Moc prosím, jestli by někdo věděl, co to může bejt, napište. Třeba je to prkotina, tak ať nehledáme lékařskou pomoc předčasně.
Díky všem a ať Vám to jezdí.
1 reakcí na tento příspěvek Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
1 reakcí na tento příspěvek Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
1 reakcí na tento příspěvek Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
Yura>DuckerCZ> Rezerva oddělená asi nebude, teda co si myslím, já o tej motorce vím celkem hovno. Prostě dole pod nádrží klasickej třípolohovej kohout ON-OFF-RES a jakmile ho za jizdy přepne na RES (po vyprázdnění zbytku) je hotovo. Právě to je ta záhada - jakmile se potom roztlačí a chytí se, jde zase úplně normálně. Bordel, skříplotina, vadnej kohout - to by zlobilo furt ne, nebo aspoň během provozu na rezervu. Ještě mě -čistě neználkovsky- napadá: může se stát, že by si cucla vzduchu a bublina se pak "zašprajcuje" někde po cestě? (sory jestli píšu kokotiny, já tomu hovno rozumím )
Neco podobnyho se mi stalo na NSR ..jedu jedu a došel mi benzín prostě najednou z ničeho nic chcipla ..tak zastavim ..přepnu na rezervu ..a ono nic ..tak jsem parkrat zatahal za plyn a nic ..tak jsem to pustil z kopce ..za 2 a už jela ..tak třeba je to normální ..tak zkuste chvilku "gasovat" a pak startujte
J.M.K.>Taky bych hledal někde po cestě paliva při poloze na rezervu... podle popisovaného chování to opravdu vypadá na nedostatečný přítok.
Nezlob se že furt oponuju, ale právě kdyby poloha rezervy "nedávala", tak by to po roztlačení nejelo normálně, si myslím. každopádně to zkouknem, to je jasný, každá rada dobrá, díky.
je fakt, zvláštní, že pak až to roztlačíte, tak to jede normálně, kdyby ten benzín nedotíkal dostatečně na rezervu, tak to musí "kuckat" permanentně v poloze na rezervu
1 reakcí na tento příspěvek Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
jeník37>podle mě je problém v přísunu paliva v poloze na rezervu.Pokud jedeš na ON a dojde ti benzín,motor škitne až když je nedostatečná plováková hladina a pokud je to na rezervu přicpaný,tak právě proto musíte tak dlouho tlačit,až se zase plováková hladina srovná a motor chytne.Je to jenom můj názor
souhlas tim "gasovánim" by tam měl benzín dotéct
1 reakcí na tento příspěvek Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
1 reakcí na tento příspěvek Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
Měl sem GPZ 500 - prakticky stejnej motor. A uplně ty stejný příznaky sem měl když sem namontoval takovej ten skládanej průhlednej pal. filtr. Když byl kohout přepnutej normálně, jela bez chyby, ale když sem vyjel na rezervu, asi se do palivovýho sistému dostal vzduch a hlavně do filtru. A vzhledem k tomu že to je přes podtlakovej kohout samospádem a už byla nízká hladina v nádrži, byl i nízkej tlak paliva v tom filtru, nechtěl benzín dotíkat.
Řešil sem to vyškubnutím ovládací hadičky od kohoutku a hubou sem chvíli simuloval podtlak abych otevřel kohoutek a pak zase foukal víčkem do nádrže a tak pořád dokola dokud nenaskočila... a nebo sem skáknul do pet flašky natankovat a bylo to.
Závadu sem odstranil vyhozením toho filtru, koupí novejch hadic. Normálních opletenejch do auta. Sou tlustší a tak snadno se neskřípnou. a vyčištěnim celýho systému, aby se nezasíraly karbanátky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
Chlapi děkuju všem za tipy a rady. Budem to teď někdy zkoumat a jestli se jakákoliv rada od vás osvědčí, tak to sem dopíšu, třeba se to někomu někdy hodí. díky moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
Yura>jirivfr> já opravdu nevím, co v tom má za palivovej filtr, ale zjistím to.
Chlapi děkuju všem za tipy a rady. Budem to teď někdy zkoumat a jestli se jakákoliv rada od vás osvědčí, tak to sem dopíšu, třeba se to někomu někdy hodí. díky moc
Jinak nejlepší rada je jezdit včas tankovat....když víš, kolik najedeš kilometrů, než dojedeš k rezervě, tak není nic jednoduššího, než zajet k benzince o 20-50 km dřív...při hustotě čerpacích stanic v ČR to není vcelku problém. ... za 12 let co jezdím jsem na rezervu přepínal jen asi 5x a to ještě čistě jen z prevence, aby mě nepřekvapilo, že by mi došel benzín zrovna když nepotřebuju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
E: chyby
Naposledy editováno 15.11.2010 09:44:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
Yura>Cooker>Stalo se to podruhý, a to druhý byl vlastně záměrnej pokus, protože sme skoušeli, kolik to tak asi na normální projížďky žere, takže schválně vyjížděl plnou lejtu, no a právě taky proto, jestli se to bude opakovat. Ale to je fuk, prostě to nedělá, co má, prevence je hezká věc, ale zádrhel neodstraní.
Na to, aby jsi zjistil, kolik motorka žere nemusíš vyjíždět nádrž do sucha ...ale jak už psal myslím Camča....asi nejlíp dát cígo a nechat vychladnout motor, pak snad chytí dobře. Jestli to kompletně vycucá karburátory, tak chvilku trvá než je to zase naplní a pokud je takhle prázdná nádrž, tak asi nepomůže ani poloha PRI pro přeplavení karbců, to je nevýhoda podtlakových palivových kohoutů v kombinaci s karburátorem... ...
1 reakcí na tento příspěvek Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
Že se spotřeba dá zjistit i bez vyjíždění celý nádrže, to vím taky, ale šlo prostě o to vyzkoušet kdeco na tej motorce, hlavně jestli zas chcípne, což se potvrdilo. No, budem vidět, pár možností už máme, tak snad tomu domluvíme.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
enusim2>ja tez na sve ex GPZ zkousel kolik najedu nez se mi vycucne nadrz.tak si jedu,motorka dle ocekavani a vypoctu km skytnula,za jizdy prepnu na rezervu.zdechla nesla nahodit a uz sem tlacil:D roztlacovat me to teda nenapadlo pac sem byl 500m od benzinky. ale od te doby jsem to uz vicekrat nezkousel:D:D:D zkusil bych neco u palivoveho kohoutu
A když si jí pak natankoval, chytla v pohodě?
E: já právě co sem těch nemnoho motorek poznal, tak žádná nikdy neměla s přepnutím na rezervu problém, proto to tady zkoumám, jelikož moc normální mi to nepřipadá.
Naposledy editováno 15.11.2010 13:58:48
Yura>A když si jí pak natankoval, chytla v pohodě?
E: já právě co sem těch nemnoho motorek poznal, tak žádná nikdy neměla s přepnutím na rezervu problém, proto to tady zkoumám, jelikož moc normální mi to nepřipadá.
presne jak rikas dotankoval,prepl kohout a sla hnedka.takze byl problem nekde v pritoku paliva z rezervy,tak bych to rekl ja ale nevim neresil sem to dal:D pac ja do rezervy nikdy nejezdil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
Občas se mi stane, že přepínám na rezervu. Když to přestává táhnout, přepnu za jízdy kohout a během 2 vteřin je vše v pohodě. Takže bych opravdu zkoumal kohout a přívod od nádrže.
Naposledy editováno 16.11.2010 13:01:03
1 reakcí na tento příspěvek Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
pomoc - Rotor alternátoru EN 500 Kawasaki EN 500 | PepeBurgman | 7 | 27.10.2022 v 20:47 roman689 |
Kawasaki en 500 Kawasaki EN 500 | Aneke | 1 | 11.9.2022 v 12:37 Ariete |
Kufry na Kawasaki EN500 Kawasaki EN 500 | grz | 0 | 22.5.2022 v 21:23 grz |
Sedlo Kawasaki en 450 Kawasaki EN 500, Kawasaki EN 450 | dyks | 0 | 26.1.2021 v 07:33 dyks |