globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
28.10.2010 v 07:42
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

3.11.2010 v 17:42 | Nahoru | #181
No podle toho hrubeho vypoctu by teda 33konikova Ninja cca 170kmh pri zalehnuti dat mela :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

3.11.2010 v 18:05 | Nahoru | #182

babajezi>generiq> Možná to bude tím, že když ty jsi se narodil tak já se už testováním motocyklů řadu let živil! Frajere blbej, co mu jezdí K250 180km/h. Už mě vážně týpci jako ty serou. Nikomu co jsem koukal si tady za celou dobu co na "motorkářích" strašíš nic kloudnýho neporadil ale do kdekoho se navážíš.Zkušenosti máš nulový ale frajer seš až do nebe.
Je mi jasný, že na test prdíš. Tam by se totiž okamžitě ukázalo, co jsi za namachrovanýho a ulhanýho vola !!!!

Je je mi úplně jedno, jstli mi dá admin za tuhle mojí rozčílenou reakci ban, protože takhle mě už zas dlouho nikdo nenasral !!!



Ve svém pokročilém věku, už by ses neměl tak rozčilovat. Praskne žilka… ani nevíš

Ale klobouk dolů, že sis dal tu práci a prošel za 5 let všechny mé příspěvky .
A jak prokoukneš "týpky jako já"
Hlavně by mě zajímalo, do koho jsem se tu za ty roky navezl… teda kromě tebe a na to mi stačily 2 věty o nula sprostých slovech.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

3.11.2010 v 21:03 | Nahoru | #183
babajezi> Ale ta 250 ti nenabídne ten "tah" při odpalu ze zatáčky, co maj větší objemy. Vždyť ty dnešní šestky sou už pěkně lehounký a malý. Kdyby se tak dělal pěknej naháč 450 obsah, vidlicovej dvouvál, 45 koní, lehká, USD vidle, radiály, masivní kyvka, brejle atd, to by byla libovka! Vzhledově něco jako Ducati Streetfighter, Morini Corsaro, Benelli TNT, CB 1000R atd

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

3.11.2010 v 22:26 | Nahoru | #184
Tom_Riddle> No, já jsem sice sportovní motorku na silnici neměl, ale čtyřválcové supersport šestistovky jsou mi vysloveně protivné svými vysokými otáčkami. Navíc, když se to opravdu využívá, tak ten motor nemůže dlouho vydržet. Neni boha, ani v Japonsku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

3.11.2010 v 22:59 | Nahoru | #185
generiq>

Naposledy editováno 03.11.2010 23:02:00

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

4.11.2010 v 07:51 | Nahoru | #186

hrtak>No podle toho hrubeho vypoctu by teda 33konikova Ninja cca 170kmh pri zalehnuti dat mela :)


Jo - 165 km/h +- autobus.
Když připočteme +10% chybu tachometru, může tachák ukázat i 180 km/h.
Ale to je hodnota dosažitelná skutečně jen výjimečně.

Osobně doporučuji uzákonit pro začínající jezdce motorky bez kapot či plexi a otevřené helmy.
Teprve v JETce na naháči méně zkušený jezdec cítí, co to je za rychlost, když tachák ukazuje hloupých 120. Bylo by to možná účinnější, než omezování výkonu.
Rozhodně by ubylo hádek, kolik že ta která mašina jede. Lidské schopnosti naprosté většiny nás nezaručují bezpečné zvládání rychlosti nad cca 150 km/h.

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

4.11.2010 v 21:51 | Nahoru | #187

babajezi>generiq>



Taky myslím

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

6.11.2010 v 10:02 | Nahoru | #188

Itall>Tom_Riddle> No, já jsem sice sportovní motorku na silnici neměl, ale čtyřválcové supersport šestistovky jsou mi vysloveně protivné svými vysokými otáčkami. Navíc, když se to opravdu využívá, tak ten motor nemůže dlouho vydržet. Neni boha, ani v Japonsku.



No právě, ten bengál, když se to roztáčí až do bezvědomí, to hodí člověka do uplně jinýho světa, je to návykový. Ale když chceš, mužeš jet normálně kolem 5ti tis otáček a jede to taky bez nějakýho škubání. Nedávno sem se svez na starý GSX-R 600 rok 98 a docela sem se divil, že se sbírala krásně odspodu. A jak mluvíš o tom, že ty motory nemůžou dlouho vydržet, s tim s tebou nesouhlasim. Právě že to sou fest držáci, akorát snad R6 měla nějaký problémy s nějakejma ročníkama.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

6.11.2010 v 10:14 | Nahoru | #189
To je zase diskuze Nadáváte na motorku, kterou jste ani pořádně neviděli a už vůbec se na ní nesvezli. Chcete dvaapůlu, která bude mít nejmíň dva válce, přes 30 koní výkonu a design jak Fireblade a to všechno za 90 tisíc Kde žijete? Je přece jasný, že pokud má bejt nízká cena, tak to musí jí cestou úspor při výrobě a navíc to už si nepamatujete co stála mašina před 10 lety? Když Honda udělá vaši 250 snů, tak si jí už za ty prachy nikdo nekoupí. Já si počkám na testy a ještě líp se na ní svezu a pak budu kritizovat. Moje CBF250 má jen 21 koní, ale krouťák má 22 Nm. Není to žádný dělo, ale možná by se chytráci divili, jak to pěkně jede. Na našich silnicích nepotřebujete mít maximáku 180, stačí 150 a vpohodě vám to na předjetí stačí.

edit: oprava písmene

Naposledy editováno 06.11.2010 10:21:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

6.11.2010 v 17:37 | Nahoru | #190
Mike70> Je to trochu jinak. Nadáváme na motorku která má být sport a sportem není. Nadáváme na motorku která má být výkonem sport a výkonově je v dnešní době k smíchu. Byla by výkonově k smíchu i před 10-20 lety! Nadáváme na motorku která měla být sport a váží 166kg!!
Nadáváme na motorku která měla být sport a přesto do ní montují ABS a životu nebezpečné CBS ! Nadáváme na motorku která hrubě zklamala naše naděje. Nevím, že by se tu řešila cena. Já se rozčílil natolik, že nakonec budu kupovat GSX-R 1000, takže o ceně to rozhodně není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

6.11.2010 v 18:39 | Nahoru | #191

babajezi>Mike70> Je to trochu jinak. Nadáváme na motorku která má být sport a sportem není. Nadáváme na motorku která má být výkonem sport a výkonově je v dnešní době k smíchu. Byla by výkonově k smíchu i před 10-20 lety! Nadáváme na motorku která měla být sport a váží 166kg!!
Nadáváme na motorku která měla být sport a přesto do ní montují ABS a životu nebezpečné CBS ! Nadáváme na motorku která hrubě zklamala naše naděje. Nevím, že by se tu řešila cena. Já se rozčílil natolik, že nakonec budu kupovat GSX-R 1000, takže o ceně to rozhodně není.



Celou dobu tu brecis ze chces malou lehkou motorku a koupis si litrovy gixero ? Asi nerozumim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

6.11.2010 v 21:54 | Nahoru | #192
Ozzy_> To je lehký vysvětlení. Žádná ze sportovních šestek mi nevyhovuje na posez a průběh tak jako právě litrová Suza. Na supersport je to mimořádně pohodlný motocykl a pokud nemohu mít malou motorku podle svého gusta tak si aspoň koupím jednu z posledních pořádných motorek na kterou ještě žádný kretén nenamontoval ABS,CBS a podobný sračky! Je samozřejmé, že výkon tohohle litra nikdy nevyužiji ale nevadí mi.nakonec je to i spotřebou výhodnější než třeba CBR 600R o který jsem taky uvažoval. Musím ale brát ohled na svý starý záda a na GSX-R 1000 je jezdí fakt nejpohodlněji.Věř mi ale, že kdyby byla CBR 250R taková jako jsem čekal tzn. upravený VTR na 38 koní a 132kg tak by mi ta 250 úplně stačila.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

6.11.2010 v 21:59 | Nahoru | #193
babajezi> Ses svez na litru a seš rozhodlej hned co? Jo GSX-R 1000 je královna, samotnej top vrchol silničního ježdění, ztvárněná bestialita, a přitom se na ní dá i pěkně cestovat

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

6.11.2010 v 22:39 | Nahoru | #194
Tom_Riddle> Svezl jsem se už na "pár" litrech . Ale GSX-R mi připadá vážně povedená z velkej supersportů nejvíc. Akorád na mě všichni kamarádi koukaj jako na magora že si chci v důchodu koupi takovýhle blázinec ale třeba si to ještě do jara rozmyslím

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

7.11.2010 v 11:52 | Nahoru | #195

babajezi>Mike70> Je to trochu jinak. Nadáváme na motorku která má být sport a sportem není. Nadáváme na motorku která má být výkonem sport a výkonově je v dnešní době k smíchu. Byla by výkonově k smíchu i před 10-20 lety! Nadáváme na motorku která měla být sport a váží 166kg!!
Nadáváme na motorku která měla být sport a přesto do ní montují ABS a životu nebezpečné CBS ! Nadáváme na motorku která hrubě zklamala naše naděje. Nevím, že by se tu řešila cena. Já se rozčílil natolik, že nakonec budu kupovat GSX-R 1000, takže o ceně to rozhodně není.


Radši s moc nerozčiluj nebo Ti praskne žilka... Už vidím jak kupuješ nadupanou dvaapůlu za 180táců, vždycky jde o rachy. Výrobce to ví a proto přijde s motorkou, která je finančně dosažitelná. A tohle fakt není superport. je to slušná motorka se slušným výkonem za "doufejme" slušnou cenu pro mlaďochy.

Naposledy editováno 07.11.2010 15:54:38

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

7.11.2010 v 13:27 | Nahoru | #196

babajezi>Ozzy_> To je lehký vysvětlení. Žádná ze sportovních šestek mi nevyhovuje na posez a průběh tak jako právě litrová Suza. Na supersport je to mimořádně pohodlný motocykl a pokud nemohu mít malou motorku podle svého gusta tak si aspoň koupím jednu z posledních pořádných motorek na kterou ještě žádný kretén nenamontoval ABS,CBS a podobný sračky! Je samozřejmé, že výkon tohohle litra nikdy nevyužiji ale nevadí mi.nakonec je to i spotřebou výhodnější než třeba CBR 600R o který jsem taky uvažoval. Musím ale brát ohled na svý starý záda a na GSX-R 1000 je jezdí fakt nejpohodlněji.Věř mi ale, že kdyby byla CBR 250R taková jako jsem čekal tzn. upravený VTR na 38 koní a 132kg tak by mi ta 250 úplně stačila.



A to "nevyhovuje na posez" jsi zjistil jenomm tak ze ses na to posadil na krame, nebo tak ze si na tom neco odjel ? Me totiz na posez sedeli vsechny, ale kdyz jsem pak odjel 2 hodinky na CBR, R6 a Daytone ... zjistil sem ze sedet na krame a sedet pri jizde je KURVA velkej rozdil. A vychvalovany ergonomicky cebro mi moc nesedelo, a prilis okruhove zamerena R6ka taky ne. MOC me mrzi se nebyla na pujceni i Suza a Kawa.

Me proste jen prijde, ze brecis po hravosti (tzn co nejnizsi hmotnosti ) a pak nesahnes po sestce ale po litru no. Vyuzijes nevyuzijes neresim, jezdim teprve ctvrtou sezonu a nevyuzival sem ani fazera, ale nic vykonnejsiho nez sestku jsem nechtel, protoze se mi presne styska po hravosti. To jak jde v esicku preklopit Daytona (umelo to i cebro) je naprosto neskutecny, a uziju si to i jako jezdec looser :) (Most 2:10 )

