Z jara hodlám kupovat nějakou šestku a potřeboval bych pár informací.
Vím že je tady milion témat s výběrem šestikila ale nikde není moc napsáno o Ducati 620 Sport.
Zajímalo by mě konkrétně srovnání s SVčkem 2003+. Dále by mě zajímalo jak je to se servisem(co po kolika km) a jízdníma vlastnostma. Spotřeba by měla být asi +- stejná u obou. Předem dík za vaše poznatky a rady.
Sojky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
další zajimavá věc je ta že japonci s ničim vlastním nepřišli
nevim jestli umíš číst ale přímo je tam napsaný že to byla převratná mašina, že byla po právu ohodnocená jako nejlepší na světě. stejně jako tam je napsaný že po obrovské vlně zájmu o toho triumpha urgovali hondu aby co nejrychlejc vyvynula konkurenta.
to už tam sice napsaný neni ale asi tak jediná výhoda hondy byla kotoučová brzda která ale tehdy nebyla nijak úchvatná a porazili je pouze díky dvoum věcem-
1) honda narozdíl od triumphu byla schopná chrlit obrovský kvanta
2) japonskej marketing
japonský mašiny tehdy nebyly lepší, pouze měly lepší mediální masáž.
jo, zapomněl jsem zmínit cenu
agusta? "držet krok"? vole na závodech měli monopol
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Jindra650>memphis.unv> Furt se pise o tom, jak vsechno se skopcilo, ale tehdy uz mela Honda kopici trofeji z velkych cen na 4,5ti a prave jezdil 6ti valec, jedinej nafoukanej hrabe Agusta dokazal drzet krok s vyvojem diky tomu, ze byl ras na svoje lidi a zbytek vyrobcu byl totalne v riti.
Ale ten nafoukanej hrabě Agusta už měl šestiválcové závodní stroje (mimochodem vodník D-OHC?) již v dobách, kdy ještě pan Soichiro kopíroval Jawu! A že držel krok? Jako a s kým mohl asi tak držet krok když byl technicky vždycky o řadu let napřed před zbytkem celého motocyklového průmyslu? MV-Agusta nejspíš dokonce určila směr celého (i moderního) Japonského motocyklového průmyslu! Však se na to sám podívej - Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki - všechno na jedno brdo... Ale tohle tu už znovu nechci řešit... Spíš teď jen nechápu, proč píšeš o zakladateli značky MV-Agusta jako o nějakém zlém buržoazním vykořisťovateli, když čongové jsou na tom tisíckrát hůř?! Táhneš snad za rudý, a nebo je to jen nějaká forma falešné objektivity ve Váňovo stylu? To bys měl bejt za tu MV-Agustu spíš rád než ji hanit ne?
Jinak mně se právě na těch západních značkách líbí ta jejich tradice a originalita , dělají si pořád to svoje (někteří už dokonce přes 100 let) a většinou se nesnaží přiživovat na úspěchu ostatních , ale můžeš tohle říct o Japkách? Když začala ve WSBK vyhrávat Ducati, v Japonsku se hned rozjela vlna sportovních dvouválů, ale kde je ta vlna dvouválců z Asie dnes? No a Ducati si pořád jede to svoje, i když už jim došel dech, pořád dělaj dvouvál, a to je přece super!
Naposledy editováno 11.10.2010 22:54:23
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 8 | Dnes v 11:38 Koudy01 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |