1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
Pšendys>jen mi neni pořad jasny když to bawo ma při měřeni o 20poniku vic než japonci,proč ma fabricky bike 210koni jako ostatni
ja myslim ze o 15
170 vs 185 na zadnim kole
188 vs 203 na motoru bez naporu nikdo nesmi stat nebo nebudu hrat uz du
Brake horsepower (bhp) is the measure of an engine's horsepower without the loss in power caused by the gearbox, alternator, differential, water pump, and other auxiliary components such as power steering pump, muffled exhaust system, etc.
je jenom vlastně motor sám o sobě, to po silnici samo nepojede
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
no co: báwo Petera Theisze z DA naladěný s kompletem Akrapovič (208PS) a s komplet Ohlinsy - na něm jsem v Mostě poprvé poznal, jak je tamější cílovka hrbatá
mezi 10-14ti, ale hlavně mezi 11-13ti je to takovej mazec, že i na vytočenou čtyřku (tj. kolem 260ti) předním kolem asfalt jen lehce oťukává - asi jako kroska pod plynem na roletě a čovek se jen drží a modlí... tam ta elektronika tu trakci i to bleskový zvedání předního kola hlídat nejspíš musí, určitě aspoň než si na ty síly člověk zvykne - což bude trvat nejspíš dosti dlouho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
Naposledy editováno 04.10.2010 17:15:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
GRASSEL>oxygen> jojo, to znám...........jel jsem na K6 z AMA která má 204ps masakr nehoráznej a oproti tomu jsou všechny litry skoro k smíchu
Čau,hele už jsi to psal mnohokrát,ale já jel třeba na odladěný Hayabuse,ale nevím přesně koně,každopádně plus mínus to bylo taky na motoru 200PS a krouťákem si myslím,že to bylo i lepší,než to tvoje GSX-R,akorát byla asi o něco těžší,byla v laminátech a bez zbytečností a taky bez benzínu,páč jsem tankoval tak si myslím,že víc jak + 20kg neměla...No a nějakej extra brutus to nebyl...Moje GSX-R mělo 191 PS a 119Nm krouťák a 203kg s plnou nádrží a jelo to taky dobře...Počítám,že to tvoje GSX-R nejelo do nějakých 6 tis nic moc a potom,že to vystřelilo a asi se to furt zvedalo na zadní...Nemohl to být jen placebo efekt z toho,že to určo řvalo a zvedalo se na prdel...???
Předpokládám,že když jsi na tom jel poprvé,že nejsi takovej střelec,abys to držel u krku víc,nebo stejně,jako člověk,který s tim závodí...Takže jestli jsi jezdil na silnici,tak tam je to spíš o tom,kdo se jak moc bojí,pokud na okruhu,tak mi neříkej,že jsi někomu na litru dal víc jak 20 m na cílovce.....
Takže si nemyslím,že by ostatní litry byli k smíchu...Ale rád se dozvím něco nového...
Naposledy editováno 04.10.2010 17:34:50
za druhý: Ten výkon byl měřenej přímo v AMA takže tomu dávám nějakou váhu, narozdíl od jiných motorových brzd v čechách kdy ti naměří každej něco jinýho a když objedeš 10 brzd tak se ti bude výkon lišit i třeba o 25 koní (kámošovo R1 05 ukázala někde v praze na brzdě 191hp a to neměla ani jednu úpravu a jelo to tak nějak normálně, na motor jsem jí dal s prstem v nose)
za třetí: Ta K6 jede už odspodu jako hovado, od cca 7tisíc to letí a okolo 9+ to dělá nesmysly.
za čtvrtý: jezdil jsem na tom na silnici a na jednom letišti abych si pořádně testnul motor. Myslím že jsem za to netahal jako za běžnýho litra ale přesto předváděla hrozný píčoviny.
a na závěr, já vím že jsem to tu říkal mockrát. Nicméně bavím se tady s Oxygenem a když k tomu debata svede je celkem logický že se o tom zmíním
ta K6 he nakopaná dost a hlavně i motor, narozdíl od motorek v čr který ukazujou na brzdách famózní výkony byť nemaj třeba nic nebo jen PC
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
jenom mě prostě nejde do hlavy,že když člověk,který dokáže držet plnej knedlík na litru o výkonu řekněme 180Ps na motoru,že ho 204 PS dokáže posadit na prdel....Však motorky a to jak táhnou rozhoduje krouťák a ne výkon u omezovače...
Prostě mi jde o to abys rozvedl co to znamená jak píšeš předváděla hrozný píčoviny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
GRASSEL>a to že jsou ostatní litry k smíchu jsem nemyslel tím jak jim ujedeš ale celkovým chováním motorky ale to ti asi uniká je to jako když sedneš na Hondu, bude třeba stejně rychlá jako jiná motorka ale způsob jakým ti ten výkon podá je jak pro slečínky.
No pokud jsi s ní jezdil po silnici a ta motorka byla nastavená(podvozek) tak jak normálně jezdí na okruhu,jako že asi jo,tak si myslím,že jet na tom po silnici muselo být spíš za trest...okruhové nastavení na silnici nefunguje,stejně jako nastavení podvozku na silnici nefunguje na okruhu...
já ti věřím že ti to jelo dobře a nemluvím konkrétně k někomu. Hele já nevím co bych ti k tomu řekl, na 1 i 2 se mi zvedá moje gsxr, na jedničku ve 4 jde na prdel a na dvojku okolo osmy. Nicméně tahle motorka tě do 4 rychlostního stupně rve na zadní, pak dáš pětku a ono se ti to snaží urvat ruce jako sériovej litr na dvojku, trojku a to nepřeháním. Jede to prostě hrozně a nevím co ode mě chceš slyšet. Ty sériový litry o kterých mluvíš by například na stejný brzdě ukázali třeba o 30 koní míň než je v manuálu
Sériová K6 na který jsem jel je dost podobná K5 ve štoku na který jsem jel taky akorát ten štok měl lepší vršek ale tohle je trochu někde jinde, to chování a už jen to když to nastartuješ tak ten zvuk motoru ti říká abys šel do hajzlu (nemyslím zvuk vejfuku ale mechanickej motoru)
kawapepek>No pokud jsi s ní jezdil po silnici a ta motorka byla nastavená(podvozek) tak jak normálně jezdí na okruhu,jako že asi jo,tak si myslím,že jet na tom po silnici muselo být spíš za trest...okruhové nastavení na silnici nefunguje,stejně jako nastavení podvozku na silnici nefunguje na okruhu...
Ta silnice na který jsem jezdil má povrch lepší než kdejakej okruh a co se týče nastavení podovozku tak si troufám tvrdit že mi nemusíš radit. Když by to nějak nefungovalo a bylo nahovno tak to nic nemění na faktu jak to jede ale když už jsme u toho, ten podvozek je špičkověj nastavenej a ačkoliv je hodně tvrdej tak výborně fungoval.
Na motorkách mám rád podvozky tvrdší
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
Každopádně si myslím,že dost dělalo taky to,jak byla ta motorka napřevodovaná...pro objektivitu by to chtělo,aby tam byl stejný převod jako je na seriový mašině...
Tohle platí naprosto u všeho ale jde o test oproti jinejm motorkám jako čteš třeba v motohousu prostě to je zatím ta největší svině na který jsem seděl a je to fakt peklo ale napopírám že třeba po měsící ježdění by to pro mě bylo normální
převod byl v tý daný situaci o jeden zub v zádu víc což je nepatrný, měněj se tam převody hrozně často ale zrovna v tu chvíly tam byl téměř sériovej.
Naposledy editováno 04.10.2010 18:39:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
GRASSEL>Jinak doporučuju se svézt na těhle závoďákách, je to něco mezi stockem a bajkem z AMA. Sériovej litr je fakt mourek oproti tomu ale nemůžu porovnat třeba s S100RR
No mě by nikdo nic nepůjčil,páč jsem rozsekal i svýho seriovýho kocourka... co vůbec proti závoďáku nejede...
Ale stejně si myslím,že kdybych ti půjčil svoje GSX-R a napřevodoval ho pořádně do síly,řekněme třeba 4 zuby na rozetě a neřekl ti o tom,že bys byl z mýho kocourka víc vyvalenej než z AMA hyperbajku... protože ani nechtěj vědět,co by to dělalo za nesmysly nad 9 tis otáček...
kawapepek>No mě by nikdo nic nepůjčil,páč jsem rozsekal i svýho seriovýho kocourka... co vůbec proti závoďáku nejede...
Ale stejně si myslím,že kdybych ti půjčil svoje GSX-R a napřevodoval ho pořádně do síly,řekněme třeba 4 zuby na rozetě a neřekl ti o tom,že bys byl z mýho kocourka víc vyvalenej než z AMA hyperbajku... protože ani nechtěj vědět,co by to dělalo za nesmysly nad 9 tis otáček...
Ale tak to je snad jasný i malýmu dítěti že převody změnej naprosto chování motorky ale o tom se nebavíme. Můžu napřevodovat i cbr 600 z roku 94 tak že se z toho posereš ale nemá to nic společnýho s tím jak to jede
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
Jo a ještě jsem zapomněl,jak tyhle motorky brzdí motorem,kdo to nezná,tak to pozná,až si poprvý uklapne... Doufám,že ti to zapůjčitel řekl předem,protže toto s prstem na brzdě a studenými pneu zavání doživotním splácením rozbitého motocyklu..
Ty tady ale pořád omíláš to že tvoje motorka měla 191 koní, já ti řeknu upřímně že tomu nevěřím, nebo spíš věřím ale ne na brzdě který měřili tohle, když tahle kámošovo i s upraveným motorem má nějakých 204 koní. Vačky, ventily, suchá kliková skříň, ventilový pružinky a já nevím co všechno. Váha nižší než sériová K5-6..........
Hele já už nevím co ti k tomu mám říct navíc Michal Filla mohl mít na mysli stock, což v čechách je defakto sériová motorka a můžu potvrdit že ty jsou si víc než podobný tím chováním jenže sedni si třeba na bajk nebo tyhle mašiny z AMA. Proč když jsou si tak podobný jsou testovači tak vyplesklý když testujou nějakej závoďák?! Nemluvím o stockách.
další věc je ta že bych se o tom moc nebavil jelikož mezitím co jednomu bude stačit tohle, další to bude mít jinak atd.
kawapepek>Já vím,že už tě asi seru,ale já když jsem se svezl na kámošově okruhovce,tak jsem to vracel se slovy s tim jdi do prdele,na tom se nedá normálně jezdit,protože tyhle motorky fakt fungujou jen na okruhu a normální svezení za zjištěním,jak to jede je spíš za trest..Protože to má ostrej plyn,je to tvrdý jako kráva,na silnici to nezatáčí a spíš odskakuje,mají race altík,takže mi to furt nedobíjelo,dokud jsem neměl nahřátý gumy,tak to furt hrabalo a gumy v zatáčce klouzaly,pokud jsem neměl ohřátý brzdy,tak to ani nebrzdilo,pak jsem je ohřál a zase mě to málem přehodilo přes řídítka....No prostě nedokážu pochopit,jak se ti to mohlo zamlouvat a jak jsi tomu mohl hned dávat čočku...
Ty vole co to meleš?! Já jezdím i normálně v provozu slicky KR 108 a zahřeju je během chvíle, hrabe to jen když vyjedu a hned dám čočku.
Problémy s dobíjením jsem žádnej nespozoroval.
Podvozek byl nastavenej na příroďák Ťěrlice takže super...........
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16330 | 14.5.2024 v 07:38 SPIJKER |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |