globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna gufer v USD vidli - jak na to?
8.12.2009 v 09:41
OK, základní postup mám víceméně jasnej (přečet jsem si manuál ) ale pár nejasností ještě mám.
Inspiroval jsem se tu:
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch

Takže:
1) v manuále je součástí postupu i demontáž toho středovýho sráče ("pumping element", ve videu z toho akorát vytáhl jakousik tyčku) která je chycená šroubem zespoda. Často jsem četl něco o protáčení a následném vrážení seříznuté násady od smetáku, tomu bych se rád vyhnul takže je bezpodmínečně nutné toto demontovat?
2) jak přesně byste si vyložili toto:


3) jelikož nemám to speciální nářadí (na každou píčovinu abych měl deset tisíc speciálních udělátek ) - ten stahovák na pružinu bych dokázal obejít, tu zarážku taky, ale jak obejít takový to dvoudílný udělátko na narážení gufer mě nenapadá... leda kousek nějakýho tvrdýho dřeva a lehce naťukávat po obvodu, myslíte že to může fungovat? popř. nemáte někdo z pražáků na půjčení?
4) jak je to s čištěním vnitřku? strejda gůgl povidal, že nalejt decku technickýho benzínu a zapumpovat. co na to zdejší odporníci??
5) jak odvzdušnit cartridge? manuál píše chytnout trubky a pumpovat s nima proti sobě, ale nemělo by se pumpovat spíš tím vnitřkem (když je to podle manuálu ten pumping element )


Rady typu "dej to do servisu" očekávám, takže rovnou říkám že do servisu se mi nechce. Možná proto, že když tam byla millka naposledy, tak odjížděla na valníku
Anketa: Jen ze zajímavosti, jak servisujete vy?
DIY, ale do čeho nevidim, do toho se neseru
45%
9
DIY metodou pokus - omyl
40%
8
Do servisu,běžnou údržbu (olej a tak) zvládám
10%
2
Do servisu i na dofoukání gum
0%
0
Když přijde na servis, vyměním moto
5%
1

2 reakcí na tento příspěvek Výměna gufer v USD vidli - jak na to?

8.12.2009 v 15:08 | Nahoru | #1
assassin> je pravda, že stejně když odskok seřídíš tak že šroub uplně povolíš(olej proudí rychleji) nebo ho úplně dotáhneš(olej proudí ve vidli pomaleji)tak to obyčejný člověk na silnici nepozná, kór jak je to ještě u starší motorky. Takže tím nemáš skutečně co pokazit.
Ale na svojí motorce sem to tak dělal, protože ji komplet renovuju a taky když už něco dělám tak to dělám pořádně, sem prostě takový

FiZzeR>Jako myslíš když stím pak hýbeš a pumpuješ tam olej(odvzdušnění)? To máš přece zátku vidle v které je i ten šroub pro seřízení vyndanou takže ti netlačí na jehlu která uzavírá průtok oleje takže ojel ti tam volně proudí tak jako tak. Na samotném tlumiči se nastavuje vzdálenost matky od konce závitu viz. obrázek.

[URL=

(reakce na) Výměna gufer v USD vidli - jak na to?

8.12.2009 v 15:12 | Nahoru | #2
[quote]mischa638>assassin> je pravda, že stejně když odskok seřídíš tak že šroub uplně povolíš(olej proudí rychleji) nebo ho úplně dotáhneš(olej proudí ve vidli pomaleji)tak to obyčejný člověk na silnici nepozná, kór jak je to ještě u starší motorky. Takže tím nemáš skutečně co pokazit.
Ale na svojí motorce sem to tak dělal, protože ji komplet renovuju a taky když už něco dělám tak to dělám pořádně, sem prostě takový

FiZzeR>Jako myslíš když stím pak hýbeš a pumpuješ tam olej(odvzdušnění)? To máš přece zátku vidle v které je i ten šroub pro seřízení vyndanou takže ti netlačí na jehlu která uzavírá průtok oleje takže ojel ti tam volně proudí tak jako tak. Na samotném tlumiči se nastavuje vzdálenost matky od konce závitu viz. obrázek.

[URL= Takže ta zátka je štelovací, to je to co mi unikalo!

(reakce na) Výměna gufer v USD vidli - jak na to?

8.12.2009 v 15:41 | Nahoru | #3
[quote]mischa638>assassin> je pravda, že stejně když odskok seřídíš tak že šroub uplně povolíš(olej proudí rychleji) nebo ho úplně dotáhneš(olej proudí ve vidli pomaleji)tak to obyčejný člověk na silnici nepozná, kór jak je to ještě u starší motorky. Takže tím nemáš skutečně co pokazit.
Ale na svojí motorce sem to tak dělal, protože ji komplet renovuju a taky když už něco dělám tak to dělám pořádně, sem prostě takový

FiZzeR>Jako myslíš když stím pak hýbeš a pumpuješ tam olej(odvzdušnění)? To máš přece zátku vidle v které je i ten šroub pro seřízení vyndanou takže ti netlačí na jehlu která uzavírá průtok oleje takže ojel ti tam volně proudí tak jako tak. Na samotném tlumiči se nastavuje vzdálenost matky od konce závitu viz. obrázek.

[URL= vzadelenost co mas naznacenou se ale nejak rozhodi kdyz mas ten sroub odskoku utazenej misto povolenej? ja myslim ze ne.. tam je proste jen sroubek s dorazem a kdyz vytocis na jednu stranu tak je v jedne poloze kdyz na druhou tak v druhe..tohle je na konstrukci toho stelovatka uvnitr vicka.. tzn i jestli to klika nebo ne.. ale neda se s tim v podstate hejbat.. tim je danej i rozsah pohybu o kolik to tu tycku zamackne dovnitr.. jo to vychozi nastaveni jde ovlivnit tou vzdalenosti co mas vyznacenou na obrazku ale nenapada me jak by to ovlivnilo to nepovoleni sroubku..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist