paolo_novy Přidat reklamu

Téma: majitelé Monstra 900 prosím sem
18.6.2010 v 10:47
Zdar bando, uvažuju o koupi Monstera 900 98-99. Vím, že italské motorky neprovází valná pověst, ale myslím si, že jsou to jenom pověry zarytých rejžáků. Tak se chci zeptat, jaká je to motorka, jaké má mouchy a na co si dávat při koupi bacha...
Uctivá poklona...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

24.6.2010 v 16:05 | Nahoru | #1

Cooker>Jojo, jak tomu chrastí spojka tak nebrat...to je motor krátce před smrtí ...



TY toho moc o Ducatkách asi nevíš co ???
Chrastící spojka je normální stav, zvláště u M900. Je to zvuk co rejžáky znepokojuje, ale
Ducatisti milujou. Vůbec to není známka toho, že by se měl motor rozpadnout, je to dáno
konstrukcí suché spojky. Asi je zbytečné to tady vysvětlovat.

Zpátky k dotazu, Monstera 900 Ti doporučuju, sám ho mám a řeknu Ti, že se ho asi nikdy nevzdám. Asi se na tom musíš projet, abys pochopil. Já tu příšeru miluju hlavně proto, že
ti okamžitě dá najevo tvoje jezdecké chyby. Do 2500 otáček se škube , takže se rychle naučíš
správně řadit,podřazovat a přidávat plyn a práci se spojkou, od výroby nemá antihopingovou spojku, takže nemůžeš brzdit extrémním podřazováním jinak se ti blokne kolo, je to jenom otázka zvyku. Brzdy jsou perfektní. Motor pořádně táhne od 3500 a jak jsi okolo 8000 to je
teprve pocit !!! V 9000 je omezovač. Maximálka není sice moc vysoká (210 km/h), ale i tak
mi bohatě stačí, stejně mám nejradši to pekelný zrychlení a většinou jezdím do 160-180, vice jenom sporadicky. ( naháč a vítr )
Náhradní díly jsou o něco dražší než na rejže, na druhou stranu některý věci kupuješ ve dvou kusech a rejžáci ve čtyřech. Já mám svoji příšeru už tři roky a zatím jsem neměl
vážnější problém. Ale je to hodně o tom jak se k tomu chováš. Já se snažím problémům předcházet a taky si zvládnu ty základní věci udělat sám - nejsem automechanik.
Hlavní je pravidelně měnit olej + filt , jsem fajnšmekr tak používám Agip Racing 4T 20W-50,
pak je dobrý kontrolovat rozvodový řemeny, co dva roky nechat napnout a co čtyři vyměnit
záleží však kolik najezdíš, takže podle stavu těch řemenů. Mě stála výměna v Ducati origo servise 3000 kč i se seřízením ventilových vůlí (půlkroužky).
Koupil jsem si Iridiový svíčky a předělal podsvětlení budíků na diody.



Pak jsem koupil novou baterku 1700kč , pneumatiky a takové normální věci.
Zrovna mě zlobí palivoměr, který stojí 2000kč a čidlo směšovací klapky taky asi 2000-3000kč.
Přes zimu vyměním lamely na spojce počítám 5000-6000kč, které by se měli měnit po asi 25000km, ale hodně záleží jak s tím jezdíš. Perfektní je Ducati Performence, čímž si můžeš
předělat plno věcí na motorce podle tvých představ pokud na to máš.

Až si budeš kupovat tu motorku tak si nejlépe vem nějakého Ducatistu sebou pokud to jde.
Rady pro nákup neumím popsat, já když jsem tu svoji vyděl a pak se projel, tak jsem věděl,že
ji musím mít. Ducati FOREVER

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

24.6.2010 v 20:52 | Nahoru | #2

noopy>TY toho moc o Ducatkách asi nevíš co ???
Chrastící spojka je normální stav, zvláště u M900.


No já myslím že si jenom dělal prdel ne? Asi tam dal málo smajlů...

(reakce na) majitelé Monstra 900 prosím sem

13.3.2011 v 08:26 | Nahoru | #3
noopy>
Ahoj, kde jsi prosím tě pořídil tak levně /za 3tis/ ten servis????
Díkys Fled
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist