bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.2.2024 v 17:07 | Nahoru | #6211
assassin> no to vypadá dobře, dík. Rácing řetěz asi vynechám ale ta rozeta je fajn k těm kolům, to bych nikdy neřekl, že tam ty okrouhlý díry budou vypadat dobře

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

16.2.2024 v 17:36 | Nahoru | #6212
Alu 520 vs OEM 530 je u me asi kilo a pul - jedny z nejlevnějších ustrenych

Aprilia RSV úpravy a tuning

16.2.2024 v 18:25 | Nahoru | #6213
Tak s baterii je to uz ranec kilogramu…

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

16.2.2024 v 18:30 | Nahoru | #6214
Jj tohle je nejsnazší cesta, pak vyfuk a kola a pak uz je to drahy

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.2.2024 v 19:12 | Nahoru | #6215

assassin píše: Jj tohle je nejsnazší cesta, pak vyfuk a kola a pak uz je to drahy



Ja uz mam v drahe polozce i ty kola....

Na kolik, ze vyjde ten lehky retez a rozeta??

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.2.2024 v 19:54 | Nahoru | #6216

assassin píše: Ja mam na gen2 tunaku alu rozetu renthal v te jejich titanove barve, proste nazloutlej hardelox… (samo nemam tunaka, ale kola z nej na TLS … jo a mam to v 520 s retezem DID ERV7)



Kurňa, nechceš mi taky udělat na TL ty samolepy na prdel s číslem??? Potřebuju #79

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

16.2.2024 v 20:01 | Nahoru | #6217


Já jezdím řetěz 525zvmx2 a rozetu Sitta, taky nějakej tvrzenej ALU bordel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.2.2024 v 20:18 | Nahoru | #6218

assassin píše: Alu 520 vs OEM 530 je u me asi kilo a pul - jedny z nejlevnějších ustrenych



A je to na jízdě poznat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.2.2024 v 20:21 | Nahoru | #6219

FiZzeR píše: A je to na jízdě poznat?



Samotnej řetěz urcite ne, ale je to dilek do skládačky, ja mam ted pod 190kg s plnou nádrži, to uz znat je…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.2.2024 v 20:23 | Nahoru | #6220
dewwil> tohle je vizualizace, tohle tele uz jsem zase zadrel, mam jine, ale nemám altualni foto- reknu grafikovi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.2.2024 v 21:12 | Nahoru | #6221

assassin píše: Samotnej řetěz urcite ne, ale je to dilek do skládačky, ja mam ted pod 190kg s plnou nádrži, to uz znat je…



Zeptal bych se na životnost, akorát mám pocit že to s tvým nájezdem asi nebudeš mít ozkoušený
Chtěl bych agátě zakrojit do špeků, ale ono tam moc není kde Řetězovka a zadní stupačky leda.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.2.2024 v 07:12 | Nahoru | #6222

assassin píše: dewwil> tohle je vizualizace, tohle tele uz jsem zase zadrel, mam jine, ale nemám altualni foto- reknu grafikovi.

aha, co ty s tím děláš.... Děkuji, až to bude tak to bude, nehoří to...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.2.2024 v 07:39 | Nahoru | #6223
FiZzeR> najizdim tak 3-4tis rocne, tim to vyjde na nekolik let a ztratim prehled, ale s tim lepsim retezem ity dural rozety vydrzi nesmysl, na motardu mam treba od zacatku jednu., tzn pet let meho okruhareni.
Na motorce vetsinou vydrzi do dalsi vymeny motoru nebo prevodu, loni jsem daval misto 42 44 a s tim i delsi retez. Na Aguste moc prostoru k odlehceni nebude, tam uz zbyvaji jen ty drahe polozky co ustri prd - osy a stojanek do titanu, karbon misto plastu a titan spojovak. Kola, kotouce, brzdice - to uz jsou docela scifi ceny.

Dewwil: to je prave blby, ze ani nevim proc se to zadrelo, asi prisel cas postavit vlastni motor

Naposledy editováno 17.02.2024 07:41:27

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

17.2.2024 v 07:51 | Nahoru | #6224
ja uz ztratil prehled, ale myslim ze 15 na retezu a rozete mit budu, a 20 ze to da.

e: rozdil mezi nejlepsim did erv7 a nejsilnejsim did530zvx je cca 0.8kg, rozeta da dalsich skoro pul kila myslim. To je co se da usetrit nejvic, za me bez negativ. Nesmi se tolik jezdit

Naposledy editováno 17.02.2024 08:05:01

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.2.2024 v 11:03 | Nahoru | #6225
Stev> to tak nejak sedi, ja mel i predni kolecko renthal superlight a ERV3 ktery je lehci nez sedmicka…

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.2.2024 v 11:13 | Nahoru | #6226
assassin> kolecko, se priznam, sem podruhy daval od JT, sem polevil. Ono s tou rezanou rozetou ... :) Myslim ze tohle
jt

jinak kdyz uz si to nakousnul, tak erv7 je na 100 clanku tezsi jen o 50g, A did 520 vr46 je o 25g lehci, takze na pul cesty k erv3. Kazdopadne malej rozdil.

Naposledy editováno 17.02.2024 11:20:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.2.2024 v 23:39 | Nahoru | #6227
assassin> ERV3 se má měnit podle západoněmeckých soudruhů po pouhých 500 okruhových km. Je křehká. Raději používám ZVMX2.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.2.2024 v 15:08 | Nahoru | #6228
radi5> zajimave info , ja na nem urcite najel vic... ted uz stjene davam toho nastupce...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

21.2.2024 v 10:17 | Nahoru | #6229
Hoši, nemá někdo zadní držák RZ, plasty do kapot pod riditky a sosák sání do masky na RSV 2004+

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

21.2.2024 v 11:36 | Nahoru | #6230

Jindřej píše: Hoši, nemá někdo zadní držák RZ, plasty do kapot pod riditky a sosák sání do masky na RSV 2004+



Tipnul bych si ze Mileek minimalne 3x

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

21.2.2024 v 11:42 | Nahoru | #6231
Ozzy_> s tím jsem v kontaktu denně, ten nemá

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

21.2.2024 v 18:28 | Nahoru | #6232
Ozzy_> tech plastovych a civilnich dilu uz moc nemam, a zajimave dily zas kreckuju pro sebe

Aprilia RSV úpravy a tuning

26.2.2024 v 21:11 | Nahoru | #6233
Zdarec chlapi , potřeboval bych znát váš názor , případně zkušenosti , přeci jenom se v RSV pohybujete pár let
mám Gen2 Factory 08 , ovály Mivv , KN-ko , od minulýho roku otevřený airbox a nejspíš mapa B ..5,5 až 6,5/100 cesta kolem Slovenska , 9/100 cesta kolem Šumavy , na okruhu mi to nezajímá..
Všechno šlape , žádný propady(asi) nebo cukání , prostě doteď jsme si žili poměrně spokojeně
Jenže jsem kokot neměl koukat do svodů , v místě propojení těsně před lambdou je překrytí cca 1/2 průřezu svodem ze zadního válce , prostě pravý svod má cca poloviční průtok (pak z mobilu hodím foto).
Zkrátím to..o víkendu jsem koukal do jiných sériových svodů + Akrapů , oboje mají to překrytí , Akrapy nebyly 60mm..
1. Nechat to bejt , když to funguje..jenže to zatím nedokážu
2. Zoptimalizovat origo svody , doladit na brzdě..
3. Koupit ty Akrapy a ty zoptimalizovat a doladit..
4. Taky jsem volal do RP , lze napasovat 60mm RP na 55mm koncovky Mivv a doladit , to už něco bude stát..nicméně jak každý rok uvažuju o brzdě tak letos už mám impuls to dotahnout
Nejspíš s tím vylepšujou střed , nebo to pomáhá s emisema ? Každopádně po odstranění a doladění se hne špička , posrat se to nemůže což ?
Díky za názory , Venca

Aprilia RSV úpravy a tuning

26.2.2024 v 21:19 | Nahoru | #6234

Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2024 v 19:13 | Nahoru | #6235
Jsem teda taky pacient, ale takhle jsem do díry ještě nečuměl

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2024 v 21:37 | Nahoru | #6236
Neni to třeba kvůli rozdílné délce svodů předek- zadek. Ze to tím kompenzují?

Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2024 v 21:45 | Nahoru | #6237
viz jindrej, taky je mozny, ze je to tam schvalne

s proudenim v tekutine je to tak, ze malokdo si dokaze predstavit co se tam vlastne deje....

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2024 v 21:57 | Nahoru | #6238
... aneb funguje to?! tak na to proboha nesahej ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2024 v 22:06 | Nahoru | #6239
Ozzy_> to ale říkají ajtaci. Ladič zásadně potřebuje rojebat to co funguje ale mohlo by fungovat ještě líp. Teoreticky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2024 v 22:18 | Nahoru | #6240

Jindřej píše: Ozzy_> to ale říkají ajtaci. Ladič zásadně potřebuje rojebat to co funguje ale mohlo by fungovat ještě líp. Teoreticky



V podstatě něco jako zvukaři.Nejdřív si nakoupěj kurvítka,kterejma to celý rozjebou a pak za to zapojej narovnávátka a skládaj to zpátky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist