paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Zdravím.
Z jara hodlám kupovat nějakou šestku a potřeboval bych pár informací.
Vím že je tady milion témat s výběrem šestikila ale nikde není moc napsáno o Ducati 620 Sport.
Zajímalo by mě konkrétně srovnání s SVčkem 2003+. Dále by mě zajímalo jak je to se servisem(co po kolika km) a jízdníma vlastnostma. Spotřeba by měla být asi +- stejná u obou. Předem dík za vaše poznatky a rady.
Sojky
Anketa: Kterou vzít?
Honda Hornet
17%
30
Ducati 620 Sport
30%
52
Suzuki SV 650
43%
75
Aprilia Tuono
9%
16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

11.10.2010 v 22:09 | Nahoru | #1
Jindra650> samozřejmě že rozhoduje trh ale je to takový kouzelný že ti slavní japonci se musí vždycky po někom opičit.... jednou po italech, podruhý po američanech, napotřetí třeba po angličanech.... že se musí opičit aby lidem dali to co chcou
další zajimavá věc je ta že japonci s ničim vlastním nepřišli
nevim jestli umíš číst ale přímo je tam napsaný že to byla převratná mašina, že byla po právu ohodnocená jako nejlepší na světě. stejně jako tam je napsaný že po obrovské vlně zájmu o toho triumpha urgovali hondu aby co nejrychlejc vyvynula konkurenta.
to už tam sice napsaný neni ale asi tak jediná výhoda hondy byla kotoučová brzda která ale tehdy nebyla nijak úchvatná a porazili je pouze díky dvoum věcem-
1) honda narozdíl od triumphu byla schopná chrlit obrovský kvanta
2) japonskej marketing
japonský mašiny tehdy nebyly lepší, pouze měly lepší mediální masáž.
jo, zapomněl jsem zmínit cenu
agusta? "držet krok"? vole na závodech měli monopol

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650

12.10.2010 v 10:02 | Nahoru | #2
memphis.unv> vy dva s DMC jste uplne stejny demagogove Vysvetli mi pojem "s nicim novym" ani Ducati desmo nevymyslela, jen ho vasim slovnikem okopirovala od Mercedesu a jeho zavodnich motoru (btw. normalne se misto slovo kopirovat u konstrukteru, pokud to neni prima kopie jako u cinanu, nebo Benelli rika treba inspirovat se). Vubec se nedivim, ze v Americe chteli novy "muscle bike" od Japoncu, protoze Anglani byli v ty dobe pomaly ve vyvoji, diky jejich konzervativnosti, proc treba delali novy trivalec OHV? Japonci prinesli za kratkou dobu motorku, ktera byla vykonnejsi, dobre vypadala a casem prokazala i pres rychly vyvoj svoje kvality, jak zivotnost, tak spolehlivost. Ja si myslim, ze prisli se spoustou novinek, jako i dalsi tovarny v Evrope, pokud nejses nacek, tak bys nemel tvrdit, ze jejich inzenyri jsou mene schopni nez evropsky, jsou to stejny lidi jako my a podivej se, jak se zije v Japonsku a co tam maj bezne za technologie, proti nim jsme my jeste na stromech. Pokud vim, tak treba takova NR500 byla jedinej 4takt, kterej se tehdy blizil vykonnosti nedostiznych 2taktu a slo by pokracovat, treba era turbo motorek, goldwing apod. Stezovat si na kopirovani, to je uz obehrana pisnicka jak kdyz preskakuje jehla na gramofonovy desce, hlavne od takovejch lidi, co jen od piva kritizujou a nikdy nic nevymysleli, uz jsem to tu psal a svuj nazor nezmenim, clovek, kterej nekdy neco vymyslel takovyhle kydy nikdy nevypusti z huby....vsechno je v podstate kopie neceho co uz nekdo vymyslel, jsou to jen variace na dany tema, ktery se ridi tim, co lidi chtej a nebo potrebuji.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 6 Včera v 14:27 Krautkopf
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 4.6.2024 v 16:46 macumba
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano


TOPlist