1 reakcí na tento příspěvek rovnání tlumičů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání tlumičů
TomeKX2>nikdy už je nevyrovnáš uplně napřesno radši sežen nový nebo jety a prvně je vyskoušej
mam pro tebe zajimavej poznatek ze strojariny, mozna te prekvapi... ani nove nikdy nejdou vyrobit uplne "napresno"
ale pro mě už to prostě nebylo ono.
Vidle šlapaly v pohodě, ale mě se na tom něco nezdálo. Možná to
byl jen můj pocit, protože kamarádi při jizdě nic nepozorovali.
Já měl tu motorku ale hodně najetou, takže se mi to prostě nezdálo.
Nakonec jsem koupil nové trubky za cca. 4600,- Kč a byl jsem najednou
vnitřně spokojen
Třeba to byl jen pocit, že jsou trubky nové, ale já už byl najednou
s chodem kluzáků plně spokojen
Za mě tedy koupit trubky nové
1 reakcí na tento příspěvek rovnání tlumičů
Naposledy editováno 13.04.2010 12:14:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání tlumičů
Dřík>Jasan. kup repliku... Pokud jsou ohlý tak už je tam plastocká deformace. Tu vyrovnáš zase jen plastickou deformací tzn. snížení pevnosti v tom místě. Kdyby to bylo XV535, tak bych asi přmhouřil oko, ale na takové motorce bych to neriskoval, kvůli "pár tisícům".
otazka je jestli ty repliky nejsou z materialu kterej je na tom uz v novote hur nez ten rovnanej origo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání tlumičů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání tlumičů
TomeKX2>assassin> jo ale berme v potaz, že nikdy nevyrobíme přesně ať se to dělá na setiny, ale berme to že je to "rovné" tka jsme to myslel
jasny vyrobni tolerance, pokud to vyrobim tak ze bude "hazivost" jedna desetina a pak to se stejnou toleranci srovnam .. to jde oboje zmerit stejnym zpusobem tak to vyjde na stejno, to same plati u tolerance tvaru - jak hodne je prurez kruhovej...
pak se muzem bavit o materialovych zmenach v dusledku plsticke deformace, ale to se muzem bavit i v pripade bezneho pouzivani v ramci elastickych deformaci - unavovy lom ... atd atd..
obecne je ten dil z vyroby hodne predimenzovanej, po narovnani nejspis snese mensi "ranu" nez origo ale beznym provozem neni ohrozenej... muze to dotycneho rozladovat ze az priste trefi strom ze se vidle neohne o centak ale o dva...
Pokud se jedná o tolerance výroby, ty bych bral v potaz až jako poslední. Házení ani kruhovitost s pevností nemají až tak co dělat. A na pevnost bych se soustředil jako výchozí. Ty tolerance mají spíš dopad na tesnění, vedení a tlumicí prvky. Ohyb po raně je odhaduju spíš někde pod brýlema, takže pružnost+pevnost.
Co se týče únavové pevnosti, tak tu právě plastická deformací rapidně snižuje.
ad rovnání: Asi jde o to jak se na to jde když se to rovná. Jestli za tepla, nebo při normální teplotě.
Nicméně tvrdím, že bych tomu na takové motorce moc neveřil.
Naposledy editováno 13.04.2010 14:26:59
1 reakcí na tento příspěvek rovnání tlumičů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání tlumičů
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivoměr Suzuki GSX 750 F | Tkolda | 7 | 31.3.2024 v 13:31 Tkolda |
Suzuki GSX 750 F nerfunkční dálkové... Suzuki GSX 750 F | Balthus | 14 | 27.9.2023 v 16:04 Balthus |
Suzuki GSX F 750 2001, led blinkry ... Suzuki GSX 750 F | Balthus | 17 | 4.5.2023 v 20:41 Balthus |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Suzuki GSX F 750 2001 chrupne při ř... Suzuki GSX 750 F | Balthus | 9 | 21.8.2022 v 16:31 Balthus |