globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Varadero 1000-vstrek&karburator
13.2.2010 v 22:01
Chlapi,snažil som sa prečitať všetko čo som našiel.Zaujma ma Vaš nazor,hlavne kôli skusenostiam ktore mate.Rad by som poprosil ak by sa vyjadrili ludia k teme a skusenostiam.Mohol som sa opytať aj v nejakej teme ale myslim si že tato tema zaujma viacej ludi,tak nech teda je založena.Zaujmali by ma plusi a minusi,či vstrek,či karbec.Su ludia ktory nemaju dostatok finacii na novšie Varadero a tak zvažuju karburatorovu verziu.No zasa tam natrafia na ludi ktory odporučaju prave vstrek.Ako to je so servisom alebo respektivne ak som domaci kutil ako to je z opravami vstrekov.Viete čo myslim.Proste ako doma robite servis na vstrekoch alebo karburatoroch.Vyhody vstreku su hlavne spotreba.

POPROSIM HLAVNE SA VYJADRUJME K TEME.Dakujem všetkym.No ak sa najde niekto kto bude tvrdiť že zbytočna tema,tak tym sa ospravedlnujem vopred.
Předchozí
1 2 3
Následující

Varadero 1000-vstrek&karburator

13.2.2010 v 22:04 | Nahoru | #1
zbytecny to rozhodne neni taky by me to celkem zajimalo

Varadero 1000-vstrek&karburator

13.2.2010 v 22:11 | Nahoru | #2
Značkuji.

Varadero 1000-vstrek&karburator

13.2.2010 v 22:12 | Nahoru | #3
Za mě karbec. Ostatně mám ten motor v silnější verzi a s karbenátkama ve VTRku. Stříkačka Varad mě nenadchl´... ale velice pěkně je o tom prezentovaná debata na varadero.cz - sekce forum.

O spotřebě, rychlostech, kladech a mínusech, problémech... hezké počtení.

Varadero 1000-vstrek&karburator

13.2.2010 v 22:12 | Nahoru | #4
5 novější 6 kvaltů, jinej desing a menší spotřeba, ovšem vykoupená velkou daní

2 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000-vstrek&karburator

13.2.2010 v 22:14 | Nahoru | #5
za mě.. jezdil jsem obě, pocitově karburátor jede víc, zdá se mi ostřejší, jasná nevýhoda u karb. jsou spíš věci související s tím, že je to starší model tzn. pětikvalt, měkká přední vidle, možná design.. za mě novej model a narvat tam karbec... nebo spíš nabroušená Africa twin..

(reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

13.2.2010 v 22:15 | Nahoru | #6
sumavahonzi> progresivní pružiny to pořeší, není to pak potápějící koráb

1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000-vstrek&karburator

13.2.2010 v 22:16 | Nahoru | #7
pozn. spotřeba se mi nezdála zásadně rozdílná, ostřejší jízda plus mínus 10 na sto..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

13.2.2010 v 22:17 | Nahoru | #8

sumavahonzi>pozn. spotřeba se mi nezdála zásadně rozdílná, ostřejší jízda plus mínus 10 na sto..



tak to si tak ostře a dlouho nejel teda, i 12 si pápne

(reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

13.2.2010 v 22:19 | Nahoru | #9
Dominik-Duka> píšu plus mínus..

Varadero 1000-vstrek&karburator

13.2.2010 v 22:20 | Nahoru | #10
mimochodem, pokud si myslíš že koupíš holou motku a později dokoupíš doplňky, tak radši dej rovnou o 15litrů více a kup vybavenou - ušetříš hafo

a počítej rovnou s tím že pod 50tisíc nebude mít najeto žádnej Varan, možná 3xkrát tolik

Naposledy editováno 13.02.2010 22:23:23

Varadero 1000-vstrek&karburator

13.2.2010 v 22:39 | Nahoru | #11
mám karbec jezdím kolem 7 litrů na sto. mám tu motku jako cestovní ne na vokruh takže si neumim představit jak může někomu žrát 12 litrů. Souhlasím s tím koupit motku už vybavenou jinak je to hafo peněz já teda mazlil sám ale za velkou daň . když jsem se ptal po okolí tak mi byl karbec doporučenej že se prej líp spravuje na cestách. zAtím sem mimo benzínovýho čerpadla nesprvoval nic takže spokojenost.

1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000-vstrek&karburator

13.2.2010 v 22:53 | Nahoru | #12
Som rad že sa tema teda vydarila.No mna by zaujmalo aj ako sa da niečo urobiť na vstrekoch.Karburator pochopim,trisky,gumičky proste karburator.No čo na vstreku.Ak sa niečo vysrsti tak je to ai dosť nakladne.
No ak karburator žere okolo 7 litrov,to neni tiež nič moc,mam na mysli že je to neni malo.No a 12 litrov,to ani nepoviem nato radšej nič .Zasa so vstrekom si nejako neporadiš,ak sa ti niečo poserie.Novšie Varadero je aj po facelifte.Afrika je karburator,sice 750 ale žerie okolo 5-tich litrov.No sam som zvedavy ako sa tato tema skonči.Som rad že sa ujala.
Clovek proste ak niečo kupi,nema sa pozerať na spotrebu,no v dnešnej dobe človek pozera proste na všetko.

Raisidlo77 -aka silnejšia verzia.Varadero karburatori sa robili dve verzie?Ak ano ako su označovane a aku maš spotrebu

Naposledy editováno 13.02.2010 22:56:59

(reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

14.2.2010 v 00:44 | Nahoru | #13
black333>
Zkráceně řečeno ve VTR-u ,je totožný motor jako ve Varaderu akorát s jiným výkonem.
Jinak já bych šel do stříkačky- šesti kvaltu,když se bavíš o spotřebě tak je cca 5-5,5 l/100
A na vstřikách nevím co chceš doma dělat , budeš rád kdyš si uděláš ventily , že se
utápí předek je celkem známá věc, po čase se unaví pružiny,jak bylo výše zmíněno,buď progrese, nebo pomůže hustější olej.

Varadero 1000-vstrek&karburator

14.2.2010 v 01:22 | Nahoru | #14
jsem pro novej model..6-kvalt,menší spotřeba...jen ten předek,ale to se dá udělat....najezdiljsme s ní něco přes 20 za sezonu..a šel do GS...ale jak píšeš je to o kačkách a záleží co chceš jezdit...pokud více cesty..je to skvělá motka ,ale pkud semotamo i mimo asfalt..je to trapička..oproti GS...

tak hodně šteěstí s výběrem..

Varadero 1000-vstrek&karburator

14.2.2010 v 07:50 | Nahoru | #15
Mel jsem Varana 2001 a pápnul i 12l.Kolega má 2005 a ve dvou 6l.Co dodat.Jízdní vlastnosti mezi karb a střík nemohu porovnat.Karb Varan se vodí suprove.Ted mám Stroma a nedá se to srovnat.

1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000-vstrek&karburator

14.2.2010 v 08:50 | Nahoru | #16
ZET-dik,mal som na mysli že ak sa nastavuju hladiny,pripadne podtlaky na karburatoroch,tak som myslel že sa da niečo robiť na striekačkach
czunici-Chcem a chcel som GSA-čko.No začinam riešiť vec taku,že neviem či využijem jej potencial.Jazdim väčšinou po SK ale samozrejme chcel by som viac.Varana som si určil ešte ako nahradu za GSA-čko ak by som nezohnal dobre Bawo.Chcem mať jasno v tom že ak nevyjde jedno budem mať po ruke druhe.Predsa,GSA-čko su drahe,tak hladam relativnu ako taku nahradu.Pozeram občas aj po tej Afrike,posledne modeli.Preto som sa pytal,že ak by som predsa kupoval Varana tak či je lepši vstrek alebo karburator.No vidim,že jedina nevyhoda vstreku je že sa doma na nom neurobi nič.Takže som si urobil ako taku predstavu že radšej vstrek ako karbec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

14.2.2010 v 10:16 | Nahoru | #17
black333> Ahoj, mám verzi se vstřikováním šestikvalt a spokojenost. Pokud na karburátorovým modelu byla konstrukční slabina čerpadlo a na něm se vypalující kontakty - což asi potvrdí každý kdo tenhle typ jezdil, tak o jeho nástupce se vstřiky je, dá se říct bez slabin. Olej, benzín a pravidelný servis, jinak nic nepotřebuje. Není to ale motorka určená do terénu, i když to hodně lidí s varanem zvládne i tam.Je to cesťák na dlouhý trasy. 12 litrů na sto - snad jedině na trojku do choravatska a zpět. Pár výjezdů po evropě už mám za sebou, jezdím dost umírněně, ale čas od času za to řádně zatáhnu, zalehnu za plexi a mažu. kufry, tankvak, já nejsem žádnej drobek a pokud to není jízda brzda plyn, tak cca 7.5 - 8 L /200km/h - na vyšší rychlosti stejně není stavěná, i ty dvě kila jsou, alespoň pro mě,dost vyjjímečný. Jinak dlouhodobě +- 5.5. Je to zkrátka cestovní parník a takto byl i postavenej. Každopádně kupuj, jak už někdo výš radil, vybavenýho. Čím víc tím líp. Já ho ladím postupně a je to ranec. Jinak šestikvalt se v ustálené cest. rychlosti okolo 130 km/h točí o cca 1000 ot/min, oproti pětikvaltu, což je pro motor, nádrž a cestovní pohodu dost výrazný plus.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

14.2.2010 v 10:18 | Nahoru | #18
hombre1> zase regulátory odchází na všech

1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000-vstrek&karburator

14.2.2010 v 10:44 | Nahoru | #19
Taky bych se přikolonil ke stříkačce hlavně kuli 6-ti kvaltu a možnosti ABS. Spotřebu bych asi neřešil, protože stříkačka je o dost dražší a za úsporu cca 1-2 litrů na sto zaplatit o cca 30 000 navíc se asi nikdy nevrátí.

(reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

14.2.2010 v 11:01 | Nahoru | #20

sumavahonzi>za mě.. jezdil jsem obě, pocitově karburátor jede víc, zdá se mi ostřejší, jasná nevýhoda u karb. jsou spíš věci související s tím, že je to starší model tzn. pětikvalt, měkká přední vidle, možná design.. za mě novej model a narvat tam karbec... nebo spíš nabroušená Africa twin..



Tak s tímhle se plne ztotožnuju . Ona novější prostě má o kvaltík navíc a jiné, celkem podstatně výhodné změny, ale karbec je pro mne "plus", i když z uživatelského hlediska je to přesně naopak. Ale nabroušenou Afriku bych si líbit nechal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

14.2.2010 v 11:30 | Nahoru | #21
Dominik-Duka> nemám zkušenost - popiš víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

14.2.2010 v 11:43 | Nahoru | #22
hombre1> regulátor dobíjení umírá na všech Hondách, nezávisle na modelu motky, taky soudruzi v Japonsku asi někde udělali chybu

(reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

14.2.2010 v 12:22 | Nahoru | #23

Dominik-Duka>hombre1> regulátor dobíjení umírá na všech Hondách, nezávisle na modelu motky, taky soudruzi v Japonsku asi někde udělali chybu


Mě kdysi odešel regulátor i u Yamahy FZR600 a hodně nato trpěly i Supertenere 750,ale dnes už to má hodně lidí na svých motkách u kterých je problém s regulátorem notoricky známej vychytaný.Pomůže ho třeba přidělat na kousek plechu,kvůli odvodu tepla,aby se nepřehříval.
Znám kluka ,co mu odešel na Supertenere a klekla mu celá elektrika Sumička za opravu větší,než kdyby dělal GO motoru

Varadero 1000-vstrek&karburator

14.2.2010 v 13:23 | Nahoru | #24
hombre1-dik.No ja som tiež neni žiadny drobček.Kus chlapa som.Prave preto som založil tuto temu lebo všade,kde som čital niečo o Varanoch každy hovoril "kup karbec alebo kup vstrek".Citam čo sa da a Varan je pekny,sice až po gsa-čku no gsa-čko je ako som pisal vyššie,dosť draha.Tak preto si davam k vyberu viac motoriek.

Raisidlo77 - no,aj po Afrike pokukavam,hlavne posledne modeli.No ceny su take,že za tie prachy mam Varana striekačku,ak sa teda bavime o r.v Afrik 00-03 a v peknej vybave.Takže uvidime.Jedno je iste,že moto ktoru kupim z Hondy,či Varan alebo Afra bude z Ciech.Tu u nas su drahe.GSA-čko mam vyhliadnute u nas na SK.No uvidime ale nevylučujem Afru,určite nie.

1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000-vstrek&karburator

15.2.2010 v 14:51 | Nahoru | #25
Stříkačku. Pro všechno co už je popsáno a v čem je lepší. Proti karburátoru není horší v ničem.
Ať si říká kdo chce co chce, tak karburátor je volba pouze kvůli pořizovací ceně. Ostatní důvody jsou k smíchu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

15.2.2010 v 15:04 | Nahoru | #26
disgustato> v tom případě sem vyjímka

Varadero 1000-vstrek&karburator

15.2.2010 v 15:32 | Nahoru | #27
Ahoj, mě se třeba líbí víc první model. Mám 99ku a sám za sebe můžu říct že karbec je úplně něco jiného než stříkačka. Co se týče spotřeby, jezdim jak sam, nebo ve dvou pořád za 5,5 na 100. Co se týče ABS, zatím jsem ho nikdy , ale asi to bude tím, že nejezdím pilu, ale spíš se kochám.

(reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

15.2.2010 v 17:32 | Nahoru | #28

Dominik-Duka>disgustato> v tom případě sem vyjímka



Asi jo, ale to neva ne. Jít proti proudu je prej in
Ale jak se to říká, proti gustu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

15.2.2010 v 18:18 | Nahoru | #29
Dominik-Duka> já asi taky
vzhledem k tomu, že mi auto žere kolem 15 litrů takje pro mě i těch 7 karburátora úspora.
Napadla mě ještě jedna věc, kdybys tam chtěl dát turbo tak ti to do karbce verze půjde líp

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

16.2.2010 v 09:13 | Nahoru | #30

badcip>Dominik-Duka> já asi taky
vzhledem k tomu, že mi auto žere kolem 15 litrů takje pro mě i těch 7 karburátora úspora.
Napadla mě ještě jedna věc, kdybys tam chtěl dát turbo tak ti to do karbce verze půjde líp



auto mám pro práci, motorku pro zábavu, to máš 6litrovou plechovou bestii že schlastá 15/100?
předpokládám normální jízdu, žádné extrémy
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204


TOPlist