globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KLX 650
30.1.2010 v 17:39
Zdravím a prosím o informace. Rozhodl jsem se pro koupi cestovního endura typu KLX (pro mě jednoznačně nejhezčí) nebo XT , TT 600. Tento týden jsem se byl podívat na toto KLX www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/134717-klx-650.html. Firma moto Ufo pouze prodej zprostředkovává! Byl jsem přímo u majitele, který mě při telefonním rozhovoru ujišťoval o skvělém stavu a další to bla bla bla. Když jsem motocykl viděl na vlastí kukadla, byl jsem mile překvapený. Vizuálně vypadalo KLX moc pěkně (nehodnotím barevnou kombinaci). Servisní knížka měla sice za 15 let pouze dva záznamy a o její věrohodnosti lze pochybovat, ale jinak fakt dobrý. Byl jsem majitelem ujištěn o provedené údržbě. První moje rozčarování přišlo, když jsem se snažil dohledat hladinu oleje. Olej se v olejoznaku objevil až poté, co jsem motocykl naklonil o cca 45 % vpravo. Druhé rozčarování přišlo, když majitel nastartoval motor. Při běhu na volnoběh mi běhal mráz po zádech. Nezvyklé klepání a chrastění motoru mi prodávající vydával jako vůli ventilů, která po ohřátí motoru zmizí. Nejsem úplný laik a tak vím, jaké zvuky vydávají ventily po nastartování studeného motoru a že zklidnění nastává po několika vteřinách, kdy se olej natlačí do všech mazacích míst (nicméně zkušenosti majitelů jednobuchů, mohou být odlišné). Po přidání plynu se běh motoru výrazně zlepšil a zdál se úplně normální. Po ubrání na volnoběh cca 1200 ot. se chrastění pazvuky a "zakopávání" motoru znovu opakovalo a nemizelo ani se zvyšující se teplotou. Přišlo mi to, jako prasklý napínák. Tak jsem se souhlasem majitele demontoval středový šroub z napínáku a pomocí delší straný 5-ky imbusu jsem zatlačil na napínák. Po nastartování byl motor výrazně klidnější, ale cítil jsem, jak imbus, na který jsem tlačil, pulsuje. Odhaduju, že se v ose pohyboval o 1-1,5 mm. Abych udělal nějaký závěr, myslím, že kvůli nízké hladině mohlo dojít k nějakému přidření uložení vaček atd. v kombinaci se závadou napínáku. Jen mám pochybnosti, proč se běh motoru zdá po přidání plynu OK a proč při mi při zatlačení na napínák, imbus pulsoval. Poku máte někdo nějakou zkušenost, tak prosím sem s ní. Nehodnoťte prosím přístup prodejce či můj výběr. Těch zbytečně ujetých cca 500 km jsem už rozdejchal. Taky pokud máte někdo tip na nějaký z výše uvedených motocyklů, dejte mi odkaz. Dík Honza

Předchozí
1 2 3
Následující

KLX 650

30.1.2010 v 18:04 | Nahoru | #1
500 km po výměně oleje? A je ho tam tak málo? Divné..

Co třeba tohle?

Já měl XT a byl jsem nadmíru spokojenej

KLX 650

30.1.2010 v 18:14 | Nahoru | #2
Pulsování napínáku, pokud si na něj tlačil ručně, je asi jen tím že je to jednoválec (tlak na vačku není vyrovnaný). Co se zvuků týče, tak je to takhle z popisu těžko posoudit, ale u těhle motorů jsou určité lehké cvakavé zvuky při volnoběho normálí. Jediný, co by mě zaráželo, je ta hladina oleje.

Naposledy editováno 30.01.2010 18:23:44

2 reakcí na tento příspěvek KLX 650

30.1.2010 v 19:20 | Nahoru | #3
Vím co si asi slyšel a ujištuju tě, že to normální není! Otázka je, kde má cvakání příčinu. Oleje to může žrát dost. To není nic neobvyklého, ale taky je to na závadu. Každej nemá náladu to pořád dolejvat a hlídat. To klepání a chrastění může dělat jen rozvoďák v tom lepšim případě. Většinou bejvá originál a ten se přece jen za ty léta trošku vyběhá a má vůle. Automatickej napínák to pak už tak dobře nenapíná a je lepší to dělat ručně tak jak si to dělal. Chrastí to proto, protože už neni tak došponovanej a jak je trochu povolejen tak s nim vačkový hřídele trošku cukaj a výsledek je tenhle zvuk. Taky sebou mlátí o výko hlavy. V horšim případě už to sou vůle na klice, pístu, a vůle v pouzdrech pro vačky. Ventilová vůle může spíš jen tak cinkat a to je slyšet při všech otáčkách. Osobně bych to viděl jen na ten rozvoďák. Kdybych viděl a slyšel, tak bych ti mohl povědět víc. Takhle sem ti jen nastínil, co tam asi bude. To že když si přidal tak zvuky utichly by nasvěčovalo tomu, že je vytahanej rozvoďák. Jde o to, že má dostatečnou setrvačnost a už to o sebe tolik nemlátí.

Jo a to že se šponovák pohyboval 1mm v ose je taky divný.. Má na sobě zoubky a ty mu to moc neumožňujou.

Naposledy editováno 30.01.2010 19:25:30

1 reakcí na tento příspěvek KLX 650

30.1.2010 v 19:33 | Nahoru | #4
nechtel by jsi misto klx treba dr 650se?

2 reakcí na tento příspěvek KLX 650

30.1.2010 v 19:34 | Nahoru | #5
Vem xt 600 E
pokud se k týhle motce budeš chovat rozumně tak vydrží 70000,možná víc než začně brát olej a začne bejt motor línej
naprosto bezproblémová,suprová ovladatelnost,na silnici drží jak přibytá a v terénu se jenom houpe,pohodlná,je sice trochu těžší,ale jinak si myslim že z endur na silnici je mezi těma lepšíma
tady si můžeš vybrat

Naposledy editováno 30.01.2010 19:39:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650

30.1.2010 v 19:57 | Nahoru | #6
9Peťa>
Na tu DR jsem už taky koukal a ty Mirovice nejsou zas tak z ruky. Ale dal jsem si horní limit 50 000,- a i kdyby tam byla nějaká ta sleva, musel bych investovat do nosiče, blinkrů, atd. Ještě vyzkouším tohle www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/147543-klx-650-95.html a potom si dám asi pauzu. Nebaví mě kvůli ulhanejm majitelům jezdit přes celou republiku. Už jsem byl letos 2x v Praze, jednou na Vysočině, to KLX bylo v Český Skalici. Přesto dík za tip.

(reakce na) KLX 650

30.1.2010 v 20:08 | Nahoru | #7
jgg18>
XT se vůbec nebráním, co jsem o ní četl, tak je asi fakt dobrej stroj. Ale jak jsem už psal, mám strop do 50 000,- a to se vybírá hůř.

KLX 650

30.1.2010 v 20:08 | Nahoru | #8
KLX se neboj. Za tu cenu je to super mašina a jediný co může odejít sou pouzdra vaček. Ty ale vydřeš až když jezdíš hoooodně dlouho bez oleje. Já kdybych kupoval další, tak bych si jí poslech a hned bych věděl na čem sem. Jinejm bych nejradši radil, ať sundaj víko na hlavě a kouknou na rozvod.. Pokud sou vačky OK tak je všechno ostatní sranda Ale jinak jestli chceš hlavně jezdit po silnici, tak bych radil to XT. Je to sice slabší, ale určitě tim chybu neuděláš. KLX je už víc do terénu

Naposledy editováno 30.01.2010 20:09:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650

30.1.2010 v 20:08 | Nahoru | #9
NitroTT> blinkry, zrcatka atd.. vsechno mam muzu ti ji slozit do originalniho stavu

KLX 650

30.1.2010 v 20:09 | Nahoru | #10

(reakce na) KLX 650

30.1.2010 v 20:10 | Nahoru | #11
9Peťa> Ta je pěkná Ale za ty prachy bych mu radil spíš XT nebo KLX

1 reakcí na tento příspěvek KLX 650

30.1.2010 v 20:10 | Nahoru | #12
pokud by jsi mnel zajem byl bych ochoten na tech 50 slevit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650

30.1.2010 v 20:16 | Nahoru | #13
9Peťa> Nechci ti to kazit, ale viděl bych to spíš na 40 000. Ale jestli prodáš za 50 tak gratuluju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650

30.1.2010 v 20:21 | Nahoru | #14
kadeloid> 40000 ani nahodou, koupe + prihlaseni a dostani na 25kw mne vyslo skoro na 60000 odjezdil jsem na tom 4 mesice a dal do toho dalsi penize (neopreny, vzduch. filt, blastry, olej do motoru, nova pneu na zadek atd.), o 20 tisic dolu za 4 mesice jezdeni jit fakt nechci

Naposledy editováno 30.01.2010 20:24:04

(reakce na) KLX 650

30.1.2010 v 20:23 | Nahoru | #15
9Peťa> Já bych to jen za víc jak 40 nechtěl. Ale s těma 25kw to máš dobrý. Kupce najdeš.

Naposledy editováno 30.01.2010 20:24:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650

30.1.2010 v 20:30 | Nahoru | #16
kadeloid>
Dík za ujištění . To, že to necvakaly ventily vím určitě. Zvuky a chrastění způsobovali doslova zakopávání motoru. Možná, že i vyšší tlak oleje po přidání a zvýšení otáček pomohl ke ztišení. Je mi to fakt divný, protože celkově vypadá moto pěkně. Ráfky, rám, tlumiče, ložiska. Ale pokud fakt majitel jezdil s takovou hladinou oleje, jakou tam měl, tak se asi není čemu divit. Vzpomínám si, že potom, co jsem si množství oleje všiml, řekl mi, že ho má v motoru být 0,75 litru a to, že tam dal. No nedali byste mu pár facek, když má na nálitku přímo u nalévacího otvoru napsáno tuším 2,2 litru? Když jsem mu ten nálitek ukázal, začal něco blekotat o tom, že oleje nalil určitě dost a že je na něj málo najeto. Hold když je někdo kurvítko.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650

30.1.2010 v 20:35 | Nahoru | #17
NitroTT> no má ho tam bejt přes dva litry no.. To si teda nasral do bot. Pokud motor zakopával, tak bych to viděl spíš na zasranej karbec nebo špatně seštělovanej. Když zakopává, tak to se pak rozezní snad všechno co neni přišroubovaný a ten rozvoďák pak začne taky pěkně vyvádět. Každopádně ta druhá co si dával neni marná. Určitě bych o ní silně uvažoval.

Naposledy editováno 30.01.2010 20:37:10

(reakce na) KLX 650

30.1.2010 v 20:46 | Nahoru | #18
kadeloid>
Dík za ujištění . To, že to necvakaly ventily vím určitě. Zvuky a chrastění způsobovali doslova zakopávání motoru. Možná, že i vyšší tlak oleje po přidání a zvýšení otáček pomohl ke ztišení. Je mi to fakt divný, protože celkově vypadá moto pěkně. Ráfky, rám, tlumiče, ložiska. Ale pokud fakt majitel jezdil s takovou hladinou oleje, jakou tam měl, tak se asi není čemu divit. Vzpomínám si, že potom, co jsem si množství oleje všiml, řekl mi, že ho má v motoru být 0,75 litru a to, že tam dal. No nedali byste mu pár facek, když má na nálitku přímo u nalévacího otvoru napsáno tuším 2,2 litru? Když jsem mu ten nálitek ukázal, začal něco blekotat o tom, že oleje nalil určitě dost a že je na něj málo najeto. Hold když je někdo kurvítko.

(reakce na) KLX 650

30.1.2010 v 20:54 | Nahoru | #19

kadeloid>9Peťa> Nechci ti to kazit, ale viděl bych to spíš na 40 000. Ale jestli prodáš za 50 tak gratuluju


Nevim proč by to měl prodávat za 40,to by byl hodně pod cenou... Tydle SE se pohybujou kolem 50tis furt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650

30.1.2010 v 21:27 | Nahoru | #20

kadeloid>NitroTT> no má ho tam bejt přes dva litry no.. To si teda nasral do bot. Pokud motor zakopával, tak bych to viděl spíš na zasranej karbec nebo špatně seštělovanej. Když zakopává, tak to se pak rozezní snad všechno co neni přišroubovaný a ten rozvoďák pak začne taky pěkně vyvádět. Každopádně ta druhá co si dával neni marná. Určitě bych o ní silně uvažoval.


Jen ji ještě nedovezli do republiky tak, jak píšou. Už jsem si ji rezervoval. Docela bych si přál, aby to klaplo. Jak jsem psal, KLX se mi líbí ze zmíněného výběru nejvíc. Potom je XT, TT a potom DR. Protože je zatím výběr Moto pod 50 000,- tak to DR neklapne. Co se týče využití, tak to zatím vidím tak na 75 / 25 ve prospěch silnice. Zatím jsem jezdil jen silniční motocykly, ale na letošek jsem si z jara pořídil Yuki Cross 200 a ta mi nadchla jako snad žádná jiná motorka, co jsem měl. Kdyby mi ji na podzim neukradli, tak bych neměl důvod něco shánět. Fakt jsem z ní měl jenom radost. Přesto, že jsem ji měl původně jen jako doplněk k VFR 800, najezdil jsem na ní 2x tolik km co na Japonce. Na našich silnicích mám čím dál větší strach (taky tak trochu z mé pravé ruky) a tak jsem se rozhodl poslat VFR z baráku a definitivně přesedlat na nějaký universální stroj, který bych mohl bez obav protáhnout na blízkém bývalém tankodromu, vyjet se synkama na polňačku podél řeky nebo se stanem a bagáží vyrazit do Brna na WSBK a Moto GP.

(reakce na) KLX 650

30.1.2010 v 21:36 | Nahoru | #21
NitroTT> Tak snad bude v pohodě a užiješ si s ní spoustu krásnejch kilometrů. Jinak na silnici je takhle verze víc dělaná, ale co dovede v terénu je taky nářez. Jinak XT má širší sedlo, takže na cestování by bylo určitě pohodlnější, ale s KLX se dá taky najezdit hodně km za den. Hlavně aby se ti motorka líbila a dobře šlapala. Všechny jmenovaný stroje maji pověst dobrou, ale taky se to pohybuje kus od kusu a jde taky o štěstí.

KLX 650

31.1.2010 v 19:57 | Nahoru | #22
Nečetl jsem tu diskusi celou,...ale jen něco málo k tomu.Také mě motor nepatrně cvakal,...zejména v nižších otáčkách.Teď v zimě,...inspirován tady Kadeloidem-jsme kámoši, po jeho rozborkách svého motoru, tak i jiného KLX kamaráda TADY a TADY , jsem se odhodlal sundat víko hlavy a vyndat vačky, abych se podíval právě na ty obávaný pouzdra.Vše,...jak pouzdra-sedla vaček, tak vačky, podložky ventilů atd., vše netknuté.To cvakání způsoboval jen povolenej napínák rozvodového řetězu-tedy volnější rozvoďák,...který pak klepe do víka hlavy.Takže jsem ho po smontování a nastavení rozvodů pěkně sřídil,..aby napínal jak má a vše je ok.Nic neklape a motor šlape jak hodinky.

KLX 650

3.2.2010 v 19:08 | Nahoru | #23
Moc pěkný videa. Je vidět, že jste fandové. Osobně jsem měl rozpůlenej motor na Jawě 21 a 350, ČZ 175 a jedinýho Japonce ER 5. Jinak dělám jen auta. Ale abych koupil 15 let starou motorku za 45 táců, a než bych se svezl, musel udělat rozborku a sborku motoru. na to jsem už moc starej. V pátek bych se měl jet podívat na jinej stroj, ale ta "mrcha" červená mi fakt vrtá hlavou.

