1 reakcí na tento příspěvek Komprese
Neteče, a nebo jen velmi málo. Při chudé směsi jde motor na volnoběh do otáček a pak chcípne, je ale vůbec problém nastartovat. A to v určitých částech popisuješ.
Kde může být problém?
1. Ucpané sítko na kohoutu a nebo trubičky když je sítko poškozené.
2. Vadný kohout. Konkrétně je nabobtnalá těsnící gumička. U javáckého kohoutu je těsnění čelního šoupěte s vybráním pomocí gumičky s 5 otvory do kříže. Středem odchází benzín do karb. Dva otvory jsou polohovací a dva pro rezervu a hlavní přívod. Ty otvory se postupně stáhnou. Původní gumička mi držela 20 let, pak změnili složení benzímu - více aromat. uhlovodíků ( je to pár let ) a gumičku měním tak 2 x do roka. Je k sehnání.
Funkce se mění podle teploty a nevím čeho dalšího i skokově. Prostě jedu a najenou stojím.
Ověř zda benzín teče z hadičky proudem, jesti jen tak pokapává, je to asi ono.
Držím palce.
1 reakcí na tento příspěvek Komprese
1 reakcí na tento příspěvek Komprese
Pozor, písty profukují i při dokonalém stavu - zámky v kroužcích. Studený motor má větší vůle než teplý atd. Jak už kdosi psal, nastartuješ i motor bez pístních kroužků.
"Kvalitní" jiskra neznamená, že přeskočí i při kompresi - taky to kdosi psal. Dělával to kondenzátor, svíčka, cívka. Ale často jen zaprášené a zaolejované kontakty a izolace u kladívka. Jak to přesně vypadá u elektr. zapalování netuším. Tak všechno vyčistit. Svíčky to asi nebudou, jeden válec by šel. Současná porucha obou - nepravděpodobné.
A co benzín? Není to nějaký patok s vodou?....
Jinak tu sobotu sem tankoval u Benziny
Naposledy editováno 02.08.2010 22:08:50
1 reakcí na tento příspěvek Komprese
Jak bylo psáno - chybu hledej v karbci nebo benzínu.. v ničem jiném to být nemůže.. Já bych to viděl na povolenou trysku nebo bordel pod tryskou..
(kabely na svíčkách prohodit můžeš a pojede to, protože oba válce palí zároveň- nahoře i dole..)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese
PuKaSek>c.j.> no a neztrácí se komprese právě při zadření?I když to bych asi stěží protočil motor zas asi,no trysky sem všecky pročistil právě včera.Zejtra na to mrknu.
Kdyby to bylo zadřené, tak to ani neprokopneš a navíc přidřený motor v chodu by jsi rozhodně nepřeslechl.. Podle mě si něco zmrvil když si vrtal do karbce.. Když to kopeš a nechytne to, jsou pak svíčky mokré?
1 reakcí na tento příspěvek Komprese
fakt to je benzín?
Naposledy editováno 02.08.2010 22:28:25
1 reakcí na tento příspěvek Komprese
1 reakcí na tento příspěvek Komprese
1 reakcí na tento příspěvek Komprese
Jawa 638 ani nemá mít velký kompresní tlak, protože je vyvinuta především pro ruský trh, kde je požadována bezproblémová funkce na tam běžný 76-oktanový benzín.
Naposledy editováno 03.08.2010 09:03:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese
Jednotky tlaku
Máš problém s benzínem nebo zapalováním. Píšeš, že je svíčka mokrá, tedy nedokáže zapílit směs. Pokud si svíčky měnil za nové (klidně zkus ještě pro jistotu jiné), tak pak není jiskra při tlaku dostatečně silná a je třeba kontrolovat zapalování, kabely atd.
1 reakcí na tento příspěvek Komprese
1 reakcí na tento příspěvek Komprese
Další možný problém v karburátoru - příliš bohatá směs, to nezapálíš ani náhodou.
Trysky budou OK, co ale vzdušníky a emulzní trubice?. Nevím jak to je v karb. 350 řešeno konstrukčně ( už si to nepamatuju.) Ale v každém případě to tam je. Tryskou přitéká do emulzní trubice benzín a vzdušníkem (většinou větší tryska) vzduch, vzniká něco jako pěna a to jde do difuzoru kde to nasává podtlak. Přicpaný vzdušník a nebo bordel v emulzní trubici dá bohatou směs, mokré svíčky a rozhodně to nechytne. Je potřeba pročistit všechno co jde. Taky jsi mohl stratit (vyklapat...) některou ze zátek kanálků v karb. (nekdy jsou i šroubované ) Pak to zase nejede.
Ale je to fak na dobře leštěnou kouli....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |