globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je to Monster 600 nebo 620 ie
Zdravím Vás,
chci Vás požádat o radu. Před nedávnem jsem koupil položeného Monstra 620, začínám ho dávat pomalu dohromady. Dle TP jde o Monstra 620 i.e. přihlášen 5/2002
Nyní mi začala dělat problémy jízda konstantní rychlostí, motor cukal, na světlech chcípl. Vzhledem k tomu, že jdu dělat tlumiče, rozhodl jsem se rovnou vyčistit palivovou soustavu, ale po shození nádrže, si úplně nejsem jistý co mám. Jedná se o 620 i.e. nebo klasickou 600? Jsou tam normálně karburátory a oba mají prasklou membránu. Nemají být u i.e. vstřiky?
A ještě dotaz, jsou stejné karbce mezi 600, 750 a 900?
Když jsem projížděl servisní manuály, přijde mi, že mám vypínače spolu se sytičem na řídítkách z M600 a snad i airbox a karbce?
Při kontrole VIN jsem zjistil, že všechny na rámu sedí, číslo motoru má být dle manuálu snad 12ti místné, já mám jen 620 EU.
Prosím o radu, co jsem to vlastně koupil? Díky moc

Omlouvám se za fotky, jsou to momentky a fotky pro posílení mé paměti, ať vím, kde co zapojit...


Naposledy editováno 26.07.2019 10:42:26
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Je to Monster 600 nebo 620 ie

29.7.2019 v 07:01 | Nahoru | #31
Díky všem teda za rady a tipy.
O víkendu jsem čistil karbec a provizorně slepil membrány lepidlem na autoskla, zatím to drží. Ještě mi trošku blbne jiskra na zadním válci, někdy vypadává. Ale to si myslím, že je špatným kontaktem u relátka (nějaká černá krabička u cívek pod nádrží - elektřina není moje hobby). To ještě spravím a doufám, že to bude OK.
Ještě dotaz, tušíte zda jsou karbce stejné na 600 i 900? Na partsdepot jsem dohledal že 600 i 750 mají stejný typ Mikuni, v jednom manuálu tady byl k tomu připsán i typ 900. Což by bylo super, jelikož by tam měla sedět membrána z DR650 za rozumný peníz.
Jinak už mi je teda jasné, že to starší motor v novějším rámu. Přestavbu neuvažuji, motor jede i zní relativně dobře, tak budu doufat, že se bude dobře fungovat i nadále. Na evidenčce jsem se byl ptát známého a říkal, že číslo motoru neřeší a pokud motor vypadá vizuálně stejně, je jim jedno zda to je karbec nebo vstřik. Víceméně to nemají šanci poznat.
A k motorce, předpokládám, že byla padená teda více než jednou, co vím já. Levá strana rámu je nějak hnusně nastříkaná nebo natřená, ten budík jsem našel na ali, takže kdo ví. No nejsem z toho teda nadšený Motorka byla sice za 26, ale řešil jsem světlo, řídítka a čekají mě ještě přední tlumiče, tečou jak s.... A začínám mít obavu, že tečou, protože jsou ohlé při jedné z těch nehod
No, trošku mě to teda sere. Původně jsem byl rád, že jsem koupil 620ie za super peníze s trošku kosmetikou a nyní vím, že jsem koupil skládačku za více peněz, než by bylo třeba...

(reakce na) Je to Monster 600 nebo 620 ie

29.7.2019 v 07:42 | Nahoru | #32

Řezníík píše: ... Na evidenčce jsem se byl ptát známého...


Když jsou známí,není co řešit...
Pokud je tam stará karbecová šestka,má každý válec svou jednotku,což bude to co považuješ za relátko.Ale spíš bych tipnul problém s indučkou.
A ano,všechny Monstery z té doby mají Mikuni BDST38. Suzuki má sice psaný BSST40,ale membrána pasovat může..

1 reakcí na tento příspěvek Je to Monster 600 nebo 620 ie

29.7.2019 v 08:23 | Nahoru | #33
Díky za osvětu, teda k jednotce jsou dva konektory. A v tom jednom konektoru, je přívodní kabel snad na 5 drátcích, a pokud startuji se svíci venku, při hýbání s tím kabelem se přerušuje jestli jisrku hodí nebo vůbec, takže doufám, že takhle... Zkusím to znovu napinovat a budu se modlit, protože ani indučka ani cdi nejsou dle partsdepot zrovna nelevnější
A k těm membránám vycházím z tohohle https://www.motorka...etail&ddid=66898 , takže doufám že nekecal

I ty kontroloy tachometru jsou trošku zajímavé ...
Datum prohlídky Druh prohlídky Stav km
23.04.2018 Pravidelná 243
25.06.2015 Opakovaná 73 566
18.06.2015 Pravidelná 7 209
12.01.2015 Evidencní kontrola 65 300
06.05.2013 Pravidelná 30 263
22.03.2011 Pred schvál. tech. zpusob. vozidla 27 000

Je to Monster 600 nebo 620 ie

29.7.2019 v 09:48 | Nahoru | #34
Kašli na Partsdepot,indučky můžeš použít z jakékoliv karbecové motory..Může to být zlomený kabel v konektoru nebo špatný kontakt.Jinak,menší konektor je signál ze snímače,větší konektor je kostra,napájení a výstup k indučce.

(reakce na) Je to Monster 600 nebo 620 ie

29.7.2019 v 10:34 | Nahoru | #35
Řezníík> nic divnyho.. 18.6.15 se nekdo prepsal o jednu nulu, a posledni je s novym budikem, coz iodpovida pretocenymu pocitadlu tak to nikdo neresila resit asi ani nebude.. zvlast jestli ,mas znamy tak v klidu.. udelej ten karbec + prekontroluj elektriku a normalne jezdi

Je to Monster 600 nebo 620 ie

29.7.2019 v 13:33 | Nahoru | #36
To číslo je masakr, tos to pri koupi nekontroloval? Asi bych ro resil stejne jako 2stroke, v utery jsem byl na evidencce a typ motoru si fotili....

Je to Monster 600 nebo 620 ie

31.7.2019 v 13:59 | Nahoru | #37
Číslo motoru jsem nekontroloval, je pěkně schované za tím klínem pod motorem, vůbec mě to nenapadlo

Je to Monster 600 nebo 620 ie

1.8.2019 v 17:19 | Nahoru | #38
Řezníík> Nekecál jsem ;) Opravdu tam pasují Dílů na M600 se tu objevuje poslední rok celkem dost tak věřím že i tu indukčku koupíš. Zkus jí kdyžtak změřit. V servisním manualu je posláno jaký odpor se má naměřit. A karby by měly být stejné. Kupoval jsem na M900 z M750 a jsou identické
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 Jakub6390 4 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390
Oprava nádrže Ducati Monster 620 Jura.Olc 10 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Origo výfuky na Monster 600 Ducati Monster 600 TheMoses 3 30.5.2023 v 20:41 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker


TOPlist