KLX 650

5.2.2010 v 19:34 | Nahoru | #24
Nejde tolik o rozborku. Spíš jen kouknout pod víko na ty vačky. To by si svedl ne? Jediný, co se může posrat je rozvod a to kvůli tomu, že to žere moc oleje a někdo si toho třeba nevšinme. Většinou je ale všechno OK. Jde jen o jistotu. Když zvuk motoru se zdá bejt v pohodě a jezdí taky normálně, tak to neni tak podstatný. A co ta druhá kawa? Jak si dával odkaz že je rezervovaná?

1 reakcí na tento příspěvek KLX 650

8.2.2010 v 21:23 | Nahoru | #25
Tak jsem se byl v sobotu kouknout na tu druhou Kawu. Na fotkách vypadá trochu líp než ve skutečnosti, ale jdu do ní. Dnes jsem zaplatil zálohu a ve středu zapřahuju káru. Pod víko se určitě kouknu. Doufám tedy, že to půjde bez demontáže motoru z rámu. V manuálu to alespoň tak vypadá. Taky změřím kompresi. Doufám, že budu mít trochu toho štěstí a motor bude OK.

(reakce na) KLX 650

8.2.2010 v 21:40 | Nahoru | #26

NitroTT>Tak jsem se byl v sobotu kouknout na tu druhou Kawu. Na fotkách vypadá trochu líp než ve skutečnosti, ale jdu do ní. Dnes jsem zaplatil zálohu a ve středu zapřahuju káru. Pod víko se určitě kouknu. Doufám tedy, že to půjde bez demontáže motoru z rámu. V manuálu to alespoň tak vypadá. Taky změřím kompresi. Doufám, že budu mít trochu toho štěstí a motor bude OK.


....jj, dostaneš se tam v pohodě bez vyndávání motoru z rámu,...tedy pokud je to "C" verze.Nějak jsem ztratil přehled, kterou kupuješ,...dej ještě link na ten inzerát, či foto?

1 reakcí na tento příspěvek KLX 650

8.2.2010 v 21:52 | Nahoru | #27
NitroTT: TAHLE taky nevypadá zle. Ovšem TAHLE je voňavka. I TATO se mi zdá celkem ok.celkem i TATO se mi jeví fajn.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650

9.2.2010 v 16:57 | Nahoru | #28

Matess727x>NitroTT: TAHLE taky nevypadá zle. Ovšem TAHLE je voňavka. I TATO se mi zdá celkem ok.celkem i TATO se mi jeví fajn.


Tak tahle je (snad od zítra bude) ta moje. Jen na ní nemám ještě místo. O VFR, které prodávám, zatím projevili zájem jen dva zájemci a ty čekaj na teplejší počasí. Vůbec se jim nedivím. Něco musím vymyslet.

1 reakcí na tento příspěvek KLX 650

9.2.2010 v 16:59 | Nahoru | #29
NitroTT> Ve Zhuri ma Andrej Divis na prodej par velkych Endur... Sezenu ti na nej kdyztak kontakt, mel ybs to kousek, pokud chces...

(reakce na) KLX 650

9.2.2010 v 17:03 | Nahoru | #30

Mrzout>NitroTT> Ve Zhuri ma Andrej Divis na prodej par velkych Endur... Sezenu ti na nej kdyztak kontakt, mel ybs to kousek, pokud chces...


Díky, ale už mám vybráno. kontakt sem ale klidně dej. Nikdy nevíš, kdy se může hodit. Pokud máš dobrou zkušenost s A. Divišem a můžeš ho doporučit, tak to třeba pomůže i někomu jinýmu.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
KLX 650 verze C výměna zadního kola... Kawasaki KLX 650 Dacann 9 25.8.2021 v 12:00 Dacann
Kawa KLX 650 a všechny ostatní jedn... [1 ... 320, 321] Kawasaki KLX 650, BMW R 80 GS, Triumph Tiger 955i, B... Pegos 9616 25.8.2021 v 11:56 Dacann
Dual-Sport nebo Cenduro Kawasaki KLX 650, Suzuki DR 650, Suzuki DR 400, Suzu... Albjert 15 24.4.2021 v 09:15 spacy


TOPlist