globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je to Monster 600 nebo 620 ie
Zdravím Vás,
chci Vás požádat o radu. Před nedávnem jsem koupil položeného Monstra 620, začínám ho dávat pomalu dohromady. Dle TP jde o Monstra 620 i.e. přihlášen 5/2002
Nyní mi začala dělat problémy jízda konstantní rychlostí, motor cukal, na světlech chcípl. Vzhledem k tomu, že jdu dělat tlumiče, rozhodl jsem se rovnou vyčistit palivovou soustavu, ale po shození nádrže, si úplně nejsem jistý co mám. Jedná se o 620 i.e. nebo klasickou 600? Jsou tam normálně karburátory a oba mají prasklou membránu. Nemají být u i.e. vstřiky?
A ještě dotaz, jsou stejné karbce mezi 600, 750 a 900?
Když jsem projížděl servisní manuály, přijde mi, že mám vypínače spolu se sytičem na řídítkách z M600 a snad i airbox a karbce?
Při kontrole VIN jsem zjistil, že všechny na rámu sedí, číslo motoru má být dle manuálu snad 12ti místné, já mám jen 620 EU.
Prosím o radu, co jsem to vlastně koupil? Díky moc

Omlouvám se za fotky, jsou to momentky a fotky pro posílení mé paměti, ať vím, kde co zapojit...


Naposledy editováno 26.07.2019 10:42:26
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 10:56 | Nahoru | #1
napiš gugovi...ten má s monstrem dóóóst zkušeností

(reakce na) Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 11:50 | Nahoru | #2
mariano> Díky. jakmile dojdu z práce, zkusím ho dohledat

Naposledy editováno 26.07.2019 11:50:18

Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 11:58 | Nahoru | #3
Je to monster 600

1 reakcí na tento příspěvek Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 12:20 | Nahoru | #4
rozhodně 900 to neni, nemá suchou spojku, když má karby, tak i.e. taky ne, nemá náhodou 600 ještě vzadu to starší přepákování tlumiče? Taky si nemyslim, že by se na ně dávali chladiče oleje, to bylo až od 750 si myslim. Co typ motoru, sedi s TP? Nebo někdo postavil totální paskvil..

(reakce na) Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 12:37 | Nahoru | #5
Rolda89> vidis toho jsem si nevsiml ze tam chybi to prepakovani!!! Starsi mosntery ho meli a jelikoz doma mame 2001 dark me tam toho nesedi vice....

1 reakcí na tento příspěvek Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 12:46 | Nahoru | #6
Velký TP ještě nemám u sebe, je u bývalého majitele. Psal jsem mu, ať mi pošle alespoň foto.
Napadá mě, nemůže to být rám z 620 a motor ze 600? Na rámu všechny VINka sedí a nepřijdou mi přeražené. Dle manuálu má být typ/číslo motoru vlevo dole na boku, má mít více znaků ale já tam mám jen 620 EU, jestli tohle není přeražené?
V předu jsou taky 2 kotouče, to 600 měla jeden dle foto?

Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 13:13 | Nahoru | #7
neni to moc vidět, ale ta benzínová pumpa je tam taky nějak divně, má být na pravý straně rámu.. kotouč si na 600 hodně lidí prřidává..

Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 13:13 | Nahoru | #8
Tyhle Monstery chladič oleje neměly, jiný světlo, motor nejspíš z 600, neoriginál výfuky, "plošinka na pivo" za sedadlem a uchycení RZ taky podle mě není originál...
To někdo poslal ze silnice stylem pana-orel, ne?

Naposledy editováno 26.07.2019 13:20:35

Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 13:27 | Nahoru | #9
Položené jsem to koupil já, bylo to ložené na bok a bylo KO světlo, blatník, řídítka a nádrž. Ten pivní podtácek tam byl a trubky pod ní nevypadají vařené ani lakované, ale... A ten chladič mi taky vrtá hlavou, jestli je jen přidaný nebo je motor ze 750? Pokud je jiný motor, musel řešit CDI a elektřinu přeci

Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 13:29 | Nahoru | #10
Jste schopni, někdo poznat co to je za motor podle fotek některých detailů? Případně čím se mezi sebou lišily 600, 620 a 750? Ještě uvažuji, mohl nabastlit karburátory na původní motor 620? Třeba po smrti stříkačky?

Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 13:56 | Nahoru | #11
kolik to má kvaltů?

Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 14:10 | Nahoru | #12
Posli fotky motoru porovnam to s nasi ducnou.....

Jinak 600 by mel mit 5kvaltu!!!!

Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 14:22 | Nahoru | #13
přesně a 750 taky
edit, dle motokatalogu i některý 620..

Naposledy editováno 26.07.2019 14:23:40

Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 15:00 | Nahoru | #14
Kvalty jsem počítal v garáži a je jich 5

(reakce na) Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 15:10 | Nahoru | #15

Řezníík píše: Velký TP ještě nemám u sebe, je u bývalého majitele. Psal jsem mu, ať mi pošle alespoň foto.
Napadá mě, nemůže to být rám z 620 a motor ze 600? Na rámu všechny VINka sedí a nepřijdou mi přeražené. Dle manuálu má být typ/číslo motoru vlevo dole na boku, má mít více znaků ale já tam mám jen 620 EU, jestli tohle není přeražené?
V předu jsou taky 2 kotouče, to 600 měla jeden dle foto?



600 měla dva, 600 dark (oholená low cost) měla jeden

Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 15:55 | Nahoru | #16
Moto vypadá jako 620 už podle kyvky a filtrboxu. Altík máš třídrátový ale na první monstery se dával dvoudrát. Víko na karbu máš taky každé jiné...
Hele nevím jak to přesně bylo s monstery v době nástupu vstřikování když se to míchalo jak v továrně byly naskladněné díly ale podle mě tu mášinu někdo uhnal a dával do kupy z toho co bylo zrovna dostupné... Nadruhou stranu pokud byla za dobrou cenu a motor jede plynule tak no stres...

Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 16:32 | Nahoru | #17
Nechcu byt nerudnej ale to cislo je preklepane urcite!!!!!

Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 19:20 | Nahoru | #18
jo to je stavba...to číslo,jak píše HornisGSX je klepaný...úprava modelu ála Cz….

Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 19:42 | Nahoru | #19
Tady někdo naletěl.

1 reakcí na tento příspěvek Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 20:09 | Nahoru | #20
číslo je podle mě taky překlepaný..
edit: origo ražba na M 620 r.v. 2003

je tu možnost zkusit nějakým způsobem změřit zdvih motoru přes závit svíčky, ale to asi půjde dost naprd když je do strany a rozdíly jsou v mm, nebo jak jsou na tom rozdíly v karburátorech? Průměr difuzoru a natryskování? Porovnáním s manuálama by šlo určit o kterej motor se jedná..

Naposledy editováno 26.07.2019 20:27:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 22:15 | Nahoru | #21
Rolda89> ano presne takto ma vypadat cislo motoru na malem monsteru.....nas ma stejne!!!

(reakce na) Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 22:56 | Nahoru | #22

HornisGSX píše: Rolda89> ano presne takto ma vypadat cislo motoru na malem monsteru.....nas ma stejne!!!


Nevěřím! Stejné určitě ne!

1 reakcí na tento příspěvek Je to Monster 600 nebo 620 ie

26.7.2019 v 23:43 | Nahoru | #23
tak jasne, ie=iniezione elettronica=po taliansku strikacka

..ze to ma prebouchny cislo by me asi tolik nesralo, na cislo motoru se prej uz vubec nekouka (taky jsem koukal, kdyz jsem kvuli tomu na TK sundaval laminat a bylo mi receno ze se s tim sundavam zbyecne ).. ale ty membrany by me teda sraly

(reakce na) Je to Monster 600 nebo 620 ie

27.7.2019 v 01:02 | Nahoru | #24

kerut píše: tak jasne, ie=iniezione elettronica=po taliansku strikacka

..ze to ma prebouchny cislo by me asi tolik nesralo, na cislo motoru se prej uz vubec nekouka (taky jsem koukal, kdyz jsem kvuli tomu na TK sundaval laminat a bylo mi receno ze se s tim sundavam zbyecne ).. ale ty membrany by me teda sraly



Cislo se neřeší, pokud ho mas z TP “vymazané” pokud ne, musi sedet. Pokud v TP cislo motoru nemas tak i tak musi sedet typ motoru a ten je “zakodovanej” v čísle motoru - predpokladam, ze typ motoru je prave to cislo co tam nekdo vybouchal...

Tahle motorka pri troše smuly neprojde evidenckou/stk

Motorka je nejspis 620ie ktery umrel motor a ten kdo to opravoval nesehnal stejnej, tak tam narouboval obyc 600 s karbcema. Nejspis bude i nejakym zpusobem prebastlena elektrika.

