globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co vybrat po Hondě CBF 1000?
10.1.2010 v 21:11
Dnes jsem na stránkách Kawasaki zjistil, že nová GTR 1400 stojí 449.000,-Kč . Ať se na mě nikdo nezlobí, ale za ty peníze motorku prostě nekoupím, i kdybych ty prachy měl, jako že je nemám. Nedám přece za motorku stejný peníze jako za auto téměř střední třídy. Pan European je dávno za zenitem stejně jako Yamaha FJR 1300A, K 1300 GT je hrozně ošklivá, Triumph Sprint 1050 ST je na mě moc malý a tříválec prostě nechci, MG Norge 1200 je moc slabá a Suzuki žádný cesťák nemá; kurnik šopa, to nikdo nedělá cestovní mašinu za rozumný peníze??????????

2 reakcí na tento příspěvek Co vybrat po Hondě CBF 1000?

11.1.2010 v 11:12 | Nahoru | #1
proč na všech hledáš jen chyby, já cestuju na cbr954rr a žádný problém, seděl jsem v sedle i 12 hodin denně s průměrnou spotřebou 5,0 litru (loni GG, letos plánuji Passo de Stelvio)

Třeba fazer je dle mýho na cestování super volba, jestli tady vykládáš něco o krouťáku do 7 tis. že ho fazer nemá, tak věř, že ho má tolik, že ho na cestách nikdy nevyužiješ - a né že nemá, nevykládej tady šroty, přečti si srovnávací test CBF 1000 a Fazer 1 v časopisu Motocykl.

Dle tvých nároků to vidím tak - že prodáš motku a koupíš plechovku, na trhu je takovej velkej výběr a ty si nevybrat

(reakce na) Co vybrat po Hondě CBF 1000?

11.1.2010 v 11:53 | Nahoru | #2

fašoun>proč na všech hledáš jen chyby, já cestuju na cbr954rr a žádný problém, seděl jsem v sedle i 12 hodin denně s průměrnou spotřebou 5,0 litru (loni GG, letos plánuji Passo de Stelvio)

Třeba fazer je dle mýho na cestování super volba, jestli tady vykládáš něco o krouťáku do 7 tis. že ho fazer nemá, tak věř, že ho má tolik, že ho na cestách nikdy nevyužiješ - a né že nemá, nevykládej tady šroty, přečti si srovnávací test CBF 1000 a Fazer 1 v časopisu Motocykl.

Dle tvých nároků to vidím tak - že prodáš motku a koupíš plechovku, na trhu je takovej velkej výběr a ty si nevybrat



moje rec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat po Hondě CBF 1000?

11.1.2010 v 22:45 | Nahoru | #3

fašoun>proč na všech hledáš jen chyby, já cestuju na cbr954rr a žádný problém, seděl jsem v sedle i 12 hodin denně s průměrnou spotřebou 5,0 litru (loni GG, letos plánuji Passo de Stelvio)

Třeba fazer je dle mýho na cestování super volba, jestli tady vykládáš něco o krouťáku do 7 tis. že ho fazer nemá, tak věř, že ho má tolik, že ho na cestách nikdy nevyužiješ - a né že nemá, nevykládej tady šroty, přečti si srovnávací test CBF 1000 a Fazer 1 v časopisu Motocykl.

Dle tvých nároků to vidím tak - že prodáš motku a koupíš plechovku, na trhu je takovej velkej výběr a ty si nevybrat



Jezdíme s kámošem často společně, on na Fazeru FZ1. Jemu na brzdě natočili 123 koní, v techničáku je 150...!!!
Mě natočili 106 koní, v techničáku mám 98...
Kámoš jel vždy sám, já většinou ve dvou, s třema kuframa, skoro vždy jsem měl o stupeň vyšší zařazenou rychlost, vždy v háku za ním a on pořád kroutí hlavou nad tím, jak mu můžu stačit.
Ten test v loňském Motocyklu jsem četl taky, ale i kámoš jako majitel FZ1 řekl, že je to kokotina, zaplacený článek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist