globalmoto_kveten





Téma: Kára do 45 000,-
 
4.4.2010 v 17:10
Tak se rozhoduju, jaké 4kolé přibližovadlo, cena je daná, spíše benzín, ale nějaké slušné naftě bych se nebránil...Spotřeba zas tak důležitá není....

e: sem zapoměl, ještě by to mohlo být svižné a aby na to letěly baby

Naposledy editováno 04.04.2010 17:16:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

11.4.2010 v 19:20 | Nahoru | #1

Pawka>posmiros> a nevis co presne u ty fabky je spatne nebo naco to trpi? 307sw je drazsi vyrazne ne nez fabka


Fabia - poddimenzované tyčky stabilizátoru (vytluče se čep, oprava cca 800 Kč/kus), 1,2 HTP asi do roku 2002 nebo 2003 - nevím přesně, občas přeskočí rozvodový řetěz, občas snímač tlaku v sání, koroze neoriginálních výfuků, zatýkání dovnitř zadních dvěří z oblasti vykrojení zadního podběhu - vnitřek dvěří se ve spodní polovině dveří musí utěsnit nějakým silikonem (vnitřní plech pod tapicírungem).
Octavia I - Ložisko v náboji předního kola, lůžka stabilizátoru, uložení předního tlumiče v podběbu + ložisko, el. stahovačky oken - blbost majitelů, nesmíš přepínat ze stahování do zavírání a opačně aniž bys mezi tím udělal pauzu, vyskočí lanko mezi plastová ozubená kolečka, turbodmychadla - nemají dochlazování a jsou umístěny blbě (mezi motorem a dělící přepážkou do kabiny), po jízdě nutno nechat dochladit chvíli na volnoběh, no a snímač hmpotnosti vzduchu u TDi, to samé ve Fabii a ty stahovačky oken taky.

Vše na nápravách odchází nezávisle rychleji u vznětových motorizací.

(reakce na) Kára do 45 000,-

11.4.2010 v 19:57 | Nahoru | #2
Poggy> to nejsou zas tak zavratny zavady, docela to jde.

Vondri a co to je za rok 406ka?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist