se dalo pokracovat donekonecna. Vyrobce nedela vsechno idealne. Treba na SVckach jsou prej nahovno delany vacky a kdyby se dobre scasovaly mohlo z toho bejt 5 koni navrch. Vyrobce neni neomylnej a ten kdo mu slepe veri a nedokaze pouzit vlastni hlvu je trosicku hloupej. Zkus obcas naslouchat zkusenostem lidi okolo sebe.

Jsou ale zasadní udaje vyrobcu kreý by se mely dodržovat a motorka pak funguje dobre.Mas asi docela dobry znalosti o motorkach a tak me udivuje že nevís jakej tlak se používa u litrovych motorek už léta.Je to napsané i na kyvce na levé straně motorky.Tam jsou vsechny informace o pneu tlaku pneu,doporučených pneu,udržbe a napnutí řetězu atd.Jinak vsechny znacky motorek meli problemy a naopak zase vyhody to nemužes tak brat vyvoj je porad dopredu.Rotační tlumic u TL byl nestastnej experiment,Treba zx 10r 04 ma spatny prední brzdy kvuli tomu že nema dobrý třmeny a nema radiální pumpu.Zase ma ale anti hop spojku,super vahu a kvuli malímu rozvoru 1385mm perfetní ovladatelnost v malích rychlostech-taky exoeriment-dát zapomenout težké a spatne ovladtelné zx9r.
Téma je zamknuto


TOPlist