bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výfuk,filtr na čz 125/516
16.11.2009 v 15:08
Zdarec, chtěl bych se zeptat jestli jste někdo zkoušeli dát na čz 125/516 třeba výfuk z jiné motorky mohl bych koupit origo výfuk na kx 125, ale nwm jestli by se něco změnilo potom bych se chtěl zeptat jestli jste tam neměli pěnový vzduchový filtr, taky z jiné motorky, jestli by tam vůbec šel dát, myslíte, že by to nějak pomohlo? jestli by ten výfuk třeba nepřidal spodek. Díky za odpověď
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Výfuk,filtr na čz 125/516

16.11.2009 v 15:30 | Nahoru | #1
ne, pokud chceš víc podku, přejdi na 250ccm, dvoutakt je na sání a výfuk extrémně citlivý a zpravidla to jede na jakýkoli jiný než originální blbě.

výfuk u dvoutaktu se musí složitě počítat z parametrů, které ty neznáš, a nedá se předpokládat, že ty bys to udělal lépe než banda inženýrů ve vývoji...

a tenhle motor, vzhledem k tomu, že je soutežní a tudíž jede na max, co se s tehdejšími materiály a zpracováním bylo možno dostat, neskýtá ani možnosti rozsáhlé úpravy...

pokud chceš víc síly, přejdi va vyšší kubaturu.. je to nejsnazší a rozumná cesta.

Naposledy editováno 16.11.2009 18:02:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516

16.11.2009 v 16:10 | Nahoru | #2
pech.> pěkně jsi to napsal asi máš pravdu, ale 250 je zase moc těžká jedině ten motor nacpat do jiného rámu, jinak jak jede ten motor čz 250 s porovnáním s novějšíma 125?

Výfuk,filtr na čz 125/516

16.11.2009 v 18:01 | Nahoru | #3
těžká není, nijak výrazně oproti 516..

novější 125 moc neznám... teoreticky možná stejně, páč 513 má nějakých 35k, což novější 125 (ostatně už 125/519 měla přes třicet) běžně mají, a rozsah doženou přívěrou a klapkama... ale oproti 516 je třeba 513 celkem dělo, ta motorka jede fakt super... a hlavně i přes to že i ta potřebuje vysoké otáčky, proti 516 je přesto mnohem příjemnější v těch nižších...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516

16.11.2009 v 18:03 | Nahoru | #4

Dejv08>pech.> pěkně jsi to napsal asi máš pravdu, ale 250 je zase moc těžká jedině ten motor nacpat do jiného rámu, jinak jak jede ten motor čz 250 s porovnáním s novějšíma 125?

ja to natrel 125 (myslim 92) husce na rovince

1 reakcí na tento příspěvek Výfuk,filtr na čz 125/516

16.11.2009 v 18:05 | Nahoru | #5
zapoměl jsem - rozdíl váhy 516/513 je pouze několik kilo...

1 reakcí na tento příspěvek Výfuk,filtr na čz 125/516

16.11.2009 v 18:17 | Nahoru | #6
Molitanový filtr vřele doporučuju, je to dost znát na životnosti motoru. Možná budeš muset jinak otryskovat, ale výkon je stejný jako s papírákem. Není vůbec problém ho koupit, na 100% ho dělá denicol a multi-air a pravděpodobně i spousta dalších, je označený jako CZ 125-250. Jediné co si musíš udělat je kostra, kterou dáš do filtru práce cca na 2 hodinky.
Výfuk nech originál, z japonce ti tam žádný nebude pasovat a na výkonu si spíš ublížíš než pomůžeš.
250 ve srovnání s moderní 125 nejde rovnat, úplně jiný průběh výkonu a hlavně ovladatelnost je nesrovnatelná. Jednoduše řečeno, aby jsi mohl prohánět někoho na nové motorce tak musíš být o dost lepší jezdec než on jinak nemáš šanci.
Další věc je, že jiným rámem z toho novou motorku neuděláš, trochu se jízdní vlastnosti zlepší, ale pořád ti zůstane charakter zetky hlavně kvůli váze motoru a vzdálenosti řetězového kolečka od osy kyvky.

(reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516

16.11.2009 v 18:19 | Nahoru | #7
pech.> Asi tak 10 ovladatelnost 513 proti 516 je šílená je to hrozně znát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516

16.11.2009 v 18:20 | Nahoru | #8
roberto.cz> to ta huska musela být těsně před smrtí nebo jezdec nevěděl kde to má plyn. Výkon 516 s novější motorkou nejde vůbec rovnat.

1 reakcí na tento příspěvek Výfuk,filtr na čz 125/516

16.11.2009 v 18:28 | Nahoru | #9
však 516 má nějakejch 25 koní...

(reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516

16.11.2009 v 18:37 | Nahoru | #10
Michal #5> náhodou číza jede pěkně , tak já nwm asi chvílu ještě zůstanu u 516tky a pak si koupim novější 125, ale zase čz 250 bych měl tak za 25000 i s modernějším rámem a 125 za takovou cenu ani neseženu, co jsem se díval tak krosky myslím že rok 2000 ještě stojí min. 35000 a to si myslím že to v moc dobrém stavu nebude a ta 125 když se mi posere tak se nedoplatím na čz seženu vše v poho za poloviční cenu a opravím to doma, asi zůstanu ještě u 516tky, nešel by ten spodek dohnat třeba jiným karburatorem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516

16.11.2009 v 18:38 | Nahoru | #11
pech.> 516tka má 30 koní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516

16.11.2009 v 19:04 | Nahoru | #12
Dejv08> 516 nikdy 30 koní neměla, údajně se tam dá dostat pomocí dost rozsáhlých úprav, ale pak máš motor na jeden závod. Na republice v dobách kdy byla 516 závodní nářadí tak se dokonce prohazovaly motory i mezi rozjížďkami. Dneska nemá cenu to řešit, protože je levnější a podstatně lepší koupit si novější moto.
Spodek na 516 nikdy nebude, musíš hodně řadit a naučit se jezdit zatáčky přes spojku. Jiné řešení není. Jiným karburátorem si vylepšíš reakce na plyn, ale spodek stejně bude nic moc.
Na 250 v jiném rámu si dej pozor jen málo motorek funguje, většina jen vypadá, že by fungovat mohla. Postavit přestavbu do jiného rámu je dost náročné jak na čas tak na peníze, aby to k něčemu bylo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516

16.11.2009 v 19:44 | Nahoru | #13
Michal #5> 516tka má 19,6kW, to je skoro 30 koní, nj nejhorší je to udržet v otáčkách když jedeš do kopce a jsou tam malé skokánky, tam to vzdycky stratím, ale zatím jsem byl na trati jen 3x , tak se zatím učím, ta 250 by na mně byla asi moc těžka hlavně při skocích.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516

16.11.2009 v 19:57 | Nahoru | #14
Dejv08> 26,5 koně podle mě není skoro 30, ale to je i jedno...
Musíš se snažit to proskákat tak, aby jsi nepadal proti kopci a těsně před dopadem už mít přidaný plyn, pokud to nestačí tak ve vzduchu o kvalt podřaď, dělá se to i na 250. Dost věcí okoukáš nebo na ně přijdeš. Pokud jsi byl na trati jen 3x tak na úvahy nad změnou stroje je brzo.

(reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516

16.11.2009 v 21:10 | Nahoru | #15
Michal #5> skoro je , tak brzo kámoš na trati začínal s YZ 250 a před YZ měl jawu 90 což si myslím že na začátek je tak silná motorka uplná blbost.Jinak jak jsem říkal ještě zůstanu u 516 a příští rok více potrénuju a zkusím jet v hobby třídě.

(reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516

16.11.2009 v 21:26 | Nahoru | #16
Michal #5> a nemáš odkaz na eshop nebo kontakt na někoho kdo ty filtry má?na netu to nemůžu najít. Dík

1 reakcí na tento příspěvek Výfuk,filtr na čz 125/516

16.11.2009 v 23:15 | Nahoru | #17
Kupoval jsem ho teď v létě v motoslužbách v Chrudimi. Musíš volat v eshopech většinou není zboží jako filtry naskladněné všechno. Určitě ho dělá i multiair tak najdi prodejce a cinkni tam. Sehnat by jsi měl v pohodě.
Co se týká závodění tak se zetkou jedině se zetkama, jiné třídy jen pokud máš hodně najeto.

1 reakcí na tento příspěvek Výfuk,filtr na čz 125/516

17.11.2009 v 10:22 | Nahoru | #18
hele kde kupujete díly na CZ 125/516? na netu jsem toho moc nenašel... vlastně nic nenašel...

Výfuk,filtr na čz 125/516

17.11.2009 v 10:43 | Nahoru | #19
Na netu nic není, ale na 516 se dá hodně věcí koupit v inzerci za slušný peníze tady nebo tady .
pak jsou lidi co prodávají nové díly nebo repliky, stránky nemají, ale není problém objednat cokoliv po telefonu. Jestli chceš kontakty tak napiš PM.

(reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516

17.11.2009 v 11:11 | Nahoru | #21
Dejv08> díky vyzkouším a uvidim...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516

17.11.2009 v 11:15 | Nahoru | #22
Dejv08> Znám jen moto-PV a tam bych nakupoval jen v největší nouzi, ceny nic moc a nestydí se poslat ti rezavé kolečko do převodovky. Vyměnil mi ho za pořádné, ale musel jsem tam zajet.

(reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516

17.11.2009 v 12:19 | Nahoru | #23
Michal #5> to máš pravdu, že s těma cenama to ma nicmoc, jsem si u něho kupoval řetězové kolečko a měl ho o 50kč dražší než v jiném obchodě, bohužel tam už 11cti zub neměli. Jinak díly jako kolečka do převodovky jsem kupoval na inzercích, tak to nevím, jinak docela dobré ceny má ten poslední obchod http://www.bartunkovi.cz, jiné jsem moc nepoužival, jinak motobard taky v poho, teď jsem si všiml, že tam má i ten pěnový vzduchový filtr.

Výfuk,filtr na čz 125/516

17.11.2009 v 12:35 | Nahoru | #24
Od motobard jsem nikdy nic nebral, s ním hodně spolupracujou lidi co jedou Janečka a to mám dost z ruky. Díly nakupuju ze strakonic a dá se to jen musíš vědět co od koho můžeš koupit protože některé repliky jsou tak na koukání.

1 reakcí na tento příspěvek Výfuk,filtr na čz 125/516

17.11.2009 v 19:46 | Nahoru | #25
Zdarec,kolika zubou bych si měl koupit rozetu a sekundár na 516?Ted mam 12 a cca45 a zdá se mi to moc do rychla.

(reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516

17.11.2009 v 22:25 | Nahoru | #26
croos> stáhni si tady manuál a dej tam originál +- jeden zub vepředu podle toho jak a kde jezdíš.

Výfuk,filtr na čz 125/516

18.11.2009 v 20:46 | Nahoru | #27
pánové nechci vám do toho kecat ale jak ste se tady bavili o těch víkonech a koních,je to uplně jinak.tyhle ůdaje jsou jenom papírově ale ve skutečnosti je to uplně jinak.
Byl sem s mou 250 513 na Dynu,určitě víte co to je,no a tam mi naměřili 28,24 koně při 6445 ot/min. Točivý moment 31,69 Nm při 6257 ot/min. a řekli mi že je to dost slušný.když sem se ptal jak je to možný že je to tak málo proti tomu co má napsáno,vysvětlili mi že ten psaný ůdaj je naměřený v továrně kde motoru dají ty nejlepší podmínky a ty v normálním provozu nikdy nedoženeš.řekli že většina motorek má při měření o 5 až 7 koní mín než má psáno,jak je to s hodně malejma obsahama nevím.jinak předemnou měřili týpka s Hayabusou a naměřili nějakých 190 +- a ten blbec se zeptal jak se dá zvíšit výkon?? jo a ještě něco,ten maník od měření chvíli koukal na ten muj stroj a pak řek at na to vlezu sám a budu dělat co mi řeknou že to asi neukočíruje.no tak sem to proved. odjezd sem měl s potleskem,bylo to na sraze,prej tam tohle ještě neměřili.

1 reakcí na tento příspěvek Výfuk,filtr na čz 125/516

18.11.2009 v 20:48 | Nahoru | #28
jinak 513 je podle mě ohodně snašší na jízdu než 516.proboha vždyt se to ani nechce rozjet.

(reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516

18.11.2009 v 21:58 | Nahoru | #29
lewisss> Na 513 se dá flákat a tím že jde odspodu ti nedá tak najevo chyby. Proto pokud se chceš naučit jezdit je lepší 516 i ovladatelnost je jinde. Měl jsem obě tak vím o čem mluvím.
Co se tká výkonu tak si co se reálných parametrů týká netroufnu nic odhadnout, protože každá zetka jede jinak, má jiný průběh i výkon. Diskuzi jsem spíš směřoval k tomu, že výkon je nižší než udávaný ne větší. Další věc je, že udávané výkony co jsou v manuálu jsou měřené na motoru, ale většina dnešních měření je na zadním kole.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516

19.11.2009 v 13:46 | Nahoru | #30
Michal #5> jaksi to myslel že při výměně za molitan možná budeš muset přetriskovat myslíš že nestačí dát jen bohatější směs a aš se trochu zas usadí tak to dat spátky,nebo máš skušenost stím že ten molitanovej propouští větší rychlostí vzduch,a ještě sem se chtl zeptat jakej průměr má kastlik na filtr ten co ním vstupuje vzduch k filtru mám bohužel jinej rám a tam ten kastlik se musí udělat jinej asi z překlišky nebo lamina ale chci aby to mělo přibližně stejný rozměry
za odpověd dík
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
spotřeba ČZ 125/516 martintymr 4 7.9.2023 v 12:57 doktorM
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Háže olej z převodovky ČZ 125/516 sustrjan 23 10.6.2022 v 16:33 sustrjan
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist