globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX-10R 2011
31.8.2010 v 18:03
mate nekdo nejake presnejsi info a foto????


ZX-10R 2011

4.10.2010 v 12:35 | Nahoru | #121
ja si myslim, ze podle japonskyho mereni melo BMW spis kolem 200-203 hp bez naporu, takze nevim no, spis to chtelo tak jeste o 10-50koni vic

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

4.10.2010 v 12:39 | Nahoru | #122
jen mi neni pořad jasny když to bawo ma při měřeni o 20poniku vic než japonci,proč ma fabricky bike 210koni jako ostatni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

4.10.2010 v 12:42 | Nahoru | #123

Pšendys>jen mi neni pořad jasny když to bawo ma při měřeni o 20poniku vic než japonci,proč ma fabricky bike 210koni jako ostatni



ja myslim ze o 15
170 vs 185 na zadnim kole
188 vs 203 na motoru bez naporu nikdo nesmi stat nebo nebudu hrat uz du

(reakce na) ZX-10R 2011

4.10.2010 v 12:43 | Nahoru | #124
Bubrak ZX10R> asi tak nějak a stejně tak s da racing BMWcup

ZX-10R 2011

4.10.2010 v 13:38 | Nahoru | #125
nějak se v tom lehce ztrácim a nebude to tou angličtinou je přeci jasný že moto na silnici bude s tim RAMem tj. se 210ks ne? tohle:

Brake horsepower (bhp) is the measure of an engine's horsepower without the loss in power caused by the gearbox, alternator, differential, water pump, and other auxiliary components such as power steering pump, muffled exhaust system, etc.

je jenom vlastně motor sám o sobě, to po silnici samo nepojede

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

4.10.2010 v 16:55 | Nahoru | #126
teda po nedávný zkušenosti na okruhu s poladěnou s1000rr vám musim s politovánim oznámit, že veškerá diskuze zde o +- koních na mašině, co jich má kolem 200, je vo hovně!

(reakce na) ZX-10R 2011

4.10.2010 v 16:56 | Nahoru | #127
oxygen> můžeš to trochu rozvést?!

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

4.10.2010 v 17:12 | Nahoru | #128
rozvést tedy opravdu nechci, dík - 2 rozvody už mám za sebou
no co: báwo Petera Theisze z DA naladěný s kompletem Akrapovič (208PS) a s komplet Ohlinsy - na něm jsem v Mostě poprvé poznal, jak je tamější cílovka hrbatá
mezi 10-14ti, ale hlavně mezi 11-13ti je to takovej mazec, že i na vytočenou čtyřku (tj. kolem 260ti) předním kolem asfalt jen lehce oťukává - asi jako kroska pod plynem na roletě a čovek se jen drží a modlí... tam ta elektronika tu trakci i to bleskový zvedání předního kola hlídat nejspíš musí, určitě aspoň než si na ty síly člověk zvykne - což bude trvat nejspíš dosti dlouho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

4.10.2010 v 17:15 | Nahoru | #129
oxygen> jojo, to znám...........jel jsem na K6 z AMA která má 204ps masakr nehoráznej a oproti tomu jsou všechny litry skoro k smíchu

Naposledy editováno 04.10.2010 17:15:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

4.10.2010 v 17:32 | Nahoru | #130

GRASSEL>oxygen> jojo, to znám...........jel jsem na K6 z AMA která má 204ps masakr nehoráznej a oproti tomu jsou všechny litry skoro k smíchu



Čau,hele už jsi to psal mnohokrát,ale já jel třeba na odladěný Hayabuse,ale nevím přesně koně,každopádně plus mínus to bylo taky na motoru 200PS a krouťákem si myslím,že to bylo i lepší,než to tvoje GSX-R,akorát byla asi o něco těžší,byla v laminátech a bez zbytečností a taky bez benzínu,páč jsem tankoval tak si myslím,že víc jak + 20kg neměla...No a nějakej extra brutus to nebyl...Moje GSX-R mělo 191 PS a 119Nm krouťák a 203kg s plnou nádrží a jelo to taky dobře...Počítám,že to tvoje GSX-R nejelo do nějakých 6 tis nic moc a potom,že to vystřelilo a asi se to furt zvedalo na zadní...Nemohl to být jen placebo efekt z toho,že to určo řvalo a zvedalo se na prdel...???
Předpokládám,že když jsi na tom jel poprvé,že nejsi takovej střelec,abys to držel u krku víc,nebo stejně,jako člověk,který s tim závodí...Takže jestli jsi jezdil na silnici,tak tam je to spíš o tom,kdo se jak moc bojí,pokud na okruhu,tak mi neříkej,že jsi někomu na litru dal víc jak 20 m na cílovce.....
Takže si nemyslím,že by ostatní litry byli k smíchu...Ale rád se dozvím něco nového...

Naposledy editováno 04.10.2010 17:34:50

(reakce na) ZX-10R 2011

4.10.2010 v 17:46 | Nahoru | #131
kawapepek> Ta k6 má tuším 155 suchou hmotnost takže pochybuju že hayabusa bude mít sichou nějakejch 175kg

za druhý: Ten výkon byl měřenej přímo v AMA takže tomu dávám nějakou váhu, narozdíl od jiných motorových brzd v čechách kdy ti naměří každej něco jinýho a když objedeš 10 brzd tak se ti bude výkon lišit i třeba o 25 koní (kámošovo R1 05 ukázala někde v praze na brzdě 191hp a to neměla ani jednu úpravu a jelo to tak nějak normálně, na motor jsem jí dal s prstem v nose)

za třetí: Ta K6 jede už odspodu jako hovado, od cca 7tisíc to letí a okolo 9+ to dělá nesmysly.

za čtvrtý: jezdil jsem na tom na silnici a na jednom letišti abych si pořádně testnul motor. Myslím že jsem za to netahal jako za běžnýho litra ale přesto předváděla hrozný píčoviny.

a na závěr, já vím že jsem to tu říkal mockrát. Nicméně bavím se tady s Oxygenem a když k tomu debata svede je celkem logický že se o tom zmíním

ta K6 he nakopaná dost a hlavně i motor, narozdíl od motorek v čr který ukazujou na brzdách famózní výkony byť nemaj třeba nic nebo jen PC

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

4.10.2010 v 17:53 | Nahoru | #132
a to že jsou ostatní litry k smíchu jsem nemyslel tím jak jim ujedeš ale celkovým chováním motorky ale to ti asi uniká je to jako když sedneš na Hondu, bude třeba stejně rychlá jako jiná motorka ale způsob jakým ti ten výkon podá je jak pro slečínky.

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

4.10.2010 v 18:00 | Nahoru | #133
Jasný,určitě s tebou souhlasím...Ale rád bych se o tom něco dozvěděl...Já měl motorku měřenou u Ešnera a neměl Jsem PWC ale upravenej SW pomocí Yoshimura Power Boxu...Každopádně výkon byl opravdovej a jezdilo mi to fakt pěkně...Dokonce tak,že jsem na letišti abych stačil K5 v serii nemusel dávat od 4 rychlosti ani plnej plyn,přesto se mi motorka zvedala po rozjezdu na 1 a 2 nazadek a vítězilo spíš,komu se jak povedlo rozjet...No a pokud to byl opravdu závoďák,tak předpokládám,že byl volnoběh tak 3 tis ot a že další 3 až 4 tis otáček to prostě nejelo,ale s tím,že motorka taky nezdechla ve 14 tis ot,ale že šlo točit dál...
jenom mě prostě nejde do hlavy,že když člověk,který dokáže držet plnej knedlík na litru o výkonu řekněme 180Ps na motoru,že ho 204 PS dokáže posadit na prdel....Však motorky a to jak táhnou rozhoduje krouťák a ne výkon u omezovače...
Prostě mi jde o to abys rozvedl co to znamená jak píšeš předváděla hrozný píčoviny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

4.10.2010 v 18:06 | Nahoru | #134

GRASSEL>a to že jsou ostatní litry k smíchu jsem nemyslel tím jak jim ujedeš ale celkovým chováním motorky ale to ti asi uniká je to jako když sedneš na Hondu, bude třeba stejně rychlá jako jiná motorka ale způsob jakým ti ten výkon podá je jak pro slečínky.



No pokud jsi s ní jezdil po silnici a ta motorka byla nastavená(podvozek) tak jak normálně jezdí na okruhu,jako že asi jo,tak si myslím,že jet na tom po silnici muselo být spíš za trest...okruhové nastavení na silnici nefunguje,stejně jako nastavení podvozku na silnici nefunguje na okruhu...

(reakce na) ZX-10R 2011

4.10.2010 v 18:15 | Nahoru | #135
kawapepek> má volnoběh 2tis.ot.

já ti věřím že ti to jelo dobře a nemluvím konkrétně k někomu. Hele já nevím co bych ti k tomu řekl, na 1 i 2 se mi zvedá moje gsxr, na jedničku ve 4 jde na prdel a na dvojku okolo osmy. Nicméně tahle motorka tě do 4 rychlostního stupně rve na zadní, pak dáš pětku a ono se ti to snaží urvat ruce jako sériovej litr na dvojku, trojku a to nepřeháním. Jede to prostě hrozně a nevím co ode mě chceš slyšet. Ty sériový litry o kterých mluvíš by například na stejný brzdě ukázali třeba o 30 koní míň než je v manuálu

Sériová K6 na který jsem jel je dost podobná K5 ve štoku na který jsem jel taky akorát ten štok měl lepší vršek ale tohle je trochu někde jinde, to chování a už jen to když to nastartuješ tak ten zvuk motoru ti říká abys šel do hajzlu (nemyslím zvuk vejfuku ale mechanickej motoru)

(reakce na) ZX-10R 2011

4.10.2010 v 18:18 | Nahoru | #136

kawapepek>No pokud jsi s ní jezdil po silnici a ta motorka byla nastavená(podvozek) tak jak normálně jezdí na okruhu,jako že asi jo,tak si myslím,že jet na tom po silnici muselo být spíš za trest...okruhové nastavení na silnici nefunguje,stejně jako nastavení podvozku na silnici nefunguje na okruhu...



Ta silnice na který jsem jezdil má povrch lepší než kdejakej okruh a co se týče nastavení podovozku tak si troufám tvrdit že mi nemusíš radit. Když by to nějak nefungovalo a bylo nahovno tak to nic nemění na faktu jak to jede ale když už jsme u toho, ten podvozek je špičkověj nastavenej a ačkoliv je hodně tvrdej tak výborně fungoval.

Na motorkách mám rád podvozky tvrdší

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

4.10.2010 v 18:27 | Nahoru | #137
Jinak doporučuju se svézt na těhle závoďákách, je to něco mezi stockem a bajkem z AMA. Sériovej litr je fakt mourek oproti tomu ale nemůžu porovnat třeba s S100RR

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

4.10.2010 v 18:33 | Nahoru | #138
Dobrá,dobrá...Jako nepopírám že ta motorka nejela jako prase,určitě jela...Ale jde mi o to,že když jsem sedal z Jawky 350 na Ninju,tak to byl pro mě zážitek...potom,když jsem přestupoval z Ninji na GSX-R a že tam bude rozdíl určitě 30PS,že mi to přišlo jako samozřejmost a uplně normální a hned po zajetí mě zajímalo jak to jede nad 10tis ot a nemohl jsem se nabažit a bylo to paráda.....No a kdybych mohl mít ted motorku,která by ukázala na tý tvojí brzdě 204 PS,byl bych jedině rád...neříkám,že bych to využil,jsem člověk,kterej je na okruhu rychlejší na 600ccm,než na litru,ale pro nedělní odpoledne na letišti by to bylo určitě parádní svezení...prostě si dovedu představit,že něco pojede líp než moje GSX-R..ale abych si zkusil nějakej Dragsterovej speciál,to mi asi nikdo nepůjčí...
Každopádně si myslím,že dost dělalo taky to,jak byla ta motorka napřevodovaná...pro objektivitu by to chtělo,aby tam byl stejný převod jako je na seriový mašině...

(reakce na) ZX-10R 2011

4.10.2010 v 18:38 | Nahoru | #139
kawapepek> ale to se motáš kolem zvyku. Respektive kolem toho na co si člověk zvykne na všechno si zvykneš a mezitím co ti to chvilku bude připadat jako rokenrol tak pak už ti to příjde normální a zvykneš si na prosto na všechno kámoš už z toho taky není nijak odvařenej a příjde mu to normální.

Tohle platí naprosto u všeho ale jde o test oproti jinejm motorkám jako čteš třeba v motohousu prostě to je zatím ta největší svině na který jsem seděl a je to fakt peklo ale napopírám že třeba po měsící ježdění by to pro mě bylo normální

převod byl v tý daný situaci o jeden zub v zádu víc což je nepatrný, měněj se tam převody hrozně často ale zrovna v tu chvíly tam byl téměř sériovej.

Naposledy editováno 04.10.2010 18:39:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

4.10.2010 v 18:39 | Nahoru | #140

GRASSEL>Jinak doporučuju se svézt na těhle závoďákách, je to něco mezi stockem a bajkem z AMA. Sériovej litr je fakt mourek oproti tomu ale nemůžu porovnat třeba s S100RR



No mě by nikdo nic nepůjčil,páč jsem rozsekal i svýho seriovýho kocourka... co vůbec proti závoďáku nejede...

Ale stejně si myslím,že kdybych ti půjčil svoje GSX-R a napřevodoval ho pořádně do síly,řekněme třeba 4 zuby na rozetě a neřekl ti o tom,že bys byl z mýho kocourka víc vyvalenej než z AMA hyperbajku... protože ani nechtěj vědět,co by to dělalo za nesmysly nad 9 tis otáček...

(reakce na) ZX-10R 2011

4.10.2010 v 18:41 | Nahoru | #141

kawapepek>No mě by nikdo nic nepůjčil,páč jsem rozsekal i svýho seriovýho kocourka... co vůbec proti závoďáku nejede...

Ale stejně si myslím,že kdybych ti půjčil svoje GSX-R a napřevodoval ho pořádně do síly,řekněme třeba 4 zuby na rozetě a neřekl ti o tom,že bys byl z mýho kocourka víc vyvalenej než z AMA hyperbajku... protože ani nechtěj vědět,co by to dělalo za nesmysly nad 9 tis otáček...



Ale tak to je snad jasný i malýmu dítěti že převody změnej naprosto chování motorky ale o tom se nebavíme. Můžu napřevodovat i cbr 600 z roku 94 tak že se z toho posereš ale nemá to nic společnýho s tím jak to jede

ZX-10R 2011

4.10.2010 v 18:49 | Nahoru | #142
No právě...proto ti říkám abys pro objektivitu napsal,jak byl napřevodovanej ten AMA já nevím co oproti serii K6,abychom si mohli udělat obrázek o kolik to má lepší motor... Porotože jsi psal,že je to masakr nehoráznej a já prostě nevěřím,že to je jen hodnotou 204 PS...

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

4.10.2010 v 19:01 | Nahoru | #143
Kdysi jsem byl svědkem toho,jak Michal Filla říkal že motory dnešních litrovek,co se prodávají v krámě nejsou co se týká výkonu až tak rozdílné od závodních brusů...Seriové GSX-R má na to s dobrým jezdcem jet v Brně třeba i 2.10....řekněme,že Haslam by to na něm v pohodě dal...No a na svym superbiku jezdil časy okolo 2.00...No a právě Michal Filla říkal,že tech 10 vteřin rozdílu má na svědomí hlavně podvozek a elektronika a hlavně ty klenoty,co má ta motorka nazuty na ráfku...Tedy pneu...NIKOLI VÝKON MOTORU...

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

4.10.2010 v 19:20 | Nahoru | #144
Já vím,že už tě asi seru,ale já když jsem se svezl na kámošově okruhovce,tak jsem to vracel se slovy s tim jdi do prdele,na tom se nedá normálně jezdit,protože tyhle motorky fakt fungujou jen na okruhu a normální svezení za zjištěním,jak to jede je spíš za trest..Protože to má ostrej plyn,je to tvrdý jako kráva,na silnici to nezatáčí a spíš odskakuje,mají race altík,takže mi to furt nedobíjelo,dokud jsem neměl nahřátý gumy,tak to furt hrabalo a gumy v zatáčce klouzaly,pokud jsem neměl ohřátý brzdy,tak to ani nebrzdilo,pak jsem je ohřál a zase mě to málem přehodilo přes řídítka....No prostě nedokážu pochopit,jak se ti to mohlo zamlouvat a jak jsi tomu mohl hned dávat čočku...

ZX-10R 2011

4.10.2010 v 19:24 | Nahoru | #145
je prostě dobrej

ZX-10R 2011

4.10.2010 v 19:37 | Nahoru | #146
No a nemáš nakonec někde nějaký videa,fotky,data z telemetrie na památku???Já se svízt na takovym brusu,tak je toho plnej internet...
Jo a ještě jsem zapomněl,jak tyhle motorky brzdí motorem,kdo to nezná,tak to pozná,až si poprvý uklapne... Doufám,že ti to zapůjčitel řekl předem,protže toto s prstem na brzdě a studenými pneu zavání doživotním splácením rozbitého motocyklu..

ZX-10R 2011

4.10.2010 v 19:39 | Nahoru | #147
Ale já když projíždím motorky tak se sériovým převodem, pokud ne tak se nebudu vyjadřovat k tomu jak to funguje. To je snad logický.........

Ty tady ale pořád omíláš to že tvoje motorka měla 191 koní, já ti řeknu upřímně že tomu nevěřím, nebo spíš věřím ale ne na brzdě který měřili tohle, když tahle kámošovo i s upraveným motorem má nějakých 204 koní. Vačky, ventily, suchá kliková skříň, ventilový pružinky a já nevím co všechno. Váha nižší než sériová K5-6..........

Hele já už nevím co ti k tomu mám říct navíc Michal Filla mohl mít na mysli stock, což v čechách je defakto sériová motorka a můžu potvrdit že ty jsou si víc než podobný tím chováním jenže sedni si třeba na bajk nebo tyhle mašiny z AMA. Proč když jsou si tak podobný jsou testovači tak vyplesklý když testujou nějakej závoďák?! Nemluvím o stockách.

(reakce na) ZX-10R 2011

4.10.2010 v 19:43 | Nahoru | #148
kawapepek> ty vole ale upřímně ty mě nesereš tím že bys nečemu nevěříl ale tím co tady plácáš. To že gumy jsou hodně podstatný je bez debat, to že elektronika je taky bez debat, to že podvozek je taky bez debat ale proč mi to prosím tě cpeš?! To jsem nějak nepochopil, jako já s tím souhlasím ale já se tady bavím o tom jak co jede a ty mi tady začneš vykládat co řekl Filla že má na svědomí padnutí času o 10 sekund

další věc je ta že bych se o tom moc nebavil jelikož mezitím co jednomu bude stačit tohle, další to bude mít jinak atd.

ZX-10R 2011

4.10.2010 v 19:44 | Nahoru | #149
Vo co tady GO? ze je kawa nejlepsi motorka,nebo nejvetsi jebka?

(reakce na) ZX-10R 2011

4.10.2010 v 19:46 | Nahoru | #150

kawapepek>Já vím,že už tě asi seru,ale já když jsem se svezl na kámošově okruhovce,tak jsem to vracel se slovy s tim jdi do prdele,na tom se nedá normálně jezdit,protože tyhle motorky fakt fungujou jen na okruhu a normální svezení za zjištěním,jak to jede je spíš za trest..Protože to má ostrej plyn,je to tvrdý jako kráva,na silnici to nezatáčí a spíš odskakuje,mají race altík,takže mi to furt nedobíjelo,dokud jsem neměl nahřátý gumy,tak to furt hrabalo a gumy v zatáčce klouzaly,pokud jsem neměl ohřátý brzdy,tak to ani nebrzdilo,pak jsem je ohřál a zase mě to málem přehodilo přes řídítka....No prostě nedokážu pochopit,jak se ti to mohlo zamlouvat a jak jsi tomu mohl hned dávat čočku...



Ty vole co to meleš?! Já jezdím i normálně v provozu slicky KR 108 a zahřeju je během chvíle, hrabe to jen když vyjedu a hned dám čočku.
Problémy s dobíjením jsem žádnej nespozoroval.
Podvozek byl nastavenej na příroďák Ťěrlice takže super...........
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16330 14.5.2024 v 07:38 SPIJKER
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist