paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KLX 650
30.1.2010 v 17:39
Zdravím a prosím o informace. Rozhodl jsem se pro koupi cestovního endura typu KLX (pro mě jednoznačně nejhezčí) nebo XT , TT 600. Tento týden jsem se byl podívat na toto KLX www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/134717-klx-650.html. Firma moto Ufo pouze prodej zprostředkovává! Byl jsem přímo u majitele, který mě při telefonním rozhovoru ujišťoval o skvělém stavu a další to bla bla bla. Když jsem motocykl viděl na vlastí kukadla, byl jsem mile překvapený. Vizuálně vypadalo KLX moc pěkně (nehodnotím barevnou kombinaci). Servisní knížka měla sice za 15 let pouze dva záznamy a o její věrohodnosti lze pochybovat, ale jinak fakt dobrý. Byl jsem majitelem ujištěn o provedené údržbě. První moje rozčarování přišlo, když jsem se snažil dohledat hladinu oleje. Olej se v olejoznaku objevil až poté, co jsem motocykl naklonil o cca 45 % vpravo. Druhé rozčarování přišlo, když majitel nastartoval motor. Při běhu na volnoběh mi běhal mráz po zádech. Nezvyklé klepání a chrastění motoru mi prodávající vydával jako vůli ventilů, která po ohřátí motoru zmizí. Nejsem úplný laik a tak vím, jaké zvuky vydávají ventily po nastartování studeného motoru a že zklidnění nastává po několika vteřinách, kdy se olej natlačí do všech mazacích míst (nicméně zkušenosti majitelů jednobuchů, mohou být odlišné). Po přidání plynu se běh motoru výrazně zlepšil a zdál se úplně normální. Po ubrání na volnoběh cca 1200 ot. se chrastění pazvuky a "zakopávání" motoru znovu opakovalo a nemizelo ani se zvyšující se teplotou. Přišlo mi to, jako prasklý napínák. Tak jsem se souhlasem majitele demontoval středový šroub z napínáku a pomocí delší straný 5-ky imbusu jsem zatlačil na napínák. Po nastartování byl motor výrazně klidnější, ale cítil jsem, jak imbus, na který jsem tlačil, pulsuje. Odhaduju, že se v ose pohyboval o 1-1,5 mm. Abych udělal nějaký závěr, myslím, že kvůli nízké hladině mohlo dojít k nějakému přidření uložení vaček atd. v kombinaci se závadou napínáku. Jen mám pochybnosti, proč se běh motoru zdá po přidání plynu OK a proč při mi při zatlačení na napínák, imbus pulsoval. Poku máte někdo nějakou zkušenost, tak prosím sem s ní. Nehodnoťte prosím přístup prodejce či můj výběr. Těch zbytečně ujetých cca 500 km jsem už rozdejchal. Taky pokud máte někdo tip na nějaký z výše uvedených motocyklů, dejte mi odkaz. Dík Honza


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650

30.1.2010 v 19:57 | Nahoru | #1
9Peťa>
Na tu DR jsem už taky koukal a ty Mirovice nejsou zas tak z ruky. Ale dal jsem si horní limit 50 000,- a i kdyby tam byla nějaká ta sleva, musel bych investovat do nosiče, blinkrů, atd. Ještě vyzkouším tohle www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/147543-klx-650-95.html a potom si dám asi pauzu. Nebaví mě kvůli ulhanejm majitelům jezdit přes celou republiku. Už jsem byl letos 2x v Praze, jednou na Vysočině, to KLX bylo v Český Skalici. Přesto dík za tip.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650

30.1.2010 v 20:08 | Nahoru | #2
NitroTT> blinkry, zrcatka atd.. vsechno mam muzu ti ji slozit do originalniho stavu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
KLX 650 verze C výměna zadního kola... Kawasaki KLX 650 Dacann 9 25.8.2021 v 12:00 Dacann
Kawa KLX 650 a všechny ostatní jedn... [1 ... 320, 321] Kawasaki KLX 650, BMW R 80 GS, Triumph Tiger 955i, B... Pegos 9616 25.8.2021 v 11:56 Dacann
Dual-Sport nebo Cenduro Kawasaki KLX 650, Suzuki DR 650, Suzuki DR 400, Suzu... Albjert 15 24.4.2021 v 09:15 spacy


TOPlist