globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vykon R1???
15.1.2010 v 15:22
Zdravim.Mam takovy dotaz.Kdyz budu chtit dat na moji Yamahu r1 2002 Svody s ladakem od stejne znacky zlepsi se mi vykon na motorce ??Nebo budu muset dat jeste powercomander atd..a musi se to nechat nejak odladit??Samozrejme ze budu muset sundat priveru tim padem stratim spodek (ktery je na tomhle modelu vyborny).Jen se ptam abych se do toho nepustil a vysledek byl opacnej a bylo vsechno k nicemu!!Diky za dobrou radu.
Majkl

1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???

17.1.2010 v 14:22 | Nahoru | #91
Prodej to kup Gsxr a nepotřebuješ svody ani powercomander.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 14:22 | Nahoru | #92
Majklr1> Cely svody,zvlast s dobre naladenym commanderem,ti spodek neuberou,naopak.. Rozdil je pak znatelnej v celem rozsahu otacek.

Koukni treba sem:

zde

Tyhle grafy jsou myslim vzdycky jen po samotny montazi vyfuku,bez commanderu,nebo zapalka,s tim to bude samozrejme jeste lepsi

Naposledy editováno 17.01.2010 14:26:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 15:11 | Nahoru | #93
jomoto> Na novvejsi gsx-r nez je k2 sem nejezdil ale me to gecko moc nesedi!!Je to motorka krasna,ale me moc nevyhovuje!!

(reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 15:11 | Nahoru | #94
ludanek> Ja prave myslel dat svody a vyfuk bez comandru...

(reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 17:31 | Nahoru | #95

Majklr1>Bubrak ZX10R> Tak ted je to zajimavy...co clovek to jiny nazor!!!



proc? dit bubrak/knebl rika vicemene to samy co murkin a ja

2 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???

17.1.2010 v 17:40 | Nahoru | #96
nekdo pise svody+ladak+fitr nekdo ze je treba vsechno nekdo zas ze to mam nechat origo...

1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???

17.1.2010 v 17:41 | Nahoru | #97
Já sem se spodkem rozhodně spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 17:51 | Nahoru | #98
athlan> I se svodama akrap?????

(reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 18:26 | Nahoru | #99

Majklr1>nekdo pise svody+ladak+fitr nekdo ze je treba vsechno nekdo zas ze to mam nechat origo...

Tak to co s tim udelas je jenom na tobe. To za tebe nikdo nerozhodne. Ostatni ti akorat rekli co se cim da ovlivnit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 18:40 | Nahoru | #100

Majklr1>athlan> I se svodama akrap?????


J, i se svodama akrap, celá křivka mi přijde lepší, prostě když tam vrátím originál + leovince koncovku, tak mi to přijde horší. Je to subjektivní, rozhodně ti to nechci nutit, ale já už jen s akrapem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 19:01 | Nahoru | #101
athlan> Hlavne ze ses se SVYM spodkem spokojenej!!!

1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???

17.1.2010 v 19:13 | Nahoru | #102
J, i s tím od tý mojí... motorky

(reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 19:17 | Nahoru | #103
athlan> Hezky pekne!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 19:20 | Nahoru | #104

Majklr1>athlan> Hlavne ze ses se SVYM spodkem spokojenej!!!



Já mám luxusní spodek!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 19:51 | Nahoru | #105
verybusy> Jen si ho nech pro nekoho jinyho!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 19:56 | Nahoru | #106
Majklr1> Já jenom,abyste se mnou počítali..

(reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 20:25 | Nahoru | #107
verybusy> Stebou vzdycky!!!

(reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 20:35 | Nahoru | #108
Majklr1> Je skoda do toho investovat celkem balik penez za svody,koncovku,KN.. a pak z toho nevyzdimat maximum commanderem.. Rozdil je i mezi mapama z netu a pak vyladenou primo na brzde,natoz kdyz tam zustane ta origo k tomu ucpanymu auspufu :\

Vykon R1???

17.1.2010 v 20:41 | Nahoru | #109
uf ... po vykendu tady :)

Lobo> ja? ja nejsem zadnej ladic, tudiz jsem nenaladil zadnou .) Jen se tu snazim dost castej nazor typu "narvu tam vic benzinu, pak to teda pojede lip"...cili neplati to, ze zvysim bohatost a ono to pojede lip!

1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???

17.1.2010 v 22:24 | Nahoru | #110
mateSAS> tim se asi vsechno vysvetluje, ja myslel ze vychazis z vlastnich zkusenosti a praxe, ne z teorie...
tudiz definitivne rikas ze 18,3:1 je lepsi nez 12,5:1?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 22:32 | Nahoru | #111
Lobo> neeeeeee! ideal je kolik? 13,8? bo tak nejak? .... 18:1 by uz asi nevrcelo vubec .... celou dobu jsem mluvil o MIRNE chude smesi, ze je lepsi nez BHATA smes ... :(

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 22:41 | Nahoru | #112

ludanek>Majklr1> Cely svody,zvlast s dobre naladenym commanderem,ti spodek neuberou,naopak.. Rozdil je pak znatelnej v celem rozsahu otacek.

Koukni treba sem:

zde

Tyhle grafy jsou myslim vzdycky jen po samotny montazi vyfuku,bez commanderu,nebo zapalka,s tim to bude samozrejme jeste lepsi



Ten odkaz na graf je jenom na vykon ale neni tam graf na kroutak. A u toho full systemu tam jde videt peknej propad na vykonu v malych otackach. A kdovi jak je to s tim kroutakem. Zajimave proc tam firma arrow nedala i graf kroutaku. Mozna se jim nehodil do kramu?
Kazdopadne jeste ale zalezi na tom co si kazdej predstavuje pod pojmem male otacky. Ja treba radsi ten kroutak hodne odspodu pri mem stylu jizdy.

(reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 22:46 | Nahoru | #113

Bubrak ZX10R>me rikal pan Otto Knebl, co si ladi dragstera, ze proste KNko trochu ochudi smes, pruchozi ladak taky jeste dal trochu ochudi smes a to dohromady zvysuje teplotu v motoru a naroky na material

proto by se mel pouzit powercommander aby se to doobohatilo, coz tedy ve vysledku znamena, ze se do motoru dostane vic smesi = vic vykonu



Tady jak to napsal Bubrak tak to dava smysl. Srozumitelne vysvetlene.
Jeste bych dodal. Bud pouzit powerkomander na strikacce nebo pretryskovat karbec na karburatorove motce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???

17.1.2010 v 23:28 | Nahoru | #114

Skobik>Ten odkaz na graf je jenom na vykon ale neni tam graf na kroutak. A u toho full systemu tam jde videt peknej propad na vykonu v malych otackach. A kdovi jak je to s tim kroutakem. Zajimave proc tam firma arrow nedala i graf kroutaku. Mozna se jim nehodil do kramu?
Kazdopadne jeste ale zalezi na tom co si kazdej predstavuje pod pojmem male otacky. Ja treba radsi ten kroutak hodne odspodu pri mem stylu jizdy.

Protoze vykon primo zavisi na kroutaku to znamena ze clovek znalej problematiky se podiva na graf vykonu a z nej ti na hrubo rekne kde se ti jak zmenil kroutak.
Edit: do 3200 se ti zhorsi kroutici moment ale tak tam tu motorku stejne spis dusis, pak si kroutakem polepsis az do 4500 kde je propad v kroutaku az do 6000 a od 6 az do omezovace sis polepsil.

Naposledy editováno 17.01.2010 23:32:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???

18.1.2010 v 00:19 | Nahoru | #115
pylot>
"do 3200 se ti zhorsi kroutici moment ale tak tam tu motorku stejne spis dusis, pak si kroutakem polepsis az do 4500 kde je propad v kroutaku az do 6000 a od 6 az do omezovace sis polepsil."

No tak tady to pises jako by kroutak byl na stejne krivce jako ten vykon ale to tak neni.
A jak jsem psal zalezi jak jezdis. Ja kolikrat zvedam motorku skoro z mista a tam ten kroutak v tech hodne malych otackach poznas. O to vic ze ti tam chybi vykon.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???

18.1.2010 v 00:41 | Nahoru | #116
Skobik> Propad je v hodne malych otackach,zhruba do 3500ot/min a tam snad nikdo nejezdi.... ze tam potom ten exup mezi cca 5-6000ot/min chybi je videt,ale zase od 6500 ten full system oproti serii naprosto dominuje. Je fakt,ze kazdej preferuje vykon jinde,ale s commanderem s nim urcite pujde trochu hejbat..

(reakce na) Vykon R1???

18.1.2010 v 01:30 | Nahoru | #117
ludanek>
Jak jsem psal je to vec kazdeho jakym stylem jezdi a co preferuje. Ja jen mluvim za sebe co me vyhovuje a mych zkusenosti. Jo pokud bych jezdil na okruhy a honil vteriny tak bych tam asi full system s PWC mel ale do normalniho provozu ho nepotrebuji. A taky je otazka jestli clovek opravdu potrebuje tech deset nebo kolik koni navic (za takove prachy) do normalniho provozu a jestli to doopravdy vyuzije zrovna treba u toho litra si myslim ze tech koni neni nejak malo uz v serii. Ale kazdy at si dela co chce je to jeho vec.

(reakce na) Vykon R1???

18.1.2010 v 07:27 | Nahoru | #118

mateSAS>Lobo> neeeeeee! ideal je kolik? 13,8? bo tak nejak? .... 18:1 by uz asi nevrcelo vubec .... celou dobu jsem mluvil o MIRNE chude smesi, ze je lepsi nez BHATA smes ... :(



Hmmm,co tě vedlo k tomu,že jsi otočil o 180 stupňů?
Někde jsi tu psal,že je pro výkon lepší mít směs nastavenou tak,aby se spálilo pokud možno všechno palivo,což odpovídá směšovacímu poměru lambda 1 a nebo 14,7:1.Teď tu píšeš o 13,8:1 což je obohacení!V zátěži,by ta motorka moc dobře nefungovala na lambda1!

A ideál je pro různé motory jinej,jiné složení bude mít motor,kde je válcová jednotka o obsahu 900 ccm a nebo 125ka.
Tímhle to považuju za uzavřené

(reakce na) Vykon R1???

18.1.2010 v 07:29 | Nahoru | #119

mateSAS>Lobo> eeeh ... nepletu myslim ... nerikam dat 18 dilu vzduchu a k tomu jeden dil paliva, celou dobu mluvim o lehce chudsi smesi!

zkus mi vysvetlit ty mnou dany priklady!!! ... kde delam chybu v me uvaze? :)

jestlize mas a mysli Air/fuel pomer .... tak pri 12,5:1 mas na 12,5 dilu vzduchu jeden dil paliva .... nu a u 18,3:1 mas skoro o sest dilu vzduchu vic, cili chudsi

to jsem to hezky okecal, vid?! :D



hele stechiometricka smes pro benzin je nekde kolem AFR 14? ale z praxe se ladi na neco kolem 12ti plus minus.. coz je proti "idealni" smesi bohatsi... da se rict ze v nekterejch rezimech kdyz budes ladit podle "max" vykonu (pri dynamicky zkousce treba) tak ze ti vyjde maximalni vykon pri o neco chudsi smesi(nez je tech 12) ale motorka pak nejede... ja to takhle ladil na sve a pak delsi rovinka na sestku a motorka total zdechla... trochu sem pridal a zase OK....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???

18.1.2010 v 07:35 | Nahoru | #120

Skobik>pylot>
"do 3200 se ti zhorsi kroutici moment ale tak tam tu motorku stejne spis dusis, pak si kroutakem polepsis az do 4500 kde je propad v kroutaku az do 6000 a od 6 az do omezovace sis polepsil."

No tak tady to pises jako by kroutak byl na stejne krivce jako ten vykon ale to tak neni.
A jak jsem psal zalezi jak jezdis. Ja kolikrat zvedam motorku skoro z mista a tam ten kroutak v tech hodne malych otackach poznas. O to vic ze ti tam chybi vykon.



v krivce vykonu je ten kroutak zanesenej.. ono na brzde zmeris kroutici moment.. vynasobis otackama a mas vykon... tzn kdyz vezmes krivku vykonu.. odectes v patricnem miste nejakou hodnotu a vydelis odpovidajicima otackama tak mas krotici moment....

jo otacky se v tom vzorci vyskytuji jako uhlova rychlost... tzn musis otacky za minutu prevest na radiany za sekundu... myslim ze uz tohle je ale pro spoustu mistnich odborniku nadliskej vykon
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35609 Včera v 16:56 oxygen
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist