Naposledy editováno 18.05.2010 00:27:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu
Sefo>Chcete říct, že Streetfighter netáhne?
Ono to není zase až tak o tom zátahu , ale je to přecijen naháč (no jestli se tak dá voholená 1098 vůbec nazvat ), a teď jde o to, jestli si ten majitel řekne, siwoe 155 koní v Dukně, tak to musím dávat 200 v městě 300 z místa , a nebo si řekne, kurňa vono to na tom stejnak už přes 200 docela fouká, není se kam schovat, a stejnak víc jak 230 (250) s tím nejspíš jezdit nebudu , tak si přidáme na zrychlení a na zátahu a maximálka je mi někde... Mě třeba na silniční použití taky ten zátah a zrychlení u 916 stačí bohatě, ale mačkat z ní 260 (270) stejnak nebudu , takže raději ať líp tahá a že bude omezovač na šestku pod 250 Km/h mě nijak netrápí, stejnak se tam dostanu málokdy, baví mě na ní jiné věci... I když u Streetfightera bych to tak i možná nechal, přecijen má výkonu na rozdávání a krouťák jako prase! Ale to už je na chuťi každého pilota jak si to udělá, ladit se to dá pořád aj podle nálady...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu
Sefo>DMC.motobiker> Wot d fak? Antiwheelie? Traction control? Hmm, to bude zábava jak svině:)
Jo no to jsem jen tak plácnul , snad to takový wifikundace ještě nemá...
A jestli jo, tak se snad dají vypnout , jinak by to nemělo smysl!
Vím že základní verze asi nemá nic , u eSka těžko říct...
..Roko..> To je věc názoru , mě 250 Km/h bude stačit, protože 285 Km/h s šestkou v omezovači to stejně nedá , tak ať to alespoň pořádně tahá! Barbarstvím bych to zrovna nenazval!
Na streete nad tým neuvažujem.Podľa mňa sa zberá od spodu super.Všetko je v tom šialenom výkone,ktorý sa nedá naplno využiť v premávke a to unavuje.Žiaľ..
Na 996SPS jsem dal z origo 15-36 nejprve 15-38, pak 15-39, pak jsem dal 14-39, což už bylo vcelku dobrý, pak jsem ale změnil kvůli jízdním vlastnostem zadní gumu 190/55 za menší 180/55 (menší obvod) a převod byl už dost krátký, takže nakonec jako ideál mám 14-38
PS: kdyby někdo chtěl 39 zubovou rozetu, najeto cca 1500 km, za symbolickou cenu
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu
obdiv - ja by som s tým nemal nervy.
Fakt je ale ten,že street je iný...
Ale jak říkám, dle mýho laickýho pohledu pokud se ti zdá že je potřeba to zkrátit, šel bych na tvym místě o 2 zuby výš
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu
o tom som nemal ani šajn
..ešte mám dotaz na antihop - lepší je TSS,STM alebo origo?a ako sa hýbu ceny?
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu
..Roko..>DMC: moje zkušenost je taková : koupil jsem VTR s převodem do síly 15/40 a 1ka, 2ka nepoužitelný kvalty..Hned se to vytáčelo, zátah se nedostavoval a Rock´n Roll přišel až na trojku, kdy už bylo cítit, že zrychluju..Origo převod 16/40 je úplně jiná liga..Teď už táhne pěkne i na 1,2 a od spodu (klidně i 3,4 3,5tis ot/min a plnej nádech a bez záváhání to začne motat) má furt síly dost..Ten dvouvál to umí urvat, tak nevím proč mu brát tuhle výhodu tím, že ho zaříznu..A pokud nepotřebuješ jezdit víc jak 230, tak neřaď 5,6ku
no tak asi na tu jednicku a dvojku neumis dat plnej... ze ti prijde jen ze se to rychle roztoci a zadnej zatah.... ja mam zkracenej prevod protoze to 6ku uz nevytoci do maxima na original... a klidne bych zkratil jeste vic.... mozna ze bys potreboval zkratit chod plynu abys dal plnej uz na jedna,dva ..... (bez prehmatnuti nebo vykloubeni ruky) me teda i se zkracenym prevodem jede dvojka kolem 150 a to tm zas tak rychle a bez zatahu neni ...
assassin>no tak asi na tu jednicku a dvojku neumis dat plnej... ze ti prijde jen ze se to rychle roztoci a zadnej zatah.... ja mam zkracenej prevod protoze to 6ku uz nevytoci do maxima na original... a klidne bych zkratil jeste vic.... mozna ze bys potreboval zkratit chod plynu abys dal plnej uz na jedna,dva ..... (bez prehmatnuti nebo vykloubeni ruky) me teda i se zkracenym prevodem jede dvojka kolem 150 a to tm zas tak rychle a bez zatahu neni ...
Přesně tak je ale možný že VTR má opravdu tak krátkej převod, těžko říct, nejel jsm na ní. Každopádně Dukna má neskutečně dlouhý origo převod. Když jsem na to téma mluvil s Robertem Papežíkem, říkal doměnku, že to může být kvůli hlukovým limitům, který se měří při určité rychlosti a snahou konstruktérů mohlo být, aby při té rychlosti byly nižší otáčky a tím pádem delší kvalty. Každopádně změnit převod je otázka pár korun - přední kolečko stojí cca 450 Kč a zadní obvodový ozubí cca 800 Kč, takže to je hračka
..Roko..>Zkracovat převody na dvouválci je barbarství!! Já budu naopak dávat příště víc do rychlosti..Na co je mi točivej motor s charakterem dvoutaktu, když budu stát na místě?
Prosimte muzes mi rict co ma spolecnyho dvouvalcovej ctyrtakt s dvoutaktem? To asi nebylo vhodny prirovnani.Pylot: to byla jen taková metafora nad tím se něak nepozastavuj
E: a taky nevím jestli stím nemá co dělat podvozek a rozdělení hmotnosti (myslím z pohledu toho subjektivního pocitu zátahu)
E2:tak nevím díval jsem se kvůli porovnání..Tak VTR má +/- stejnej poměr jako GSXR 01-04..Když mrknu na otáčky tak já mám v 10K 112km/h a GSXR v 10K 113.7km/h (na jedničku)
E3:ale pak se karta obrací a např. na 6ku má VTR 286,8 a GSXR 252,8 (vše v 10k/otmin)
takže dvouválce kratší kvalty nemají a jsou limitovaný maximální otáčkama.
Naposledy editováno 19.05.2010 11:50:11
Naposledy editováno 19.05.2010 15:07:21
E:tou maximální rychlostí jsem myslel, tu kterou dokážeš reálně vyvynout..
Naposledy editováno 19.05.2010 20:29:14
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu
Zmena je vraj úžasná - a presne by to malo spĺňať to, čo od toho žiadaš.
Ja som zatiaľ spokojný - síce zabehávam - ale spokojnosť
..Roko..>DMC.motorbiker: Takže snad závěrem, ačkoli se bavíme o motoru o správným sevření válců a správným počtu válců i tady se různé modifikace svým projevem rozcházejí..A co jednomu motoru pomůže u druhýho může udělat pravej opak
Nene, spíš si myslím, že kdybys měl Ducati, tak jsi na tom pořád stejně , a já bych zkracoval i na VTRku! Prostě každej máme rád něco jinýho a podle toho si to ladíme , a zrovna u převodů je to ladění celkem zábavný, protože se to dá přehazovat celkem snadno skoro pořád! Jinak všechno co jsi napsal předtím je celkem stejné i na Dukně a děláme to skoro stejně, prostě dvojfal je dvojfal!
Naposledy editováno 19.05.2010 23:38:33
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Streetfighter - zmena prevodu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Streetfighter - zmena prevodu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |
Suchá antihoppingová spojka pro V2 [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Kirdishack | 46 | 17.8.2022 v 12:24 Kirdishack |
MCF Slušovice autorizovaný servis D... [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Lukes. | 33 | 28.6.2022 v 22:21 Jirka4137 |