Tak vazne.Nemam sice Monstera,ale 1098.Spodek tech motoru bude hodne podobny,takze by to melo jit dolu bez problemu.Nejdrive zkontroluj jestli je dost mista mezi vanou a svodem predniho valce,jestli ano o jeden problem mene.Bude treba vypustit olej,vysroubovat olejovy filtr(jestli je ze spodu jak u ctyrventilovych motoru),Povolit vsechny srouby ktere drzi vanu k spodnimu karteru a jemnym poklepem(nejlepe gumova palicka)sklepnout vanu dolu.Nasleduje odstraneni stareho tesneni z obou dosedacich ploch(ofafrne ne bruskou autogenem a pod)odmasteni a naneseni noveho tesneni(staci na dosedaci plochu vany).Tesnidla(treba silikonu na motory)by nemelo byt hodne(olejova pumpa a potazmo mazaci kanaly si s prebytky vytlacenymi do motoru moc nerozumi).Ja osobne pro tyto ucely pouzivam specialni modry tesnici gel od firmy Detroit Diesel z ktereho se teplem vytvori neco jako plasticka hmota.Pri dobre odmastenych plochach funguje perfektne.Ale jak jsem jiz psal,vhodny silikon bude good,jen to neprehanet.Mene je nekdy i vice.Vanu opatrne nasad zpet,s citem(nejlepe momentovym klicem,neni podminkou)dotahni vsechny srouby,pri jednom nalej novy olej,nasroubuj novy filtr,nastartuj a dej se vule bozi.Hod oko na odvetrani motoru,dvouvaly do V maji tendence dost dychat,Jestli je to nekde skriple nebo pricpane(ale nemyslim si)tak motorovy olej ma tendence cpat se ven nejslabsim mistem.Neni to nic narocneho cca hodina a pul prace v klidu.Opravte nebo doplnte jesttli nekdo vite vice.Good luck!