Inspiroval jsem se tu:
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
Takže:
1) v manuále je součástí postupu i demontáž toho středovýho sráče ("pumping element", ve videu z toho akorát vytáhl jakousik tyčku) která je chycená šroubem zespoda. Často jsem četl něco o protáčení a následném vrážení seříznuté násady od smetáku, tomu bych se rád vyhnul takže je bezpodmínečně nutné toto demontovat?
2) jak přesně byste si vyložili toto:
3) jelikož nemám to speciální nářadí (na každou píčovinu abych měl deset tisíc speciálních udělátek ) - ten stahovák na pružinu bych dokázal obejít, tu zarážku taky, ale jak obejít takový to dvoudílný udělátko na narážení gufer mě nenapadá... leda kousek nějakýho tvrdýho dřeva a lehce naťukávat po obvodu, myslíte že to může fungovat? popř. nemáte někdo z pražáků na půjčení?
4) jak je to s čištěním vnitřku? strejda gůgl povidal, že nalejt decku technickýho benzínu a zapumpovat. co na to zdejší odporníci??
5) jak odvzdušnit cartridge? manuál píše chytnout trubky a pumpovat s nima proti sobě, ale nemělo by se pumpovat spíš tím vnitřkem (když je to podle manuálu ten pumping element )
Rady typu "dej to do servisu" očekávám, takže rovnou říkám že do servisu se mi nechce. Možná proto, že když tam byla millka naposledy, tak odjížděla na valníku
2 reakcí na tento příspěvek Výměna gufer v USD vidli - jak na to?
mischa638>Ten šroubek pro seřízení odskoku(roztahování tlumiče) se musí při demontáži vidlice vyšroubovat na doraz aby byl povolený(vždyť je to vidět i v tom videu)pokud se to neudělá,tak pak nepůjde tlumení seřídit. Aprilku sem ještě nedělal tak nevím jak moc se liší konstrukčně a principielně její vidle od japonců, ale u těch to tak prostě je, je to i v každým manuálu popsaný. Prostě než to začneš rozebírat tak ten šroubek vyšroubuj na doraz.
navody to uvadej.. ale myslim ze pro to neni zadnej extra duvod.. kdyz to rozeberes a vidis jak je to vlastne udelany.. kdyz to nepovolis nic se nestane..
uz se kupa lidi o tom prela proc to tak je.. naslo se nekolik duvodu.. ale vicemene zadnej nebyl takovej ze kdyz to neudelas ze se neco podela..
edit: a ta aprilka ma vidli showa, takze se od japoncu se showama v podstate nelisi...
Naposledy editováno 08.12.2009 14:43:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna gufer v USD vidli - jak na to?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |