posmen> Vždyť jsem psal že to Číza měla taky,ale až když je komanči sloučili. 175 to samo měla a dokonce už i její předchudkyně s kulatýmy dekly a válcem. Tím jsem myslel Čízy staršího data. Ty to neměly. Tato věcička přišla na svět s pérákem. V tý době Čízy měli jako vrchol odpružení tak max pružinu pod prdelí. Tím samo nezatracuji Čízy. To že u novějších Jaw 350 ten automat vypadá jinak, jsem nevěděl. Asi to byla odezva právě na to že ten starší patentík nebyl až tak vystavující,nebo pak už to klouzalo furt. Modernějšíma Jawama už jsem neprošel. Já zkončil kariéru na Bizonovi 350. Pak 2r. papíry v čistírně a po té M-zety. Čízy už jen terénní 513,514,a tam se nějaká spojka neřešila. Ten mechanizmus byl na křusání odolný a spojka vystavovala jen pár vteřin pro rozjezd a vypláchnutí. Až 519 měla spojku a chod motoru drobet jinde. Škoda