globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati Streetfighter - zmena prevodu
17.5.2010 v 22:42
Ahojte, mate niekto skusenost so zmenou prevodu na Ducati Streetfighter? Zakladny sa mi zda byt "dost dlhy". Maximalku na nahaci vysoko nad 200 nepotrebujem, radsej viac "chuti do otaciek a akceleracie". Importer mi radi vymenu predneho ozubeneho kolecka za mensie. Ma niekto skusenost s vymenou, resp so zmenou jazdných vlastností. Mam S , cca 2.500km, antihop a Termixi. Dakujem za vsetky nazory. Matus



Naposledy editováno 18.05.2010 00:27:45

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 11:50 | Nahoru | #31
Amen

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 13:15 | Nahoru | #32

Sefo>Chcete říct, že Streetfighter netáhne?


Ono to není zase až tak o tom zátahu , ale je to přecijen naháč (no jestli se tak dá voholená 1098 vůbec nazvat ), a teď jde o to, jestli si ten majitel řekne, siwoe 155 koní v Dukně, tak to musím dávat 200 v městě 300 z místa , a nebo si řekne, kurňa vono to na tom stejnak už přes 200 docela fouká, není se kam schovat, a stejnak víc jak 230 (250) s tím nejspíš jezdit nebudu , tak si přidáme na zrychlení a na zátahu a maximálka je mi někde... Mě třeba na silniční použití taky ten zátah a zrychlení u 916 stačí bohatě, ale mačkat z ní 260 (270) stejnak nebudu , takže raději ať líp tahá a že bude omezovač na šestku pod 250 Km/h mě nijak netrápí, stejnak se tam dostanu málokdy, baví mě na ní jiné věci... I když u Streetfightera bych to tak i možná nechal, přecijen má výkonu na rozdávání a krouťák jako prase! Ale to už je na chuťi každého pilota jak si to udělá, ladit se to dá pořád aj podle nálady...

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 13:25 | Nahoru | #33
DMC.motobiker> Právě že u všech možných mašin bych to chápal, ale ten street bych čekal, že potáhne rovnou odspodu naprosto dokonale, bez nutnosti laborování s převodem. Aby to pak nebyl už uplnej nesmysl, kdy se to bude zvedat na 4:))

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 13:30 | Nahoru | #34
Sefo> Tak od toho má eSko anti-wheelie ne???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 13:38 | Nahoru | #35
DMC.motobiker> Wot d fak? Antiwheelie? Traction control? Hmm, to bude zábava jak svině:)

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 18:01 | Nahoru | #36
Zkracovat převody na dvouválci je barbarství!! Já budu naopak dávat příště víc do rychlosti..Na co je mi točivej motor s charakterem dvoutaktu, když budu stát na místě?

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 19:22 | Nahoru | #37
Myslím, že 1 zub ve předu je jak 3 zuby v zadu, tak opatrně. Též při koupi zalaboruju. A pozor na to hnací malé kolečko-na velikost, k vůli řetazu, takže spíš přidávat vzadu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 20:37 | Nahoru | #38

Sefo>DMC.motobiker> Wot d fak? Antiwheelie? Traction control? Hmm, to bude zábava jak svině:)


Jo no to jsem jen tak plácnul , snad to takový wifikundace ještě nemá...
A jestli jo, tak se snad dají vypnout , jinak by to nemělo smysl!
Vím že základní verze asi nemá nic , u eSka těžko říct...

..Roko..> To je věc názoru , mě 250 Km/h bude stačit, protože 285 Km/h s šestkou v omezovači to stejně nedá , tak ať to alespoň pořádně tahá! Barbarstvím bych to zrovna nenazval!

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 21:12 | Nahoru | #39
DMC.motobiker> S ma traction control - vypinatelnu, alebo zapnutu a nastavitelnu v 8 stupnoch...prevzate z Moto GP... na SF ma maximalka fakt nezaujima.. otazka tahu alebo akceleracie je podla mna vec osobneho uhla pohladu.. co clovek to iný nazor...otazka priorit... co clovek hlada a co od moto ocakava...na zadne ide aj moto s mensim vykonom alebo tocakom...dolezite je mat moznost volby..a to je super...nech je to okolo nas vesele a roznorode... aj v nazoroch... aj v motorkach

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 21:26 | Nahoru | #40
..na S2R1000 som vymenil kolečko primáru.Dôvodom však bola jazda mestom a večné spojkovanie medzi 2-3.
Na streete nad tým neuvažujem.Podľa mňa sa zberá od spodu super.Všetko je v tom šialenom výkone,ktorý sa nedá naplno využiť v premávke a to unavuje.Žiaľ..

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 21:49 | Nahoru | #41
Myslím že když dáš o 2 zuby větší rozetu, tak to bude stačit. O zub větší přední kolečko je jak 3 zuby vzadu a to už může být dost. Chce to vyzkoušet. Jen rada - dozadu se snaž dát rozetu se sudým počtem zubů, jinak ti budou blbě vycházet články na řetězu a budeš muset dát zadní kolo o dost dozadu - protože například pokud dáš 37 zubů rozetu, tak délku řetězu budeš muset dát jak na 38 zubovou rozetu ale tím si posuneš zadní kolo a znatelně prodloužíš rozvor. Já s tím laboroval sakra dlouho než jsem našel převod co mi naprosto vyhovuje. Na 748R jsem zkoušel z origo 36 rozety 38, 39 a nakonec jako ideál jsem našel 40 zubů. Motorka totiž s origo převodem měla na 5tku vyšší top speed, než na 6tku, protože 6tka to neutáhla. Dvojku jsem řadil až při 60ti km/h, protože tehdy s origo Epromem pod 7 tis ot se jí to nelíbilo, takže po městě pořád na jedničku... Při normálních projížďkách jsem jezdil na trojku, občas čtyřku... Prostě na hovno převody. Teď to je úplně pohádka
Na 996SPS jsem dal z origo 15-36 nejprve 15-38, pak 15-39, pak jsem dal 14-39, což už bylo vcelku dobrý, pak jsem ale změnil kvůli jízdním vlastnostem zadní gumu 190/55 za menší 180/55 (menší obvod) a převod byl už dost krátký, takže nakonec jako ideál mám 14-38
PS: kdyby někdo chtěl 39 zubovou rozetu, najeto cca 1500 km, za symbolickou cenu

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 21:55 | Nahoru | #42
ducatista,
obdiv - ja by som s tým nemal nervy.
Fakt je ale ten,že street je iný...

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 22:03 | Nahoru | #43
desdro> Tak víš jak, když koupíš ten unašeč TSS, tak pak je to jen o sundání toho obvodovýho ozubí a nasazení jinýho - tzn. cca 6 šroubů, žádná demontáž celýho toho bočního věnce a sundavání té velké matice To obvodový ozubí stojí pár stovek, takže to není taková hrůza
Ale jak říkám, dle mýho laickýho pohledu pokud se ti zdá že je potřeba to zkrátit, šel bych na tvym místě o 2 zuby výš

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

18.5.2010 v 22:07 | Nahoru | #44
No to je super,
o tom som nemal ani šajn
..ešte mám dotaz na antihop - lepší je TSS,STM alebo origo?a ako sa hýbu ceny?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

19.5.2010 v 11:05 | Nahoru | #45
DMC: moje zkušenost je taková : koupil jsem VTR s převodem do síly 15/40 a 1ka, 2ka nepoužitelný kvalty..Hned se to vytáčelo, zátah se nedostavoval a Rock´n Roll přišel až na trojku, kdy už bylo cítit, že zrychluju..Origo převod 16/40 je úplně jiná liga..Teď už táhne pěkne i na 1,2 a od spodu (klidně i 3,4 3,5tis ot/min a plnej nádech a bez záváhání to začne motat) má furt síly dost..Ten dvouvál to umí urvat, tak nevím proč mu brát tuhle výhodu tím, že ho zaříznu..A pokud nepotřebuješ jezdit víc jak 230, tak neřaď 5,6ku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

19.5.2010 v 11:09 | Nahoru | #46

..Roko..>DMC: moje zkušenost je taková : koupil jsem VTR s převodem do síly 15/40 a 1ka, 2ka nepoužitelný kvalty..Hned se to vytáčelo, zátah se nedostavoval a Rock´n Roll přišel až na trojku, kdy už bylo cítit, že zrychluju..Origo převod 16/40 je úplně jiná liga..Teď už táhne pěkne i na 1,2 a od spodu (klidně i 3,4 3,5tis ot/min a plnej nádech a bez záváhání to začne motat) má furt síly dost..Ten dvouvál to umí urvat, tak nevím proč mu brát tuhle výhodu tím, že ho zaříznu..A pokud nepotřebuješ jezdit víc jak 230, tak neřaď 5,6ku



no tak asi na tu jednicku a dvojku neumis dat plnej... ze ti prijde jen ze se to rychle roztoci a zadnej zatah.... ja mam zkracenej prevod protoze to 6ku uz nevytoci do maxima na original... a klidne bych zkratil jeste vic.... mozna ze bys potreboval zkratit chod plynu abys dal plnej uz na jedna,dva ..... (bez prehmatnuti nebo vykloubeni ruky) me teda i se zkracenym prevodem jede dvojka kolem 150 a to tm zas tak rychle a bez zatahu neni ...

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

19.5.2010 v 11:10 | Nahoru | #47
desdro> zavolej si do TSS. Mají jich několik druhů. Jejich antihop bude fungovat urcite stejne dobre jak origo. Nejlepší antihop je od EVR, má jiny system a ma to patentovany, ale cca 30 tisic je docela prda

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

19.5.2010 v 11:13 | Nahoru | #48

assassin>no tak asi na tu jednicku a dvojku neumis dat plnej... ze ti prijde jen ze se to rychle roztoci a zadnej zatah.... ja mam zkracenej prevod protoze to 6ku uz nevytoci do maxima na original... a klidne bych zkratil jeste vic.... mozna ze bys potreboval zkratit chod plynu abys dal plnej uz na jedna,dva ..... (bez prehmatnuti nebo vykloubeni ruky) me teda i se zkracenym prevodem jede dvojka kolem 150 a to tm zas tak rychle a bez zatahu neni ...


Přesně tak je ale možný že VTR má opravdu tak krátkej převod, těžko říct, nejel jsm na ní. Každopádně Dukna má neskutečně dlouhý origo převod. Když jsem na to téma mluvil s Robertem Papežíkem, říkal doměnku, že to může být kvůli hlukovým limitům, který se měří při určité rychlosti a snahou konstruktérů mohlo být, aby při té rychlosti byly nižší otáčky a tím pádem delší kvalty. Každopádně změnit převod je otázka pár korun - přední kolečko stojí cca 450 Kč a zadní obvodový ozubí cca 800 Kč, takže to je hračka

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

19.5.2010 v 11:18 | Nahoru | #49

..Roko..>Zkracovat převody na dvouválci je barbarství!! Já budu naopak dávat příště víc do rychlosti..Na co je mi točivej motor s charakterem dvoutaktu, když budu stát na místě?

Prosimte muzes mi rict co ma spolecnyho dvouvalcovej ctyrtakt s dvoutaktem? To asi nebylo vhodny prirovnani.

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

19.5.2010 v 11:31 | Nahoru | #50
Assasin: umím dát podle mě ty kvalty jsou z fabriky asi kure*sky krátký jinak nevím, ale je to tak..Ta motorka jede prostě daleko líp s origo převodem než s převodem zkráceným..

