bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pístní sada
11.12.2009 v 22:40
shaním pístní sadu na 380/514 stačí pist s kroužky. nejlepé novej popřípadě cena díkec zetoráci kdyžtak nějaký eshopy vím že s dílama je to býdný

Pístní sada

11.12.2009 v 23:10 | Nahoru | #1
v Mualu to ve Slavkově nemaj? aspoň na objednávku teda jinak nevim, kde to sehnat

1 reakcí na tento příspěvek Pístní sada

11.12.2009 v 23:11 | Nahoru | #2
takhle, píst se nekupuje jako 10 rohlíků

potřebuješ mít píst většího průměru než byl původní, a udělat výbrus pro jeho průměr, pokud to měníš z důvodu opotřebení, že má hodně najeto,

pokud měníš píst z důvodu jiného poškození (například vadný zámek, kroužky, propálený, apod. a válec je v pořádku, musíš koupit píst stejného rozměru (tolerančního pole) jaký byl původní.

písty jsou značeny, dnes už bohužel různě, ovšem záklandí přehled zůstává.

například píst označený "AX" je píst pro prvomontáž, toleranční pole A (zpravidla nejvolnější) a X značí toleranční pole průměru pístního čepu. dnes už se pístní čep někdy neznačí, dělá se v jednom tol. poli.

píst označený "3CY" je píst pro třetí výbrus, tol, pole C (nejtěsněnjší, pístní čep těsnější než u X

takže tak.... až tohle pochopíš, budeme se abti dál..

nejvhodnější bude, když do krámu půjdeš s původním pístem a seženeš náhradu.

vyklop ale z jakého důvodu to budeš dělat, abychom věděli oč ti jde...

Pístní sada

11.12.2009 v 23:12 | Nahoru | #3
jinak díly na motokrosy ČZ má Moto Finěk v Blatné u Strakonic, mohu do sz poskytnout kontakt.

Pístní sada

12.12.2009 v 00:49 | Nahoru | #4

(reakce na) Pístní sada

12.12.2009 v 10:31 | Nahoru | #5
pech.> Na značení pozor dá se věřit pouze označení výbrusu, co se týká tolerančních tříd A,B,C tak už nikoli, písty co se dělají dneska jsou už nově vyráběné a co jsem se zatím setkal tak na všech je vyraženo B, ale každý je jiný, rozdíl je i 0,03mm a to je už opravdu hodně. Co je pravidlo, že písty jsou vždy o kousek menší než by měly podle tabulky být.
Proto je potřeba nejdřív objednat píst a teprve potom vybrousit na rozměr podle pístu, aby byla vůle akorát, na půlitra se dává cca 0,04mm vůle. Je nutné opatrně zajet, ale motor potom vydrží o dost víc.
Měnit píst nemá většinou smysl, protože většina opotřebení je na válci, je vyjetý do oválu největší vůle je u výfukového kanálu a pak v dolní úvrati.
Píst seženeš u Fiňka, Slepičky nebo Baška. Pokud by jsi měl zájem o kovaný Wiseco nebo Wosner tak seženeš u Oulehly, ale to už je jiná cenová kategorie.

Pístní sada

12.12.2009 v 10:49 | Nahoru | #6
valec je v poho tam nová vložka nultej vybrus už jsme něco shasil. jinák díkec

Pístní sada

12.12.2009 v 12:56 | Nahoru | #7

1 reakcí na tento příspěvek Pístní sada

12.12.2009 v 19:41 | Nahoru | #8
michal5: však to je standartní postup, nejdřív podle označení pístu sehnat jiný vhodný (větší) a pak výbrus...

jak správně zmiňuješ, pokud není píst poškozen po krátké době nějak divně, a jde o opotřebejní najetými hodinami, je třeba výbrus..

(reakce na) Pístní sada

12.12.2009 v 20:52 | Nahoru | #9
pech.> Spíš jsem myslel to, že skutečné rozměry pístů se liší od rozměrů uvedených v tabulce. Brousit bez znalosti rozměru je samozřejmě blbost.
Hlavně jde o to, že když vyměním píst 2B za jiný kus 2B tak může mít nevyhovující vůli.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
motoplat sundani ČZ 380/514 mirek453 5 8.11.2017 v 10:17 cabrak
Toužím po ČZ 380 nebo 250 [1, 2, 3, 4] ČZ 250/513, ČZ 380/514 unn4m3d 114 5.12.2016 v 17:51 kakasek
Zapalovaní Čz 380 bezkontakt ČZ 380/514 Zbynek125 6 19.9.2013 v 19:38 petrktm250
ČZ Motokros tlumiče. [1, 2] ČZ 125/516, ČZ 250/513, ČZ 380/514 Madball 37 12.6.2013 v 13:31 kozivak
Rozlisování karterů ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 350/634, Jawa 350/638, ... petas.hofman 10 24.9.2012 v 21:01 Zx-10RCarlos


TOPlist