bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Teplota
27.12.2009 v 23:50
Cus du se zeptat jak mate teplotu kapaliny u mita a kolik ma byt celsium

Teplota

28.12.2009 v 00:07 | Nahoru | #1
kamos jestli si dobre pamatuju tak lital s 90-95°C
ale nereknu ti to ted presne

1 reakcí na tento příspěvek Teplota

28.12.2009 v 00:09 | Nahoru | #2
tak to je divny ja tam mam okolo 60 stupnu

(reakce na) Teplota

28.12.2009 v 00:14 | Nahoru | #3

Ridermito>tak to je divny ja tam mam okolo 60 stupnu


Tak to je špatně. Možná pokaženej termostatickej ventil. Pouští ti moc velký množství vody skrz chladič a podchlazuje ti ji. Ideál bejvá mezi 85 - 100°C.

Jo a nebo máš špatnej teploměr.

Naposledy editováno 28.12.2009 00:16:19

Teplota

28.12.2009 v 00:15 | Nahoru | #4
to bud rad
mu se to prehrivalo jak fena.. jedou po jedne palbe i varil
hele az bude na ICQ tak se zeptam.. zatim to je jen vzpominka co jsem si vzpomel.. neber to jako presny udaj

Teplota

28.12.2009 v 00:18 | Nahoru | #5
S tou teplotou bude mít roberto pravdu - těch +- 90-95°

1 reakcí na tento příspěvek Teplota

28.12.2009 v 00:21 | Nahoru | #6
tak třeba ted v zimě se ti to moc neohřeje..

Teplota

28.12.2009 v 00:23 | Nahoru | #7
neni to zimou?

(reakce na) Teplota

28.12.2009 v 00:25 | Nahoru | #8
St.naprcal> Ale stejnak by měl po delší době běhu dosáhnout snad alespoň ty 80ky .

Teplota

28.12.2009 v 00:30 | Nahoru | #9
2 takt jak 2 takt za jízdy mívám teplotu 70-73 ... když stojím logicky to jde nahoru ale todle je když jedu normálka v létě.. jak jsem měl už od 90 nahoru začínal to být průser a při 95 sutpních mě začal blikat displej že mi vaří voda na párky

2 reakcí na tento příspěvek Teplota

28.12.2009 v 00:31 | Nahoru | #10
ale ty vysoké teploty jen když stojíš na místě v letě ve velkém pařáku

(reakce na) Teplota

28.12.2009 v 00:36 | Nahoru | #11
Hajtra>
Asi víš o čem mluvíš. Tak jestli mu to těch 60 ukazuje jen teď v zimě, tak je to OK . Ale na "letní" teplotu je málo, za tím si stojím .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplota

28.12.2009 v 00:40 | Nahoru | #12

Hajtra>ale ty vysoké teploty jen když stojíš na místě v letě ve velkém pařáku

no jel jsem s typkem off mel 250 exc (04 nebo 06) .. zacal varit v jednom vyjezdu... a aby prestal.. vis co udelal? kopl tam neutral a stal na miste 4-5minut.. motor prestal kourit a teplota spadla na normal.. jsem se ptal a on: kdyz motor stoji voda koluje a chladi se ja cumel kazdej koho znam to zhasne a konec.. ceka 30min a jede dal.. on mel borec pravdu.. kdyz varis.. nech to 4minuty stat na neutral.. zadny turovani atd.. motor se schladi sam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplota

28.12.2009 v 01:40 | Nahoru | #13

roberto.cz>no jel jsem s typkem off mel 250 exc (04 nebo 06) .. zacal varit v jednom vyjezdu... a aby prestal.. vis co udelal? kopl tam neutral a stal na miste 4-5minut.. motor prestal kourit a teplota spadla na normal.. jsem se ptal a on: kdyz motor stoji voda koluje a chladi se ja cumel kazdej koho znam to zhasne a konec.. ceka 30min a jede dal.. on mel borec pravdu.. kdyz varis.. nech to 4minuty stat na neutral.. zadny turovani atd.. motor se schladi sam

Právě naopak. Při stání se motor přehřívá, protože neproudí kolem motoru a na chladič vzduch. Proč myslíš, že v koloně lidem spíná furt větrák?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplota

28.12.2009 v 01:42 | Nahoru | #14

Mládě.Fidži>Právě naopak. Při stání se motor přehřívá, protože neproudí kolem motoru a na chladič vzduch. Proč myslíš, že v koloně lidem spíná furt větrák?


s vodnikem jsem s prehrivanim nikdy zkusenost nemel..ale ten borec byl zkusenej enudrar a vedel co rika... taky mu to po tech 4 minutach prestalo varit

Teplota

28.12.2009 v 03:26 | Nahoru | #15
Mno nevim no, přikláním se k tomu proudění vzduchu... NSR když jsem nechal "stát a běžet" tak teplota lezla k nebeským výšinám a stačili minuty 3 motor jako motor...

Teplota

28.12.2009 v 07:45 | Nahoru | #16
mito nevím na tom jsem nikdy nejel, ale RS 125 73-75°C , ale pokud bylo chladnější počasí a trochu se ho hnalo , šla teplota třeba i na 60°C, ale jak píšou to už je nic moc

(reakce na) Teplota

28.12.2009 v 08:41 | Nahoru | #17
roberto.cz> Leda že tam měl pořádnej ventilátor. Jinak by musel mít snad chladič jako tank , aby to bez proudění vzduchu schladil, přestože to šlo jen na volnoběh.

Teplota

28.12.2009 v 11:17 | Nahoru | #18
ja kdyz zacnu varit, tak necham motor bezet, kdyz uz jsou oblaka ridci a je pres ne videt tak se rozjedu a porad tam mam o kvalt vic, abych ji tolik netocil a po par minutach zase taham

Teplota

28.12.2009 v 11:18 | Nahoru | #19

Ridermito>tak to je divny ja tam mam okolo 60 stupnu

na zimu si kluci na 4T davali pred jeden chladic karton

Naposledy editováno 28.12.2009 11:19:28

Teplota

28.12.2009 v 11:41 | Nahoru | #20
to nebylo v zime JA UZ MESIC NEJEZDIM

1 reakcí na tento příspěvek Teplota

28.12.2009 v 11:42 | Nahoru | #21
Mito má normálně teplotu chladící kapaliny 60 stupnů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplota

28.12.2009 v 12:07 | Nahoru | #22
Deagle> vis to urco

(reakce na) Teplota

28.12.2009 v 12:52 | Nahoru | #23
Ridermito> j... Mně to bylo taky divný, ale má. RS má kolem těch 70-75 a Mito 60. Když jsem na tom jel, tak mi to bylo divný a asi 10 minut to zahřejval až jsem se potom musel zeptat, kolik to má provozní teplotu (60) Pochopitelně, že v létě a když to necháš dlouho nastartovaný a stát, tak to bude mít o něco větší.

1 reakcí na tento příspěvek Teplota

28.12.2009 v 14:19 | Nahoru | #24
60-65°C normál, termostat by měl otevírat při 60°C myslím

(reakce na) Teplota

28.12.2009 v 17:45 | Nahoru | #25
the_duck> jo presne tak pri te 63 se to otevre a klesne to na tech 58 jinak dik chlapci
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO Davud 32 5.7.2022 v 12:03 Properitus
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO mito7 61 21.6.2022 v 08:56 mito7
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO mito7 38 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO mito7 18 3.6.2022 v 16:05 mariano
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO mito7 6 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288


TOPlist