,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Zbynek750>takovej dojem jsem měl hned, jak se začalo mluvit o zpoždění, nebo odložení staveb. Buď je chce vystrašit a dodatečně slevit (na druhou stranu se taky stavby 100% ošulej), nebo nebudou peníze a pár bankovek změní majitele, aby se ta určitá stavba jela dál.
Někde jsem četl udávané průměrné marže, kde se na DS motaly okolo 5%. To není zas tak moc. Problém ale je, že projekty jako takové jsou už dělány náročně na finance a za pozemky se platí oproti zahraničí dardy.
marze je mozna o par procent vetsi, ale nejdrazsi jsou pozemky a dalsi infrastruktura spojena s dalnicema.. najezdy, uprvy mistnich komunikci (starosta obce si vymysli opravu poloviny cest ve meste), nesmyslne pozadavky ekologu (eko koridory, zmena trasy - mosty a tunely navic, atd..) a v neposledi rade geologie (vyskyt jinych podmonek nez bylo predpokladane v pruzkumu)
a s kvuli tomu vsemu maji zlevit jen stavari??? .. to je podle me nehoraznost
e: pismenka
Naposledy editováno 08.08.2010 21:24:30