Pylot: to byla jen taková metafora nad tím se něak nepozastavuj

E: a taky nevím jestli stím nemá co dělat podvozek a rozdělení hmotnosti (myslím z pohledu toho subjektivního pocitu zátahu)

E2:tak nevím díval jsem se kvůli porovnání..Tak VTR má +/- stejnej poměr jako GSXR 01-04..Když mrknu na otáčky tak já mám v 10K 112km/h a GSXR v 10K 113.7km/h (na jedničku)

E3:ale pak se karta obrací a např. na 6ku má VTR 286,8 a GSXR 252,8 (vše v 10k/otmin)
takže dvouválce kratší kvalty nemají a jsou limitovaný maximální otáčkama.

Naposledy editováno 19.05.2010 11:50:11

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

19.5.2010 v 15:02 | Nahoru | #51
..Roko..> Akorát že ten dvouvál tu maximálku nikdy nedá , protože čtyřvál má v tom tvém srovnání o 50 koní více! Jo a u VTR, stejně jako i třeba na mojí 916, podle mě ta šestka na těch 285 Km/h prostě smysl nemá, protože ji tam prostě nedotlačíš ani vočima! Možná pojede víc na pěktu...

Naposledy editováno 19.05.2010 15:07:21

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

19.5.2010 v 20:16 | Nahoru | #52
Já vím ,ale furt to nechápu..Když dáš kratší převod, tak pojedeš tu max na 6ku a čemu tím pomůžeš? Když pojedeš volněji a konstantně na normální převod máš nižší spotřebu než na zkrácenej..Přece zátah, to jak mi připadá, že to táhne je otom abych za co nejkratší čas vyvynul co největší rychlost..To musí být v něakém poměru délky kvaltu vs síla motoru..Když to bude moc dlouhé motor se bude težko zbírat a když to bude moc krátké motor se sice bude sbírat bez problému ale na úkor rychlosti..A mám odzkoušené ,že u VTR 15/40 už je moc do síly.(tečka)

E:tou maximální rychlostí jsem myslel, tu kterou dokážeš reálně vyvynout..

Naposledy editováno 19.05.2010 20:29:14

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

19.5.2010 v 21:02 | Nahoru | #53
..Roko..> No tak když to budeme řešit takhle do detailu, tak je to spíš otázka pro zkušeného závodníka, kterej by o tom určitě dokázal poreferovat lépe než my dva , je otázka jestli to chceš na okruh, je jestli jo, tak co je to za okruh, a podle toho vybereš ten nejvhodnější převod... Ale pokud to chceš na silnici, tak to záleží opravdu jenom na jezdci, co mu vyhovuje nejlépe , já mám raději kratší převody - sice se víc řadí a maximálka je menší, ale každej kvalt má větší sílu a lepší zrychlení, což na silnici ocením více než velkou maximálku, na kterou bych to roztahoval několik desítek Km, a stejně bych se k tomu TOP speedu nedostal , ale zase nechci srovnávat VTR s 916, protože VTR je modernější stroj a má větší výkon, ale myslím že je to dost podobné... Jo a spotřebu bych do toho moc netahal, protože když pojedu na spotřebu, tak holt tam dám místo trojky čtyřku a poměr rychlost vs. otáčky vs. spotřeba se nezmění, a když to chci hnát, tak to žere o dost víc tak nebo onak... No a mě osobně bude maximálka těch 250 Km/h na šestku stačit bohatě, možná se připravím o 10 - 20 Km/h ve vrchu navíc, ale ten zátah mi za to prostě stojí!

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

19.5.2010 v 21:42 | Nahoru | #54
DMC.motorbiker: Maximálka je dost relativní pojem, rozhodně to není silná stránka dvouhrnku..teda aspoň těch našich..Je úsek kde se přes 250 nedostanu a úsek kde v pohodě rozmotám 270 (sklon silnice, vítr atd..), ale jak jsem psal není to silná stránka našich strojů a pro mě je to to poslední co od motorky potřebuju..Při normální vyjíždce se pohybuju max. do 180ti..VTR má na origo převod síly dost a mě ten kratší převod prostě přišel zbytečnej.Dřív jsem jel vesnicí na dvojku, u cedule dal trojku a pak teprve otočil heft ,protože dvojka se sice agresivně vytáčela ,ale prostě ten pocit ze zrychlení jako u trojky tam nebyl..Na origo převod můžu zatáhnout za dvojku a jsem zakouslej do řidítek..Akorát ve městě jedu na dvojku místo trojky, ale jinak pocit, že by byl motor leňivější vůbec nemám.Stejně většinou, když tahám otvírám kolem 4-5tis ot/min, kde už je motor nadopovanej krouťákem a nervozní vystřelit, tam už větší sílu na úkor rychlosti v podání zkrácenýho převodu nepotřebuju..Takže snad závěrem, ačkoli se bavíme o motoru o správným sevření válců a správným počtu válců i tady se různé modifikace svým projevem rozcházejí..A co jednomu motoru pomůže u druhýho může udělat pravej opak

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

19.5.2010 v 22:02 | Nahoru | #55
MATÚŠ - v pohode daj primár 14 zubový - takto už pár majiteľov SF riešilo v USA a UK - v niektorých prípadoch to majiteľom poradil priamo predajca DUCATI a hneď im to tam aj namontili.

Zmena je vraj úžasná - a presne by to malo spĺňať to, čo od toho žiadaš.

Ja som zatiaľ spokojný - síce zabehávam - ale spokojnosť

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

19.5.2010 v 23:37 | Nahoru | #56

..Roko..>DMC.motorbiker: Takže snad závěrem, ačkoli se bavíme o motoru o správným sevření válců a správným počtu válců i tady se různé modifikace svým projevem rozcházejí..A co jednomu motoru pomůže u druhýho může udělat pravej opak


Nene, spíš si myslím, že kdybys měl Ducati, tak jsi na tom pořád stejně , a já bych zkracoval i na VTRku! Prostě každej máme rád něco jinýho a podle toho si to ladíme , a zrovna u převodů je to ladění celkem zábavný, protože se to dá přehazovat celkem snadno skoro pořád! Jinak všechno co jsi napsal předtím je celkem stejné i na Dukně a děláme to skoro stejně, prostě dvojfal je dvojfal!

Naposledy editováno 19.05.2010 23:38:33

(reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

20.5.2010 v 13:05 | Nahoru | #57
Danopanci> Ahoj, tiež som o tom počul...aj CZ importer z Prahy mi to potvrdil... Máš verziu S ?... Zabiehaš poctivo ?.. Kolko mas km ? Matus

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu

20.5.2010 v 13:08 | Nahoru | #58
no já bych u dvouhrnku měnil převod jen hodně minimálně, měl jsem na RSV chvilku o dva zuby vpředu a řadil jsem jak na enduru - bylo to strašný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu

20.5.2010 v 14:16 | Nahoru | #59
GRASSEL> no vono 2 zuby na předku je asi kurva změna

Ducati Streetfighter - zmena prevodu

20.5.2010 v 14:27 | Nahoru | #60
mám na streetfighteru najeto cca 5000km. po výměně koncovek a přemapování neshledávám na charakteru motoru nic co by mě nutilo uvažovat o změně převodů. zrychlení je naprosto ideální, tak že se dá udržet přední kolo na zemi a chování moto je čitelné. takže za mě ani zub. ....teda jezdím po dvou kolech, proto ta spokojenost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF
Suchá antihoppingová spojka pro V2 [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Kirdishack 46 17.8.2022 v 12:24 Kirdishack
MCF Slušovice autorizovaný servis D... [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Lukes. 33 28.6.2022 v 22:21 Jirka4137


TOPlist