e: sem zapoměl, ještě by to mohlo být svižné a aby na to letěly baby
Naposledy editováno 04.04.2010 17:16:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Pawka>posmiros> a nevis co presne u ty fabky je spatne nebo naco to trpi? 307sw je drazsi vyrazne ne nez fabka
jde o to kolik na to máš pěněz?
trpí na podvozek, ale nevím jestli je to jen u nafťáků, protože jsou těžší nebo i u benzínů
Naposledy editováno 11.04.2010 16:41:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Pawka>posmiros> a nevis co presne u ty fabky je spatne nebo naco to trpi? 307sw je drazsi vyrazne ne nez fabka
Fabia - poddimenzované tyčky stabilizátoru (vytluče se čep, oprava cca 800 Kč/kus), 1,2 HTP asi do roku 2002 nebo 2003 - nevím přesně, občas přeskočí rozvodový řetěz, občas snímač tlaku v sání, koroze neoriginálních výfuků, zatýkání dovnitř zadních dvěří z oblasti vykrojení zadního podběhu - vnitřek dvěří se ve spodní polovině dveří musí utěsnit nějakým silikonem (vnitřní plech pod tapicírungem).
Octavia I - Ložisko v náboji předního kola, lůžka stabilizátoru, uložení předního tlumiče v podběbu + ložisko, el. stahovačky oken - blbost majitelů, nesmíš přepínat ze stahování do zavírání a opačně aniž bys mezi tím udělal pauzu, vyskočí lanko mezi plastová ozubená kolečka, turbodmychadla - nemají dochlazování a jsou umístěny blbě (mezi motorem a dělící přepážkou do kabiny), po jízdě nutno nechat dochladit chvíli na volnoběh, no a snímač hmpotnosti vzduchu u TDi, to samé ve Fabii a ty stahovačky oken taky.
Vše na nápravách odchází nezávisle rychleji u vznětových motorizací.