globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Velky silnicni 2T
25.12.2009 v 00:41
Zdarec valec, jsem zase po delsi dobe tak nejak nostalgicky lozil po NETu ... jsem jedinej, komu chybej velky silnicni 2T?

Az jednou vyrostu (financne), tak bych mel doma rad neco z tohoto:

Suzuki RGV 500 (400)
Yamaha TZ 250
Yamaha TZ 750 (nedostiznej sen)
Honda NSR 400
*****
proste z nich citim takovou divokost ....

Jak jste na tom vy?
Anketa: Otazka velkeho silnicniho 2T:
Jasne, chci ho
74%
67
Je to pekny, ale nikdy bych nechtel
20%
18
Je to Mr.DKA
7%
6

1 reakcí na tento příspěvek Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 22:32 | Nahoru | #1
Je to dobré tak akorát jako rarita.. Tím myslím všechny tyhle závodní dvoutakty v civilním hávu.. Jede to kráně (v otáčkách), žere to šíleně (s tím se počítá), ale že jsem během chvilky dvakrát málem ztratil spolujezdkyně a svůj zadek, to už se moc odpustit nedá.. Podvozek je v jakémkoliv nastavení prostě vhodný jen na okruh, 2x se mi stalo, že jsem v rychlosti nad 150km/h zadřel výfukem o asfalt na normálněí terénní nerovnosti, což způsobilo kapatultáž spolujezdce a samozřejmě odlepení zadního kola od asfaltu, prostě na okruh dobrý, na cesty k ničemu. Tyhle vysokootáčkové dvoutakty s přívěrou absolutně nesnáší jakékoliv konstantní otáčky, jediná volba je zrychlovat nebo brzdit, na konstantní plyn prostě nejde jet. Když jsem měl RGV 250, tak jsem bez problémů ujížděl kámošům na ZZR 600 a CBR 600, ale ve městě pohroma, prostě plyn, brzda, plyn, brzda.. Po 20km na cestě byl člověk hotový Kdybych chtěl založit nějakou sbírku motorek, tak bych šáhl po NSR 400 a výš, ale jinak bych se mohl na zweitakty (mimo mou milovanou jawu) vysrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 22:49 | Nahoru | #2

C.J.>Je to dobré tak akorát jako rarita.. Tím myslím všechny tyhle závodní dvoutakty v civilním hávu.. Jede to kráně (v otáčkách), žere to šíleně (s tím se počítá), ale že jsem během chvilky dvakrát málem ztratil spolujezdkyně a svůj zadek, to už se moc odpustit nedá.. Podvozek je v jakémkoliv nastavení prostě vhodný jen na okruh, 2x se mi stalo, že jsem v rychlosti nad 150km/h zadřel výfukem o asfalt na normálněí terénní nerovnosti, což způsobilo kapatultáž spolujezdce a samozřejmě odlepení zadního kola od asfaltu, prostě na okruh dobrý, na cesty k ničemu. Tyhle vysokootáčkové dvoutakty s přívěrou absolutně nesnáší jakékoliv konstantní otáčky, jediná volba je zrychlovat nebo brzdit, na konstantní plyn prostě nejde jet. Když jsem měl RGV 250, tak jsem bez problémů ujížděl kámošům na ZZR 600 a CBR 600, ale ve městě pohroma, prostě plyn, brzda, plyn, brzda.. Po 20km na cestě byl člověk hotový Kdybych chtěl založit nějakou sbírku motorek, tak bych šáhl po NSR 400 a výš, ale jinak bych se mohl na zweitakty (mimo mou milovanou jawu) vysrat



A o tom to je
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek

TOPlist