globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Velky silnicni 2T
25.12.2009 v 00:41
Zdarec valec, jsem zase po delsi dobe tak nejak nostalgicky lozil po NETu ... jsem jedinej, komu chybej velky silnicni 2T?

Az jednou vyrostu (financne), tak bych mel doma rad neco z tohoto:

Suzuki RGV 500 (400)
Yamaha TZ 250
Yamaha TZ 750 (nedostiznej sen)
Honda NSR 400
*****
proste z nich citim takovou divokost ....

Jak jste na tom vy?
Anketa: Otazka velkeho silnicniho 2T:
Jasne, chci ho
74%
67
Je to pekny, ale nikdy bych nechtel
20%
18
Je to Mr.DKA
7%
6
Předchozí
1 2
Následující

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 15:42 | Nahoru | #31
deda ma ve stodole nsr 250 najeto jenom 5000km

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 16:50 | Nahoru | #32
Špatná doba kucí, 2takty jsou nenavratně pryč teď už budou na ceně jenom získávat a kdo co nejdřív nepořídí tak bude v řiti

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 16:51 | Nahoru | #33
kromě jaw to nepočitam mezi velke silnični zweitakty

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 18:05 | Nahoru | #34
První oficiální Buell-rw750:165hp
137kg
285km/h

[img]

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 18:06 | Nahoru | #35


[img]

1 reakcí na tento příspěvek Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 22:32 | Nahoru | #36
Je to dobré tak akorát jako rarita.. Tím myslím všechny tyhle závodní dvoutakty v civilním hávu.. Jede to kráně (v otáčkách), žere to šíleně (s tím se počítá), ale že jsem během chvilky dvakrát málem ztratil spolujezdkyně a svůj zadek, to už se moc odpustit nedá.. Podvozek je v jakémkoliv nastavení prostě vhodný jen na okruh, 2x se mi stalo, že jsem v rychlosti nad 150km/h zadřel výfukem o asfalt na normálněí terénní nerovnosti, což způsobilo kapatultáž spolujezdce a samozřejmě odlepení zadního kola od asfaltu, prostě na okruh dobrý, na cesty k ničemu. Tyhle vysokootáčkové dvoutakty s přívěrou absolutně nesnáší jakékoliv konstantní otáčky, jediná volba je zrychlovat nebo brzdit, na konstantní plyn prostě nejde jet. Když jsem měl RGV 250, tak jsem bez problémů ujížděl kámošům na ZZR 600 a CBR 600, ale ve městě pohroma, prostě plyn, brzda, plyn, brzda.. Po 20km na cestě byl člověk hotový Kdybych chtěl založit nějakou sbírku motorek, tak bych šáhl po NSR 400 a výš, ale jinak bych se mohl na zweitakty (mimo mou milovanou jawu) vysrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 22:49 | Nahoru | #37

C.J.>Je to dobré tak akorát jako rarita.. Tím myslím všechny tyhle závodní dvoutakty v civilním hávu.. Jede to kráně (v otáčkách), žere to šíleně (s tím se počítá), ale že jsem během chvilky dvakrát málem ztratil spolujezdkyně a svůj zadek, to už se moc odpustit nedá.. Podvozek je v jakémkoliv nastavení prostě vhodný jen na okruh, 2x se mi stalo, že jsem v rychlosti nad 150km/h zadřel výfukem o asfalt na normálněí terénní nerovnosti, což způsobilo kapatultáž spolujezdce a samozřejmě odlepení zadního kola od asfaltu, prostě na okruh dobrý, na cesty k ničemu. Tyhle vysokootáčkové dvoutakty s přívěrou absolutně nesnáší jakékoliv konstantní otáčky, jediná volba je zrychlovat nebo brzdit, na konstantní plyn prostě nejde jet. Když jsem měl RGV 250, tak jsem bez problémů ujížděl kámošům na ZZR 600 a CBR 600, ale ve městě pohroma, prostě plyn, brzda, plyn, brzda.. Po 20km na cestě byl člověk hotový Kdybych chtěl založit nějakou sbírku motorek, tak bych šáhl po NSR 400 a výš, ale jinak bych se mohl na zweitakty (mimo mou milovanou jawu) vysrat



A o tom to je

(reakce na) Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 23:38 | Nahoru | #38

mm-art-airbrush>A o tom to je



Tak to zase jo, každý by to měl poznat na vlastní kůži, aby věděl, co takový dvoutakt dokáže Když taková smradlavá 250ccm prožene 4T litra.. Ale žádnou citovou vazdbu jsem teda (aspň já) nenavázal

1 reakcí na tento příspěvek Velky silnicni 2T

26.12.2009 v 01:43 | Nahoru | #39
Bylo by to určitě hezký to mít doma v garaži ale jen na čumendu Mě stačila mala Cagiva Planet (nahé Mito) a DÍKY BOHU mi jí v té době živil otec....Za 2 sezony (20tis.km) byla dělaná 3krát GO motoru v hodnotě cca 18tis.kč.A naštěstí to byl jednohrnek.Svezení v otevrene verzi SUPER ale po zkusenostech se mi rychle rozplynul sen po Aprilii RS 250

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velky silnicni 2T

26.12.2009 v 08:27 | Nahoru | #40

MisaV2>Bylo by to určitě hezký to mít doma v garaži ale jen na čumendu Mě stačila mala Cagiva Planet (nahé Mito) a DÍKY BOHU mi jí v té době živil otec....Za 2 sezony (20tis.km) byla dělaná 3krát GO motoru v hodnotě cca 18tis.kč.A naštěstí to byl jednohrnek.Svezení v otevrene verzi SUPER ale po zkusenostech se mi rychle rozplynul sen po Aprilii RS 250



3 GO za dvě sezony..to bude problém někde jinde

Velky silnicni 2T

26.12.2009 v 10:31 | Nahoru | #41
2T není sranda... stačí, aby se někdo opravdu lehce pohrabal v bohatosti, v sacím traktu (vlasová prasklina uplně stačí,...) drobná chyba - neodborná úprava výfukového ústrojí) a takovej motor pak má svuj osud spočítaný v blízké době. Není to sranda. Holt to není pro každého.

Velky silnicni 2T

26.12.2009 v 16:27 | Nahoru | #42
moje vysněná je Honda RS 250 rv 94 a vejš ta s tim letmákem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velky silnicni 2T

26.12.2009 v 18:46 | Nahoru | #43

maras>3 GO za dvě sezony..to bude problém někde jinde

Ted nevim,zda narážíš na mou osobu,nebo na nějaký neurčitý prolém Ale rád bych teda doplnil informaci,že velke problémy začly až po první GO(prasklý kroužek)...Když to bylo na opravě (nebudu psát u koho ale servis je zaroven dovozcem Ducati),tak nám bylo zděleno(papirove potvrzeno)že je Go komletní....Bohužel nebyla-byl udělaný jen "vršek" a problém byl v tom,že "novou sílu" nevydržela klika,na kterou se nesáhlo.Takže se zadřela.Bohužel v rychlosti cca 150km/hod a v nesmyslně vysokých otáčkách,takže to byla taková mela,že motor byl totálně v prd.... Po třetí Go šla ještě nezajetá do světa a po roce když jí nový majitel prodával,tak opet po nové GO Jinak sám jsem se co se týče bohatosti směsi atd opravdu do ničeho nepouštěl a doprával ji kvalitní olej.Spíš si myslim,ze to neni motorka aby se na ni ujelo 10tis.za sezonu

(reakce na) Velky silnicni 2T

26.12.2009 v 19:14 | Nahoru | #44

MisaV2>Ted nevim,zda narážíš na mou osobu,nebo na nějaký neurčitý prolém Ale rád bych teda doplnil informaci,že velke problémy začly až po první GO(prasklý kroužek)...Když to bylo na opravě (nebudu psát u koho ale servis je zaroven dovozcem Ducati),tak nám bylo zděleno(papirove potvrzeno)že je Go komletní....Bohužel nebyla-byl udělaný jen "vršek" a problém byl v tom,že "novou sílu" nevydržela klika,na kterou se nesáhlo.Takže se zadřela.Bohužel v rychlosti cca 150km/hod a v nesmyslně vysokých otáčkách,takže to byla taková mela,že motor byl totálně v prd.... Po třetí Go šla ještě nezajetá do světa a po roce když jí nový majitel prodával,tak opet po nové GO Jinak sám jsem se co se týče bohatosti směsi atd opravdu do ničeho nepouštěl a doprával ji kvalitní olej.Spíš si myslim,ze to neni motorka aby se na ni ujelo 10tis.za sezonu



Což nemá nic společného s motorkou jako takovou. Za tohle ti může servis a zhazovat to na 2T je blbost.

Velky silnicni 2T

26.12.2009 v 20:05 | Nahoru | #45
jo kéž by byl něakej pěknej velkej 2t aby se na to dal sehnat šroubek.

Velky silnicni 2T

27.12.2009 v 12:48 | Nahoru | #46
600ccm 2t tenhle krásnej 2T máme v garáži, je to neskutečnej rachot ...

3 reakcí na tento příspěvek Velky silnicni 2T

27.12.2009 v 17:41 | Nahoru | #47

a co tohle kluci to je 800ccm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velky silnicni 2T

27.12.2009 v 18:14 | Nahoru | #48
riderfery> Tak na tohle bych se pomalu bál sednout...

(reakce na) Velky silnicni 2T

27.12.2009 v 18:19 | Nahoru | #49
mm-art-airbrush> nevim jestli si to pamatuju dobre a le mam dojem ze to ma 120kg a 180koni

(reakce na) Velky silnicni 2T

28.12.2009 v 01:04 | Nahoru | #50

mm-art-airbrush>Jára Cimrman by ho vymyslel... když vymyslel 6ti taktní motor?


ten ma nejlepsi vyplachovani. precti si Spalovaci motory od ing. K. Chocholy :)

(reakce na) Velky silnicni 2T

28.12.2009 v 08:50 | Nahoru | #51

riderfery>
a co tohle kluci to je 800ccm


no toto to je teda hustokrutystroj

(reakce na) Velky silnicni 2T

28.12.2009 v 10:25 | Nahoru | #52

riderfery>
a co tohle kluci to je 800ccm



myslim že to ma motor ze zněžnyho skutra a bylo to popsane kdysi v CMN každopadně to musí bejt neřiditelná bestie, ale takový jsou nejlepčí

Velky silnicni 2T

28.12.2009 v 10:28 | Nahoru | #53
lalik1Takatakime>DiegoGSX-R> no musi bejt husty celkem raketa :D:D

Velky silnicni 2T

28.12.2009 v 23:32 | Nahoru | #54
Trochec silnější míto no... Stejně by ho nofear rozetřel na svým zeleným povaleči

Velky silnicni 2T

13.3.2010 v 23:55 | Nahoru | #55
Zdary, mám RD 500, je to nádherný stroj s náročnou údržbou a spotřebou až 20 litrů, ale stojí to za to.

Velky silnicni 2T

14.3.2010 v 16:29 | Nahoru | #56
oskárek> tyjo, tiše závidím... můžu se někdy přijet podívat a případně poslechnout?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist