globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
28.10.2010 v 07:42
TU


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

6.11.2010 v 21:54 | Nahoru | #1
Ozzy_> To je lehký vysvětlení. Žádná ze sportovních šestek mi nevyhovuje na posez a průběh tak jako právě litrová Suza. Na supersport je to mimořádně pohodlný motocykl a pokud nemohu mít malou motorku podle svého gusta tak si aspoň koupím jednu z posledních pořádných motorek na kterou ještě žádný kretén nenamontoval ABS,CBS a podobný sračky! Je samozřejmé, že výkon tohohle litra nikdy nevyužiji ale nevadí mi.nakonec je to i spotřebou výhodnější než třeba CBR 600R o který jsem taky uvažoval. Musím ale brát ohled na svý starý záda a na GSX-R 1000 je jezdí fakt nejpohodlněji.Věř mi ale, že kdyby byla CBR 250R taková jako jsem čekal tzn. upravený VTR na 38 koní a 132kg tak by mi ta 250 úplně stačila.

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

7.11.2010 v 13:27 | Nahoru | #2

babajezi>Ozzy_> To je lehký vysvětlení. Žádná ze sportovních šestek mi nevyhovuje na posez a průběh tak jako právě litrová Suza. Na supersport je to mimořádně pohodlný motocykl a pokud nemohu mít malou motorku podle svého gusta tak si aspoň koupím jednu z posledních pořádných motorek na kterou ještě žádný kretén nenamontoval ABS,CBS a podobný sračky! Je samozřejmé, že výkon tohohle litra nikdy nevyužiji ale nevadí mi.nakonec je to i spotřebou výhodnější než třeba CBR 600R o který jsem taky uvažoval. Musím ale brát ohled na svý starý záda a na GSX-R 1000 je jezdí fakt nejpohodlněji.Věř mi ale, že kdyby byla CBR 250R taková jako jsem čekal tzn. upravený VTR na 38 koní a 132kg tak by mi ta 250 úplně stačila.



A to "nevyhovuje na posez" jsi zjistil jenomm tak ze ses na to posadil na krame, nebo tak ze si na tom neco odjel ? Me totiz na posez sedeli vsechny, ale kdyz jsem pak odjel 2 hodinky na CBR, R6 a Daytone ... zjistil sem ze sedet na krame a sedet pri jizde je KURVA velkej rozdil. A vychvalovany ergonomicky cebro mi moc nesedelo, a prilis okruhove zamerena R6ka taky ne. MOC me mrzi se nebyla na pujceni i Suza a Kawa.

Me proste jen prijde, ze brecis po hravosti (tzn co nejnizsi hmotnosti ) a pak nesahnes po sestce ale po litru no. Vyuzijes nevyuzijes neresim, jezdim teprve ctvrtou sezonu a nevyuzival sem ani fazera, ale nic vykonnejsiho nez sestku jsem nechtel, protoze se mi presne styska po hravosti. To jak jde v esicku preklopit Daytona (umelo to i cebro) je naprosto neskutecny, a uziju si to i jako jezdec looser :) (Most 2:10 )

Naposledy editováno 07.11.2010 18:04:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zaseknutý přepínáč světel Honda cbr... Honda CBR 250 JakubSS 3 25.3.2022 v 10:06 JakubSS
Lakování kol kde [1, 2] Honda CBR 400, Honda CBR 1100XX Blackbird, Honda CBR... Meky13 38 27.3.2019 v 21:36 Dadak79
"servis" v domácích podmínkách [1, 2] Honda CBR 125R, Honda CBR 400, Honda CBR 1100XX Blac... Nováček98 41 28.4.2018 v 14:36 Gahan37
Honda CBR 250rr vysvětlení Honda CBR 250 FOPE 17 1.10.2017 v 15:31 petronick
Bude se prodávat CBR 250rr? Honda CBR 250 crazyyer 3 28.6.2017 v 18:36 bledemon


TOPlist