1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
babajezi>generiq> Možná to bude tím, že když ty jsi se narodil tak já se už testováním motocyklů řadu let živil! Frajere blbej, co mu jezdí K250 180km/h. Už mě vážně týpci jako ty serou. Nikomu co jsem koukal si tady za celou dobu co na "motorkářích" strašíš nic kloudnýho neporadil ale do kdekoho se navážíš.Zkušenosti máš nulový ale frajer seš až do nebe.
Je mi jasný, že na test prdíš. Tam by se totiž okamžitě ukázalo, co jsi za namachrovanýho a ulhanýho vola !!!!
Je je mi úplně jedno, jstli mi dá admin za tuhle mojí rozčílenou reakci ban, protože takhle mě už zas dlouho nikdo nenasral !!!
Ve svém pokročilém věku, už by ses neměl tak rozčilovat. Praskne žilka… ani nevíš
Ale klobouk dolů, že sis dal tu práci a prošel za 5 let všechny mé příspěvky .
A jak prokoukneš "týpky jako já"
Hlavně by mě zajímalo, do koho jsem se tu za ty roky navezl… teda kromě tebe a na to mi stačily 2 věty o nula sprostých slovech.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
Naposledy editováno 03.11.2010 23:02:00
hrtak>No podle toho hrubeho vypoctu by teda 33konikova Ninja cca 170kmh pri zalehnuti dat mela :)
Jo - 165 km/h +- autobus.
Když připočteme +10% chybu tachometru, může tachák ukázat i 180 km/h.
Ale to je hodnota dosažitelná skutečně jen výjimečně.
Osobně doporučuji uzákonit pro začínající jezdce motorky bez kapot či plexi a otevřené helmy.
Teprve v JETce na naháči méně zkušený jezdec cítí, co to je za rychlost, když tachák ukazuje hloupých 120. Bylo by to možná účinnější, než omezování výkonu.
Rozhodně by ubylo hádek, kolik že ta která mašina jede. Lidské schopnosti naprosté většiny nás nezaručují bezpečné zvládání rychlosti nad cca 150 km/h.
Itall>Tom_Riddle> No, já jsem sice sportovní motorku na silnici neměl, ale čtyřválcové supersport šestistovky jsou mi vysloveně protivné svými vysokými otáčkami. Navíc, když se to opravdu využívá, tak ten motor nemůže dlouho vydržet. Neni boha, ani v Japonsku.
No právě, ten bengál, když se to roztáčí až do bezvědomí, to hodí člověka do uplně jinýho světa, je to návykový. Ale když chceš, mužeš jet normálně kolem 5ti tis otáček a jede to taky bez nějakýho škubání. Nedávno sem se svez na starý GSX-R 600 rok 98 a docela sem se divil, že se sbírala krásně odspodu. A jak mluvíš o tom, že ty motory nemůžou dlouho vydržet, s tim s tebou nesouhlasim. Právě že to sou fest držáci, akorát snad R6 měla nějaký problémy s nějakejma ročníkama.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
edit: oprava písmene
Naposledy editováno 06.11.2010 10:21:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
Nadáváme na motorku která měla být sport a přesto do ní montují ABS a životu nebezpečné CBS ! Nadáváme na motorku která hrubě zklamala naše naděje. Nevím, že by se tu řešila cena. Já se rozčílil natolik, že nakonec budu kupovat GSX-R 1000, takže o ceně to rozhodně není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
babajezi>Mike70> Je to trochu jinak. Nadáváme na motorku která má být sport a sportem není. Nadáváme na motorku která má být výkonem sport a výkonově je v dnešní době k smíchu. Byla by výkonově k smíchu i před 10-20 lety! Nadáváme na motorku která měla být sport a váží 166kg!!
Nadáváme na motorku která měla být sport a přesto do ní montují ABS a životu nebezpečné CBS ! Nadáváme na motorku která hrubě zklamala naše naděje. Nevím, že by se tu řešila cena. Já se rozčílil natolik, že nakonec budu kupovat GSX-R 1000, takže o ceně to rozhodně není.
Celou dobu tu brecis ze chces malou lehkou motorku a koupis si litrovy gixero ? Asi nerozumim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
babajezi>Mike70> Je to trochu jinak. Nadáváme na motorku která má být sport a sportem není. Nadáváme na motorku která má být výkonem sport a výkonově je v dnešní době k smíchu. Byla by výkonově k smíchu i před 10-20 lety! Nadáváme na motorku která měla být sport a váží 166kg!!
Nadáváme na motorku která měla být sport a přesto do ní montují ABS a životu nebezpečné CBS ! Nadáváme na motorku která hrubě zklamala naše naděje. Nevím, že by se tu řešila cena. Já se rozčílil natolik, že nakonec budu kupovat GSX-R 1000, takže o ceně to rozhodně není.
Radši s moc nerozčiluj nebo Ti praskne žilka... Už vidím jak kupuješ nadupanou dvaapůlu za 180táců, vždycky jde o rachy. Výrobce to ví a proto přijde s motorkou, která je finančně dosažitelná. A tohle fakt není superport. je to slušná motorka se slušným výkonem za "doufejme" slušnou cenu pro mlaďochy.
Naposledy editováno 07.11.2010 15:54:38
babajezi>Ozzy_> To je lehký vysvětlení. Žádná ze sportovních šestek mi nevyhovuje na posez a průběh tak jako právě litrová Suza. Na supersport je to mimořádně pohodlný motocykl a pokud nemohu mít malou motorku podle svého gusta tak si aspoň koupím jednu z posledních pořádných motorek na kterou ještě žádný kretén nenamontoval ABS,CBS a podobný sračky! Je samozřejmé, že výkon tohohle litra nikdy nevyužiji ale nevadí mi.nakonec je to i spotřebou výhodnější než třeba CBR 600R o který jsem taky uvažoval. Musím ale brát ohled na svý starý záda a na GSX-R 1000 je jezdí fakt nejpohodlněji.Věř mi ale, že kdyby byla CBR 250R taková jako jsem čekal tzn. upravený VTR na 38 koní a 132kg tak by mi ta 250 úplně stačila.
A to "nevyhovuje na posez" jsi zjistil jenomm tak ze ses na to posadil na krame, nebo tak ze si na tom neco odjel ? Me totiz na posez sedeli vsechny, ale kdyz jsem pak odjel 2 hodinky na CBR, R6 a Daytone ... zjistil sem ze sedet na krame a sedet pri jizde je KURVA velkej rozdil. A vychvalovany ergonomicky cebro mi moc nesedelo, a prilis okruhove zamerena R6ka taky ne. MOC me mrzi se nebyla na pujceni i Suza a Kawa.
Me proste jen prijde, ze brecis po hravosti (tzn co nejnizsi hmotnosti ) a pak nesahnes po sestce ale po litru no. Vyuzijes nevyuzijes neresim, jezdim teprve ctvrtou sezonu a nevyuzival sem ani fazera, ale nic vykonnejsiho nez sestku jsem nechtel, protoze se mi presne styska po hravosti. To jak jde v esicku preklopit Daytona (umelo to i cebro) je naprosto neskutecny, a uziju si to i jako jezdec looser :) (Most 2:10 )
Naposledy editováno 07.11.2010 18:04:33
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
Itall>Nečetl jsem tu všechno, ale nesouvisí ten jednoválec s nějakou připravovanou třídou pro silniční MS místo 125? Zaslechl jsem, že to budou jednoválce 250-4T, jestli je to pravda? To by pak tenhle motocykl mohl být komerčně úspěšný. Kór, jestli motory pro tuhle třídu bude zas dělat Honda.
pochybuju, protoze ten motor bude mit s motory urcenyma do ostrych zavodaku spolecny jedine ten obsah, nic jinyho... na CBR600RR se muzes prece jen aspon trochu citit jako na masine z Moto2, pac je to taky sportovni motorka.. ale tady ta dvepade ma do sportovni masiny hoodne daleko..
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
*
Komfortní podvozek.
Schopnost motoru sebrat se i z 2000ot/min.
Motorka drží výborně stopu, ani horší povrch na tom nic nemění.
Motor má dobře použitelný brzdný účinek.
*
Vibrace pronikající až do řídítek a sedla - a to tak že hodně.
Sériový výfuk řve až se lidé otáčejí.
Motor nemá mezi 4000 až 8000 ot. pocitově nikde špičku.
Příliš dlouhý sek. převod. Pětka je rychloběh. Šestka je jen na rekordy z kopce?
Brzdy potřebují zlepšit. Takhle to nestačí.
*
Vzhled nehodnotím, to je věc každého z nás. K posezu nemám při 185cm žádné výhrady.
Je pohodlný a v zrcátkách je vidět. Spotřebu nemohu posoudit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
Tak alespoň to zkusím. Na zrychlení by měla JAWA navrch. Čitelnost přístrojovky měla JAWA lepší. Vibrace jsou u obou motorek nepříjemné. Zvuk měla JAWA lepší.
HONDA bude mít lepší maximálku a spotřebu. Vzhled HONDY je zjevně lepší. Kromě výfuku, o kterém nebudu z humanitárních důvodů už nic psát.
Od té zkušební jízdy jsem byl jednou v Africe a viděl jsem jak vypadá pořádný chaos plný skůtrů a mopedů. Myslím že ve velkém a ucpaném městě by tato HONDA byla dobrá volba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
Kdo si myslí že bez dvoutaktů by to nebylo možné, tak nemá pravdu. Jenom by se musel podívat na jména CBR250RR (1990), GSXR250R (1994) a FZR250R (1992).
Naposledy editováno 26.04.2012 06:27:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
*
Jawě bych přál aby dostala výjimku na emise a mohla konkurovat nízkou cenou a tradiční kubaturou 350ccm. Když zkoušeli něco jiného, tak to buď nedopadlo, nebo to už nebyla Jawa. To není posměch. Já bych jednoduchou a lehkou motorku bral.
*
Ta motorka 30k a <150kg, to by šlo.
Naposledy editováno 26.04.2012 11:53:32
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zaseknutý přepínáč světel Honda cbr... Honda CBR 250 | JakubSS | 3 | 25.3.2022 v 10:06 JakubSS |
Lakování kol kde [1, 2] Honda CBR 400, Honda CBR 1100XX Blackbird, Honda CBR... | Meky13 | 38 | 27.3.2019 v 21:36 Dadak79 |
"servis" v domácích podmínkách [1, 2] Honda CBR 125R, Honda CBR 400, Honda CBR 1100XX Blac... | Nováček98 | 41 | 28.4.2018 v 14:36 Gahan37 |
Honda CBR 250rr vysvětlení Honda CBR 250 | FOPE | 17 | 1.10.2017 v 15:31 petronick |
Bude se prodávat CBR 250rr? Honda CBR 250 | crazyyer | 3 | 28.6.2017 v 18:36 bledemon |