Uzavřeno 23.06.2010 v 21:49 uživatelem cempa
Otevřeno 15.07.2010 v 23:53 uživatelem cempa
Naposledy editováno 15.04.2010 08:13:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na olej!
cempa>osobní zkušenost: (ps. nejedná se o motorku)první oprava rychloběžného turbokompresoru cca 100000otáček za m. po 5letech non stop provozu-orig. olejová náplˇn červená vysoké vizkozity. další už po roce olej hnědý převody KO.--castrol gps barva červená vyskozita podobná = pro mě důvěra. jak říkám nelze porovnávat moto a kompresor ale kvalita o něčem musí svědčit.
A ty si myslíš,že čistota oleje značí jeho výkonost nebo kvalitu? Takže radši chceš mít krásně růžovej olej v kontrolním okýnku a karbon usazenej v motoru a nebo vypustit hnědej olej,kterej na sebe navázal i nečistoty?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na olej!
Durex>A ty si myslíš,že čistota oleje značí jeho výkonost nebo kvalitu? Takže radši chceš mít krásně růžovej olej v kontrolním okýnku a karbon usazenej v motoru a nebo vypustit hnědej olej,kterej na sebe navázal i nečistoty?
teď jsi byl zase rychlejší ty.
Mě by zajímalo,jestli je mu fakt 32,jak uvádí v profilu. Podle stylu psaní a názorů ho vidím tak na 18-19 let.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na olej!
Durex>A ty si myslíš,že čistota oleje značí jeho výkonost nebo kvalitu? Takže radši chceš mít krásně růžovej olej v kontrolním okýnku a karbon usazenej v motoru a nebo vypustit hnědej olej,kterej na sebe navázal i nečistoty?
Já věděl že když napíšu osobní zkušenost že se to proti mě obrátí(stejná barva atd.)taky jsem nepsal že to je rozhodující krytérium jenom sem napsal zkušenost(opakuji nelze porovnávat!)Naposledy editováno 15.04.2010 10:28:56