Uzavřeno 23.06.2010 v 21:49 uživatelem cempa
Otevřeno 15.07.2010 v 23:53 uživatelem cempa
Naposledy editováno 15.04.2010 08:13:55
2 reakcí na tento příspěvek Pozor na olej!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na olej!
cempa>osobní zkušenost: (ps. nejedná se o motorku)první oprava rychloběžného turbokompresoru cca 100000otáček za m. po 5letech non stop provozu-orig. olejová náplˇn červená vysoké vizkozity. další už po roce olej hnědý převody KO.--castrol gps barva červená vyskozita podobná = pro mě důvěra. jak říkám nelze porovnávat moto a kompresor ale kvalita o něčem musí svědčit.
Poslouchej, ty Šalamoune,barva oleje je nicnevypovídající parametr. že angláni barví castroly na červeno neznamená,že ta červená barva ho zlepší.
To se dělá pro takový mudrlanty,jako jsi ty.
Zrovna olej GPS od castrolu je u mě shit. Kloužou po něm načatý spojky a jeho antikorozní vlastnosti jsou opakovaně v testech špatné. V jednom dokonce nevyhovující! Když už castrol,tak R4ku apod.,nebo jinou značku. Takový motorex,motul či shell jsou rozhodně lepší oleje a za míň peněz,jak tebou uvecenej kastról...
Naposledy editováno 15.04.2010 11:31:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na olej!
cempa>osobní zkušenost: (ps. nejedná se o motorku)první oprava rychloběžného turbokompresoru cca 100000otáček za m. po 5letech non stop provozu-orig. olejová náplˇn červená vysoké vizkozity. další už po roce olej hnědý převody KO.--castrol gps barva červená vyskozita podobná = pro mě důvěra. jak říkám nelze porovnávat moto a kompresor ale kvalita o něčem musí svědčit.
A ty si myslíš,že čistota oleje značí jeho výkonost nebo kvalitu? Takže radši chceš mít krásně růžovej olej v kontrolním okýnku a karbon usazenej v motoru a nebo vypustit hnědej olej,kterej na sebe navázal i nečistoty?