globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zavaření volnoběžky?
18.5.2010 v 15:22
Ahoj, kamarádovy se podařilo rupnout volnoběžku. Půjde to zavařit resp. může se to vařit?? Z jakýho to je asi materiálu? Díky, Tafi

Foto:










1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavaření volnoběžky?

19.5.2010 v 06:37 | Nahoru | #1

kixs2>Tak bych to viděl takto. Zavařit to půjde, tedy pokud máme na mysli, že ty dvě části budou držet pohromadě. Nečekám, že by svářeč dělal nějakou příptravu na V svar apod... Takže to bude jenom tak nějak dolepený.
Aby to fungovalo, za stavu, že se to skutečně podaří svařit, tak se musí nejdříve zajistit rovnoměrná tvrdost v zubech, protože svařování je tepelný proces. Takže asi překalit... Překalením, se ale poruší vnitřní průměr i rozměr přes zuby. Takže přebrousit.. to už dost těžko, protože už není co brousit na průměru a ozubení, tam se dají zavřít oči, ale dle jaké normy je to ozubení? Nedělejte si iluze, že japonský konstruktér dělá ozubení dle ČSN. A tvar zubu není až tak jednoduché zjistit. (tedy poměry hlavy a paty a úhel záběru a tak)
Takže nějak dovařit to určitě půjde ( pokud je ten svářeč fachman, tak ti to rozmluví), ale použít ne.
A taky fandím tomu motoru, tak doufám, že se Vám to ozubený kolo podaří "zprznit" a motor dostane originál díl, kterej bych už objednával. Je to nejlevnější varianta.
Jenom kámoš pár pátků nikam nepojede.

Panebože, ozubení má stejný Japonec, Čech i Rus, Angličan, Američan atd. Záleží jen na tom, jestli jsou zuby metrický, nebo palcový. Maximálně se může stát,že ozubení bude korigované.

Kolo svařit půjde. Otázka ovšem je, co vydrží V ustavení do polohy nevidím problém.
A rozhodně ta analogie se šoupátkem sedí.



Naposledy editováno 19.05.2010 06:38:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavaření volnoběžky?

19.5.2010 v 17:44 | Nahoru | #2
Camča_v> I bez pánaboha tě můžu ujistit, že nemáš pravdu, že snad jediný co maj společný je, že se měří v modulech což je násobek pí a to že se zpravidla jedná o ozubení evolventní. Vše ostatní je zvlášť v oblasti automobilního průmyslu firemní know how. Ale nemusíš mi věřit, ale dělali jsme dělali pokusy do Hondy kolo měřili počítali brousili a byli si jisti výsledkem a prd. Řvalo to jak na lesy. Jo jak nefungujou skluzy je po perdéli pane hrábě.

Toš tak. Ale jinak všechny ozubený kola jsou zubatý. I u rusa i u japonce.

Naposledy editováno 19.05.2010 17:47:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2893 Včera v 21:41 Bakoun
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 Anonym1 8 13.8.2022 v 14:03 vilemx
Spotřeba Yamaha TDR 125 Matyas3k 7 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ


TOPlist