Naposledy editováno 07.11.2010 18:04:33

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

7.11.2010 v 16:48 | Nahoru | #197
To seš dobrej! Já měl Most za 2:16 na GSX 600F

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

7.11.2010 v 18:03 | Nahoru | #198

Tom_Riddle>To seš dobrej! Já měl Most za 2:16 na GSX 600F



Dobry tam jezdi pod 1:50 Podle me
A slusny +- pod 2:05

A looseri ten zbytek

Naposledy editováno 07.11.2010 18:03:51

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

19.11.2010 v 10:58 | Nahoru | #199
Nečetl jsem tu všechno, ale nesouvisí ten jednoválec s nějakou připravovanou třídou pro silniční MS místo 125? Zaslechl jsem, že to budou jednoválce 250-4T, jestli je to pravda? To by pak tenhle motocykl mohl být komerčně úspěšný. Kór, jestli motory pro tuhle třídu bude zas dělat Honda.

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

19.11.2010 v 11:44 | Nahoru | #200

Itall>Nečetl jsem tu všechno, ale nesouvisí ten jednoválec s nějakou připravovanou třídou pro silniční MS místo 125? Zaslechl jsem, že to budou jednoválce 250-4T, jestli je to pravda? To by pak tenhle motocykl mohl být komerčně úspěšný. Kór, jestli motory pro tuhle třídu bude zas dělat Honda.



pochybuju, protoze ten motor bude mit s motory urcenyma do ostrych zavodaku spolecny jedine ten obsah, nic jinyho... na CBR600RR se muzes prece jen aspon trochu citit jako na masine z Moto2, pac je to taky sportovni motorka.. ale tady ta dvepade ma do sportovni masiny hoodne daleko..

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

7.4.2011 v 21:32 | Nahoru | #201
Tak jsem na ní jel. Jel jsem serpentinami, jel jsem rovinkami i kopci. Celkem 40 kilometrů.
*
Komfortní podvozek.
Schopnost motoru sebrat se i z 2000ot/min.
Motorka drží výborně stopu, ani horší povrch na tom nic nemění.
Motor má dobře použitelný brzdný účinek.
*
Vibrace pronikající až do řídítek a sedla - a to tak že hodně.
Sériový výfuk řve až se lidé otáčejí.
Motor nemá mezi 4000 až 8000 ot. pocitově nikde špičku.
Příliš dlouhý sek. převod. Pětka je rychloběh. Šestka je jen na rekordy z kopce?
Brzdy potřebují zlepšit. Takhle to nestačí.
*
Vzhled nehodnotím, to je věc každého z nás. K posezu nemám při 185cm žádné výhrady.
Je pohodlný a v zrcátkách je vidět. Spotřebu nemohu posoudit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

24.4.2012 v 20:29 | Nahoru | #202
Big.One> Nějaké další poznatky? Jak to vlastně jede? Moje 350/638 kdysi také měla prý 26k.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

25.4.2012 v 09:12 | Nahoru | #203
Itall> No jel jsem na ní před rokem . Na JAWĚ 350/634 naposled někdy v roce 1988 .
Tak alespoň to zkusím. Na zrychlení by měla JAWA navrch. Čitelnost přístrojovky měla JAWA lepší. Vibrace jsou u obou motorek nepříjemné. Zvuk měla JAWA lepší.
HONDA bude mít lepší maximálku a spotřebu. Vzhled HONDY je zjevně lepší. Kromě výfuku, o kterém nebudu z humanitárních důvodů už nic psát.
Od té zkušební jízdy jsem byl jednou v Africe a viděl jsem jak vypadá pořádný chaos plný skůtrů a mopedů. Myslím že ve velkém a ucpaném městě by tato HONDA byla dobrá volba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

25.4.2012 v 16:10 | Nahoru | #204
Big.One> Aha, jestli by měla i 350/634 ve zrychlení navrch, tak to tedy potěš. O té Hondě jsem totiž uvažoval, ale je to slabé a dost těžké, na ten objem. Nechápu, že v jedenadvacátém století tu nemůže být silniční motorka s alespoň 30k a s hmotností alespoň pod 150kg (kromě 125-2T).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

26.4.2012 v 06:16 | Nahoru | #205
Itall> Nechápe nás to víc . Proto je tohle téma tak dlouhé a vzrušené. Možná kdyby nám v osumdesátých létech nikdo neukázal Yamahu TZR250, Hondu NSR250R a Suzuki RG250… Třeba bychom byli v klidu.
Kdo si myslí že bez dvoutaktů by to nebylo možné, tak nemá pravdu. Jenom by se musel podívat na jména CBR250RR (1990), GSXR250R (1994) a FZR250R (1992).

Naposledy editováno 26.04.2012 06:27:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

26.4.2012 v 10:51 | Nahoru | #206
Big.One> No, já bych vysokootáčkový čtyřválec nechtěl (i když tady to nebylo zas tak hrozné). Stačil by mi i ten jednoválec (max. dvouvál), ale vyšší objem, kvůli výkonu. Minimálně 300 ccm, asi do těch 450 ccm. Mám za to, že tahle mezera na trhu mohla být příležitostí pro Jawu. Taková (jako) tradiční Jawa 350 se 4T jednoválcem (nebo dvouválcem), slušný výkon, hmotnost a cena (zlepšit jízdní vlastnosti nějakou slušnou zadní vidlí). Nebo i "tradiční" Jawa 500, což bych viděl jako úplné maximum. Aby se na tom dalo svižně svézt. Současná Jawa 250 to nevytrhne, motor slabý čínský a upravený podvozek z třipade, kde zůstal ten zadek, a ten je ze všeho nejhorší. Jawa pořádný supersport nebo velkou motorku stejně nevyrobí a neměla by se o to ani pokoušet. Jestli to vyvíjejí tzv. "na dotace", jako se pasou ovce nebo dobytek, pak pro zákazníka to znamená hovno. Jestli tam ještě někoho zákazník zajímá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

26.4.2012 v 11:49 | Nahoru | #207
Itall> No téma je o motorce která má na konci jména tlusté červené R a nabízí se v kategorii „Supersport”.
*
Jawě bych přál aby dostala výjimku na emise a mohla konkurovat nízkou cenou a tradiční kubaturou 350ccm. Když zkoušeli něco jiného, tak to buď nedopadlo, nebo to už nebyla Jawa. To není posměch. Já bych jednoduchou a lehkou motorku bral.
*
Ta motorka 30k a <150kg, to by šlo.

Naposledy editováno 26.04.2012 11:53:32

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

26.4.2012 v 14:20 | Nahoru | #208
Big.One> 350 2T - To by ovšem s tím motorem také museli něco udělat (vhodno také s podvozkem) a na to by asi stejně nebyla vůle a snad ani možnosti. 638 měla dost špatnou charakteristiku výkonu, k tomu ty 4 kvalty... Ale uznávám, že svezení na 250 Tempo bylo ještě horší i přes moderněji vyhlížející všechno. Tu jsem měl jen půjčenou, byla na prodej, možná rozvrtaná, nevím. Já měl 638 novou a seřízenou, tak to přecejen nějak fungovalo. Ale prodal jsem ji po roce, nejen kvůli motoru, ale i tomu strašnému podvozku (s výjimkou přední vidle ČZ).
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zaseknutý přepínáč světel Honda cbr... Honda CBR 250 JakubSS 3 25.3.2022 v 10:06 JakubSS
Lakování kol kde [1, 2] Honda CBR 400, Honda CBR 1100XX Blackbird, Honda CBR... Meky13 38 27.3.2019 v 21:36 Dadak79
"servis" v domácích podmínkách [1, 2] Honda CBR 125R, Honda CBR 400, Honda CBR 1100XX Blac... Nováček98 41 28.4.2018 v 14:36 Gahan37
Honda CBR 250rr vysvětlení Honda CBR 250 FOPE 17 1.10.2017 v 15:31 petronick
Bude se prodávat CBR 250rr? Honda CBR 250 crazyyer 3 28.6.2017 v 18:36 bledemon


TOPlist