paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KLX 650
30.1.2010 v 17:39
Zdravím a prosím o informace. Rozhodl jsem se pro koupi cestovního endura typu KLX (pro mě jednoznačně nejhezčí) nebo XT , TT 600. Tento týden jsem se byl podívat na toto KLX www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/134717-klx-650.html. Firma moto Ufo pouze prodej zprostředkovává! Byl jsem přímo u majitele, který mě při telefonním rozhovoru ujišťoval o skvělém stavu a další to bla bla bla. Když jsem motocykl viděl na vlastí kukadla, byl jsem mile překvapený. Vizuálně vypadalo KLX moc pěkně (nehodnotím barevnou kombinaci). Servisní knížka měla sice za 15 let pouze dva záznamy a o její věrohodnosti lze pochybovat, ale jinak fakt dobrý. Byl jsem majitelem ujištěn o provedené údržbě. První moje rozčarování přišlo, když jsem se snažil dohledat hladinu oleje. Olej se v olejoznaku objevil až poté, co jsem motocykl naklonil o cca 45 % vpravo. Druhé rozčarování přišlo, když majitel nastartoval motor. Při běhu na volnoběh mi běhal mráz po zádech. Nezvyklé klepání a chrastění motoru mi prodávající vydával jako vůli ventilů, která po ohřátí motoru zmizí. Nejsem úplný laik a tak vím, jaké zvuky vydávají ventily po nastartování studeného motoru a že zklidnění nastává po několika vteřinách, kdy se olej natlačí do všech mazacích míst (nicméně zkušenosti majitelů jednobuchů, mohou být odlišné). Po přidání plynu se běh motoru výrazně zlepšil a zdál se úplně normální. Po ubrání na volnoběh cca 1200 ot. se chrastění pazvuky a "zakopávání" motoru znovu opakovalo a nemizelo ani se zvyšující se teplotou. Přišlo mi to, jako prasklý napínák. Tak jsem se souhlasem majitele demontoval středový šroub z napínáku a pomocí delší straný 5-ky imbusu jsem zatlačil na napínák. Po nastartování byl motor výrazně klidnější, ale cítil jsem, jak imbus, na který jsem tlačil, pulsuje. Odhaduju, že se v ose pohyboval o 1-1,5 mm. Abych udělal nějaký závěr, myslím, že kvůli nízké hladině mohlo dojít k nějakému přidření uložení vaček atd. v kombinaci se závadou napínáku. Jen mám pochybnosti, proč se běh motoru zdá po přidání plynu OK a proč při mi při zatlačení na napínák, imbus pulsoval. Poku máte někdo nějakou zkušenost, tak prosím sem s ní. Nehodnoťte prosím přístup prodejce či můj výběr. Těch zbytečně ujetých cca 500 km jsem už rozdejchal. Taky pokud máte někdo tip na nějaký z výše uvedených motocyklů, dejte mi odkaz. Dík Honza


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650

30.1.2010 v 21:27 | Nahoru | #1

kadeloid>NitroTT> no má ho tam bejt přes dva litry no.. To si teda nasral do bot. Pokud motor zakopával, tak bych to viděl spíš na zasranej karbec nebo špatně seštělovanej. Když zakopává, tak to se pak rozezní snad všechno co neni přišroubovaný a ten rozvoďák pak začne taky pěkně vyvádět. Každopádně ta druhá co si dával neni marná. Určitě bych o ní silně uvažoval.


Jen ji ještě nedovezli do republiky tak, jak píšou. Už jsem si ji rezervoval. Docela bych si přál, aby to klaplo. Jak jsem psal, KLX se mi líbí ze zmíněného výběru nejvíc. Potom je XT, TT a potom DR. Protože je zatím výběr Moto pod 50 000,- tak to DR neklapne. Co se týče využití, tak to zatím vidím tak na 75 / 25 ve prospěch silnice. Zatím jsem jezdil jen silniční motocykly, ale na letošek jsem si z jara pořídil Yuki Cross 200 a ta mi nadchla jako snad žádná jiná motorka, co jsem měl. Kdyby mi ji na podzim neukradli, tak bych neměl důvod něco shánět. Fakt jsem z ní měl jenom radost. Přesto, že jsem ji měl původně jen jako doplněk k VFR 800, najezdil jsem na ní 2x tolik km co na Japonce. Na našich silnicích mám čím dál větší strach (taky tak trochu z mé pravé ruky) a tak jsem se rozhodl poslat VFR z baráku a definitivně přesedlat na nějaký universální stroj, který bych mohl bez obav protáhnout na blízkém bývalém tankodromu, vyjet se synkama na polňačku podél řeky nebo se stanem a bagáží vyrazit do Brna na WSBK a Moto GP.

(reakce na) KLX 650

30.1.2010 v 21:36 | Nahoru | #2
NitroTT> Tak snad bude v pohodě a užiješ si s ní spoustu krásnejch kilometrů. Jinak na silnici je takhle verze víc dělaná, ale co dovede v terénu je taky nářez. Jinak XT má širší sedlo, takže na cestování by bylo určitě pohodlnější, ale s KLX se dá taky najezdit hodně km za den. Hlavně aby se ti motorka líbila a dobře šlapala. Všechny jmenovaný stroje maji pověst dobrou, ale taky se to pohybuje kus od kusu a jde taky o štěstí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
KLX 650 verze C výměna zadního kola... Kawasaki KLX 650 Dacann 9 25.8.2021 v 12:00 Dacann
Kawa KLX 650 a všechny ostatní jedn... [1 ... 320, 321] Kawasaki KLX 650, BMW R 80 GS, Triumph Tiger 955i, B... Pegos 9616 25.8.2021 v 11:56 Dacann
Dual-Sport nebo Cenduro Kawasaki KLX 650, Suzuki DR 650, Suzuki DR 400, Suzu... Albjert 15 24.4.2021 v 09:15 spacy


TOPlist