globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pozor na olej!
 
15.4.2010 v 07:39
Pokud kupujete nový olej nekoukejte na značku ale na API! API udává jak je daný olej kvalitní!Pokud je na obalu napsáno API SC nejedná se o moc kvalitní olej, pokud tam je API SJ je to dobrý. čím je druhé písmeno v abecedě dál tím se jedná o kvalitnější olej. Zrovna tak můžete míchat různé značky olejů ale vždy musí být shodné API!!Snad to někomu pomůže při výběru oleje.

Uzavřeno 23.06.2010 v 21:49 uživatelem cempa

Otevřeno 15.07.2010 v 23:53 uživatelem cempa

Naposledy editováno 15.04.2010 08:13:55

2 reakcí na tento příspěvek Pozor na olej!

15.4.2010 v 10:17 | Nahoru | #1
osobní zkušenost: (ps. nejedná se o motorku)první oprava rychloběžného turbokompresoru cca 100000otáček za m. po 5letech non stop provozu-orig. olejová náplˇn červená vysoké vizkozity. další už po roce olej hnědý převody KO.--castrol gps barva červená vyskozita podobná = pro mě důvěra. jak říkám nelze porovnávat moto a kompresor ale kvalita o něčem musí svědčit.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na olej!

15.4.2010 v 10:21 | Nahoru | #2

cempa>osobní zkušenost: (ps. nejedná se o motorku)první oprava rychloběžného turbokompresoru cca 100000otáček za m. po 5letech non stop provozu-orig. olejová náplˇn červená vysoké vizkozity. další už po roce olej hnědý převody KO.--castrol gps barva červená vyskozita podobná = pro mě důvěra. jak říkám nelze porovnávat moto a kompresor ale kvalita o něčem musí svědčit.


Poslouchej, ty Šalamoune,barva oleje je nicnevypovídající parametr. že angláni barví castroly na červeno neznamená,že ta červená barva ho zlepší.
To se dělá pro takový mudrlanty,jako jsi ty.
Zrovna olej GPS od castrolu je u mě shit. Kloužou po něm načatý spojky a jeho antikorozní vlastnosti jsou opakovaně v testech špatné. V jednom dokonce nevyhovující! Když už castrol,tak R4ku apod.,nebo jinou značku. Takový motorex,motul či shell jsou rozhodně lepší oleje a za míň peněz,jak tebou uvecenej kastról...

Naposledy editováno 15.04.2010 11:31:38

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na olej!

15.4.2010 v 10:21 | Nahoru | #3

cempa>osobní zkušenost: (ps. nejedná se o motorku)první oprava rychloběžného turbokompresoru cca 100000otáček za m. po 5letech non stop provozu-orig. olejová náplˇn červená vysoké vizkozity. další už po roce olej hnědý převody KO.--castrol gps barva červená vyskozita podobná = pro mě důvěra. jak říkám nelze porovnávat moto a kompresor ale kvalita o něčem musí svědčit.


A ty si myslíš,že čistota oleje značí jeho výkonost nebo kvalitu? Takže radši chceš mít krásně růžovej olej v kontrolním okýnku a karbon usazenej v motoru a nebo vypustit hnědej olej,kterej na sebe navázal i nečistoty?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist