globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
 
21.11.2010 v 12:42
Tak pokračujeme maxxi

http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=98596&fid=18&pgr=2

Uzavřeno 28.11.2010 v 23:46 uživatelem GRASSEL

Naposledy editováno 21.11.2010 12:47:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 13:50 | Nahoru | #1

GRASSEL>Já vím že mám a dokazujou ti to tady i nezávislý lidi
Normální gumy?! Já nemám problém s normálníma gumama homologovanejma jako jsou racetek K1-2, diablo supercorsa SC2, dragon supercorsa, D211 atd.
Ale to co obouváš ty jsou pro mě gumy který bych neobul už nikdy. Ale říkám, věřím tomu že tobě svědčej a seš s něma spokojenej.

Jde mi o to co tu kecáš zas za nesmysly jak jsou kdejaký gumy nahovno a rozbil sis kvůli nim motorku a pak vyleze na povrch tlak 2.5 a 2.9

BOŽE Ty ale haníš gumy který nejsou spatny a da se na nich jezdit rychle a bez obtíží!Napr. M1 vcem je spatná?klouže?kdy prosímte?Dovoluje uplne stejny naklony jako tvoje gumy a to že ta guma obcas nedokaže prenest plný vykon na výjezdu je normalní.Ty conti sem tam nazul kvuli cene a na zkousku .Už je tam taky nedám ale mít neco cestovnejiho nebranil bych se jim.Jsou to modelově starý gumy ale nejsou uplne spatny jen ta vydrž je malá jako u vsech conti.Co treba Dunlop qualifier?taky drevaky?Precti si neco o M1 ,D 208,qualifier 1(2) a nehazej spinu na tenhle typ neu.Uznavas jen tvoje siky ,corsy apod.Nechapu.

(reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

21.11.2010 v 14:00 | Nahoru | #2
maxx10> M1 opět podotýkám jsem jezdil několikrát, ani náhodou nevydržej extrémy jako gumy sportovní-závodní. Nebudu je srovnávat s KR108 jelikož takovej náklon jen tak něco nedovolí protože ta guma má jinej profil a je vyšší tudíš dostat motorku na stupačku je extrém obrovskej jelikož je motorka vyšší a jedeš skoro po boku (u mě to například odnesla i chycená řadička - to jen tak pro porovnání - a rychlost byla cca 190kmh když jsem to rval s noufírem).
M1 guma prostě klouže v náklonech a na hraně je hodně nejistá kdy můžeš čekat pád. Jenže další věc je plyn a rychlost, ani náhodou nevydrží to co sportovní gumy. Číst o nich nic nepotřebuju, materiály reklamní tu mám vedle sebe ale to je taky věc trochu jiná. Hele jak říkám, jezdi si je když ti vyhovujou a věřím že k tvému stylu jízdy seděj ale nesnaž se šířit blbosti o jinejch gumách díky tomu že s nima neumíš zacházet a ani je foukat.
Téma je zamknuto


TOPlist