Naposledy editováno 27.07.2019 01:04:45

Je to Monster 600 nebo 620 ie

27.7.2019 v 02:10 | Nahoru | #25
Booooze, že si ten pičus nedal aspoň trochu práce s vyražením hezkého čísla motoru ...to je takový problém nakreslit si v nějakém grafickém programu to dirkovane číslo, vytisknout si to na nálepku, tu nalepit na motor a tenkym úzkým hrotem to naklepat? ..nepoznal by nikdo nic...

Je to Monster 600 nebo 620 ie

27.7.2019 v 16:03 | Nahoru | #26
To číslo je masakr..

Je to Monster 600 nebo 620 ie

27.7.2019 v 22:09 | Nahoru | #27
Za mě určitě vrátit!!! Nikdy se toho nezbavíš.kdyby to byl 600 a měl motor 750 tak prosím ale karbik místo stříkačky to už je na h...o.odklopis nadrz a karbik pozná každej.akorat budeš za trotla že prodáváš bastl.a to číslo je fakt echt hnus.

Je to Monster 600 nebo 620 ie

28.7.2019 v 09:35 | Nahoru | #28
Tohle už minimálně jednou lehlý bylo a někdo to poskládal z toho, co měl nejblíž. Olejový chladič se na 600/620 nedával, ale... já jsem ho tam manželce taky raději přidal, trvá to 5min a lepší, než mít prehřátej zadní válec. Ten zadní kachní zobák, jak tady někdo zmiňoval, tak nejde o to, že by byl vařený rám, ale tenhle hranatej plast se dával na Monstery do 1997, pak byly s jiným, více zakulaceným tvarem. Dva kotouče vpředu jsou O. K. Ale když 620 i.e. tak rozhodně vstřikování a ne karbec. To číslo na motoru je taky masakr, takhle určitě ne, dnes se sice číslo motoru neeviduje, ale továrnu to určitě opustilo, tak jako máš na obrázku výše, tedy s jiskřeným číslem začínajícím ZDM... Co je to za motor je teď otázka, může to být 620 a protože někomu klekla El. Tak to překopal na karbec, ale těžko říct. To, že Ti to na křižovatce chcípne a nedrží to stabilní otáčky dělají právě ty popraskané membrány. To zase takový problém není, vyměníš membrány, vyčistíš karbec a je po problému. Ale pokud píšeš, že TP má u sebe ještě předchozí majitel, šel bych od toho. Tohle právě díky tomu chybějícímu vstřikování neprojde ani evidenčkou. A kdyby nějakým záhadným způsobem jo, tak už se toho nezbavíš jako kompletu, leda to rozprodat pak na díly. Za předpokladu, že nebudeš čekat na někoho, kdo naletí, tak jak se to stalo bohužel Tobě

Je to Monster 600 nebo 620 ie

28.7.2019 v 11:26 | Nahoru | #29
Pár věcných připomínek:
Určitě je to motor 600,u 620 by nedávalo smysl vybrušovat původní číslo.
Překlepání čísla na rozumně vypadající není zas takový problém.
Pochybuju že bude na STK někdo řešit jestliže je to karbec nebo stříkačka.
Přestavba na stříkačku není nic nějak náročného.
Pokud byla mašina za dobrý peníz, osobně bych si ji nechal,a sehnal bloky, část nebo celý motor z 620(patří mezi nejlevnější motory co se dají koupit) a přecházel to zas na stříkačku. A ideálně si vyptal adekvátní slevu u prodávajícího.

Naposledy editováno 28.07.2019 11:28:08

Je to Monster 600 nebo 620 ie

28.7.2019 v 23:43 | Nahoru | #30
Tak podle fotek to nemá ani origo budíky, čili z elektroinstalace tam bude origo tak maximálně kabel z baterky na kostru. To už se v dnešní době cen 600/620 fakt nevyplatí shánět motor a cokoliv na tom přehazoval. Tohle je i zadarmo drahý...
Předělávat na stříkačku, vyměnit svazek, shánět motor a ostatní, aby z toho byla zase 620 i.e. To už musí být dotyčný fakt masochysta, aby do tohodle dobrovolně šel
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 Jakub6390 4 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390
Oprava nádrže Ducati Monster 620 Jura.Olc 10 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Origo výfuky na Monster 600 Ducati Monster 600 TheMoses 3 30.5.2023 v 20:41 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker


TOPlist