bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Muž na Jawě
4.10.2009 v 18:05
8.10. na ČT2 francouzský dokument o značce Jawa

1 reakcí na tento příspěvek Muž na Jawě

12.10.2009 v 20:10 | Nahoru | #121
Skalda> bylo to mysleno spise v legraci, tak si to neber nejak zle ale mrzi me ze se na to nemuzu kouknout v telce, jakakoliv dalsi komprimace z me strany neprichazi v uvahu, jednak mam na PC tak 2 hodiny denne, nekdy ani to ne, a za druhe je to pod linuxem trochu komplikovanejsi nez ve win
chtel jsem se zeptat protoze takovych dokumentu uz bylo na CT2 nekolik, treba jak jezdili peraci po Africe kdyz pan Honda ve sve dilne vyrobil za rok 5 motorek, jestli bys neco nenasel u sebe v archivu

je to reklbych presne jak rikali v tom dokumentu, posledni dobra motorka od jawy byla nez odesel pan riditel Hvezda, pak vsechno spatne a dovrsila to privatizace..
osobne si myslim ze jawa nema zadnou budoucnost, pro me skoncila jeji existence nekdy rokem 74, konkretne poslednim kulatym motorem

MartinED250>krasny pullitr

(reakce na) Muž na Jawě

12.10.2009 v 20:24 | Nahoru | #122

ineverexist>Skalda>... pod linuxem trochu komplikovanejsi nez ve win...


staci vyrobit si jeden skript pro mencoder nebo ffmpeg a tim pak prohanet vsechny fajly, ze kterejch potrebujes vyrobit XviDy v AVI pro prehravac. Jestli nemas rad shell, tak se da pouzit napr. Avidemux; nemelo by to trvat dlouho do toho Xvidu, obzvlast jestli to chces jenom na jedno kouknuti - pouzij jednopruchod s nejakym orezanym motion searchem a melo by to za chvili byt (narozdil od ty H.264 kterou jsem kompresil na dvou jadrech Athlonu 5000+ celou noc ). Abych ti nezustal dluzen za pomoc pri analyze problemu s FTP, muzu ti to vyrobit (aspon bude zajimave zjistit, jak dlouho to bude trvat), ale musis mi slibit, ze tu mene kvalitni verzi nebudes dal sirit

ineverexist>Skalda>... chtel jsem se zeptat protoze takovych dokumentu uz bylo na CT2 nekolik, treba jak jezdili peraci po Africe kdyz pan Honda ve sve dilne vyrobil za rok 5 motorek, jestli bys neco nenasel u sebe v archivu...


z podobnejch snimku (o stare ceske motovyrobe)mam pouze jeste Zaslapane projekty - Stop pro CZ (v asf z TV archivu)

Muž na Jawě

12.10.2009 v 21:02 | Nahoru | #123

1 reakcí na tento příspěvek Muž na Jawě

12.10.2009 v 21:38 | Nahoru | #124
ineverexist> tak jsem to prave dokonvertil. Rekomprese do Xvidu trvala presne 29min . Dal jsem tomu o 200kbit/s vic (na CD se to vejde), ale stejne je ztrata kvality poznat. Link mas v PM... kdyz uz nic, tak oproti prave se objevivsimu uloz.to, to muzes sosnout aspon rychleji (dal jsem limit na usera 1024kB/s)

1 reakcí na tento příspěvek Muž na Jawě

12.10.2009 v 23:03 | Nahoru | #125
Já se díval a nahrané to mám a ostuda na té benzince to stejné na Jawáču ani jeden na Jawce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Muž na Jawě

13.10.2009 v 00:25 | Nahoru | #126

Raptor.1>skyair> 500 OHC jsem měl, výroba takového stroje dnes je krásnej sen. Bohužel nereálnej.

Proc by to mel byt nerealny sen?
viz Royal Enfield nebo motocykly Ural,Dnepr a myslim,ze i Triumph ma v nabidce nejake retro.Ja osobne bych do takove Pulton repliky urcite sel.Je to jrnom o lidech.Nadsencu by se naslo dost a dost.

Naposledy editováno 13.10.2009 00:58:13

Muž na Jawě

13.10.2009 v 10:53 | Nahoru | #127
zajímalo by mě, jak by vypadala 500 s kotoučem....a kolik lidí by tu motku takhle bralo....vstřikování schovat do karbců a byl bych spokojený

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Muž na Jawě

13.10.2009 v 11:19 | Nahoru | #128

wolakus>Já se díval a nahrané to mám a ostuda na té benzince to stejné na Jawáču ani jeden na Jawce



Pořád bych si chtěl představit jak by mohli mít na zádech třeba Harley a jezdit na rejži.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Muž na Jawě

13.10.2009 v 11:40 | Nahoru | #129

Jawař>Pořád bych si chtěl představit jak by mohli mít na zádech třeba Harley a jezdit na rejži.



to samý mě taky napadlo. nebo být přihlášený ve škodaklubu a jezdit mercedesem.

(reakce na) Muž na Jawě

13.10.2009 v 12:27 | Nahoru | #130
Jawař> No řekl bych,že tak každý čtvrtý čoprák má na zádech H-D a jezdí n a japoncích

Muž na Jawě

13.10.2009 v 13:19 | Nahoru | #131
Ale určitě tam nemá Harley club nebo nedejbože MC. Já jezdím na Duc i na Jawě. Tak tam mám nášivky obou značek ale ne clubu.

Muž na Jawě

13.10.2009 v 16:26 | Nahoru | #132
Klobouk dolů krásná práce toho pětikila.ůNo jo Brusel nařídí střiky a kotouče...Brusel nařídí kolik mlíka a masa mužou sedláci vyrobit kolik vína vinaři vyrobit

(reakce na) Muž na Jawě

13.10.2009 v 16:47 | Nahoru | #133
Skalda> ..diky moc!

1 reakcí na tento příspěvek Muž na Jawě

13.10.2009 v 16:49 | Nahoru | #134
Vsimli jste si okolo 12 minuty, jak tam tankujou na pumpe, ze ten frantik micha olej primo do nadrze, ackoliv uplne na zacatku je zaber na motor a tam, pokud se nepletu, je videt oilmaster? A ten druhy/a doliva olej do Suzuki do oddelene nadrzky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Muž na Jawě

13.10.2009 v 16:57 | Nahoru | #135
Želva_1> jestli to nebude souviset s tim problemem s cerpadlem... potom si ho prece nechava ve fabrice opravit...

(reakce na) Muž na Jawě

13.10.2009 v 17:32 | Nahoru | #136

Skalda>Želva_1> jestli to nebude souviset s tim problemem s cerpadlem... potom si ho prece nechava ve fabrice opravit...



Nj vlastne, na to jsem zapomnel. Tak to bude urcite ono

(reakce na) Muž na Jawě

13.10.2009 v 17:36 | Nahoru | #137

nahllowSKY>Proc by to mel byt nerealny sen?
viz Royal Enfield nebo motocykly Ural,Dnepr a myslim,ze i Triumph ma v nabidce nejake retro.Ja osobne bych do takove Pulton repliky urcite sel.Je to jrnom o lidech.Nadsencu by se naslo dost a dost.



Jakých nadšenců myslíš? Co by si to koupili? Nevěř tomu.

S Enfieldem, Dněprem a Uralem to nesrovnávej, to jsou stroje, který se vyrábějí 1) bez přerušení, 2) v zemích s levnou pracovní silou. Výrobní přípravky, formy a nástroje na 500 OHC skončily dávno ve šrotu a zhotovovat je dnes znovu by bylo spojeno s obrovskými náklady. Navíc ta konstrukce měla svoje nedostatky a řadu z nich dost zásadních.
Podívej se, kolik stála Kawa W650 s podobnou konstrukcí motoru jako 500 OHC. Mám před sebou katalog z roku 2001 - 289.000 Kč! Pro srovnání - dvouválcová ER-5ka stejného výkonu 50 koní(ale vodou chlazená) stála tehdy 199.000,-. Dokonce čtyřválcová 750 ccm ZR-7 se 76 koni byla levnější, stála 269.000,-.
Triumph dneska vyrábí poměrně dobře vypadající retro modely (repliky to ovšem nejsou ani náhodou). Aby ceny udržel alespoň trochu přijatelné, nechává si jejich motory vyrábět někde na Taiwanu.

Pěkně renovované (často až moc) originály 500 OHC visí dnes na inzerních portálech už hezky dlouho a že by se nadšenci hrnuli jsem si nevšiml.

Je to nereálný, věř mi. Svět je dnes někde jinde.

Muž na Jawě

13.10.2009 v 17:42 | Nahoru | #138
.

[img]

2 reakcí na tento příspěvek Muž na Jawě

13.10.2009 v 17:48 | Nahoru | #139
Přesně tak, stotožňuji se s Raptorem. Tohle už se nikdy nepovede. Nezaplatilo by se to. Podívejte se na ćíňana NEW pionýra. Byl to nějakej zázrak? Nebyl. Kdo prostě chce půllitra, tak si ho sežene a dá dohromady. To co vidíte nademnou mě vyšlo na 143 000Kč a fotka je po dvouhodinovém mytí a odstraňování nánosů špíny. Levněji se to prostě nedá... Potom následují investice do oprav a renovace. cena se šplhá. To co vidíte v inzercích možná je přemrštěná cena, ale zkuste to za ni postavit...

Muž na Jawě

13.10.2009 v 17:48 | Nahoru | #140
To je hrozny, jak tam na tom setkani s byvalymi zamestnanci u nekoho doma pijou to pivo....Klasik To je "vycepni", cili hnusna sracka a jeste osmicka (obs. alc. 3,1%)

(reakce na) Muž na Jawě

13.10.2009 v 18:24 | Nahoru | #141
MartinED250> Ten Tvůj kousek je ovšem pěknej. Funkčně je v pohodě? Ta cena není nízká, ale ještě docela ujde. Obecně je ovšem fakt, že tyto stroje jsou jako veteráni poměrně nadhodnocené - péráci, půllitry, částečně i kejvačky. Je to dáno jakousi nostalgií domácího trhu. Nedávno byl na toto téma dokonce článek v ČMN. Cizí stroje maj u nás ceny reálný, ale domácí veteráni jsou výše - asi je to vzpomínkama lidí, na čem jezdili zamlada, nebo jejich tátové, dědové a proto (možná) jsou ochotni zaplatit více.
Kamarád koupil letos zjara zachovalýho Triumpha Tridenta 750 z roku asi 1971, pojízdný, vizuálně cca ve stavu jako Tvoje Jawa a dal za něj 110 tis...
350000 Kč za Jawu 500 OHC je podle mě nesmysl.

Muž na Jawě

13.10.2009 v 19:03 | Nahoru | #142
350 000Kč je nesmysl. Funkčne byl v pohodě, jen nebyl seřízen a celkově rozdrchaný. To máš pravdu. Dělal jsem si vše sám, dnes mám hotovo a v materiálu jsem dalších 64 000Kč.. Je ale jako nový a jezdí náramně. Podle mě realita za OHC s rodokmenem - tzn. originální doklady je tak 230-250000Kč. U šneků o něco více. i tak Ti nikdo nezaplatí odvedenou práci.

(reakce na) Muž na Jawě

14.10.2009 v 09:44 | Nahoru | #143
Skalda> Díky moc za nahrání a nasdílení. Nestihl jsem to v TV.

2 reakcí na tento příspěvek Muž na Jawě

14.10.2009 v 10:42 | Nahoru | #144
možná otravuju ale kde to najdu na zhlédnutí?v I vysílání na čt.to není
pamatuju si že kolem roku 99.se dalo 500.ohc koupit asi za 40.tis kč a dnes?
řešení je koupit motor třeba z triumhu nebo kawasaki w650 a dát to do rámu třeba z 634 a udělat si pětikilo doma a nechat schválit na provoz po veřejných komunikacích.prostě udělat stavbu podle vzoru jawa 500 ale trošku modernější a ve finále to vyjde stejně jak koupit staré pětikilo ale bude se na tom jinak jezdit.prostě domácí retro je to ovšem o čase a chechtákách ostatně jak každej veterán.

(reakce na) Muž na Jawě

14.10.2009 v 13:15 | Nahoru | #145

karlos650>možná otravuju ale kde to najdu na zhlédnutí?v I vysílání na čt.to není
pamatuju si že kolem roku 99.se dalo 500.ohc koupit asi za 40.tis kč a dnes?
řešení je koupit motor třeba z triumhu nebo kawasaki w650 a dát to do rámu třeba z 634 a udělat si pětikilo doma a nechat schválit na provoz po veřejných komunikacích.prostě udělat stavbu podle vzoru jawa 500 ale trošku modernější a ve finále to vyjde stejně jak koupit staré pětikilo ale bude se na tom jinak jezdit.prostě domácí retro je to ovšem o čase a chechtákách ostatně jak každej veterán.



Kdo myslíš, že ti to otipuje? Všude tě s tím vyhoděj.

Muž na Jawě

14.10.2009 v 13:37 | Nahoru | #146
nechtel bych jawu s cizim motorem,bral bych to jako novy model,ktery se nepovedl,ale tezko rici. velka skoda je, ze opravdu by asi neslo tam nechat bubny a karburator. ja bych bral nejakou repliku jedine,nejlip zavodní,at motokros nebo silnicni, ale je to nemožné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Muž na Jawě

14.10.2009 v 18:17 | Nahoru | #147

karlos650>možná otravuju ale kde to najdu na zhlédnutí?v I vysílání na čt.to není
pamatuju si že kolem roku 99.se dalo 500.ohc koupit asi za 40.tis kč a dnes?
řešení je koupit motor třeba z triumhu nebo kawasaki w650 a dát to do rámu třeba z 634 a udělat si pětikilo doma a nechat schválit na provoz po veřejných komunikacích.prostě udělat stavbu podle vzoru jawa 500 ale trošku modernější a ve finále to vyjde stejně jak koupit staré pětikilo ale bude se na tom jinak jezdit.prostě domácí retro je to ovšem o čase a chechtákách ostatně jak každej veterán.



Najdeš díky Skaldovi zde

Skalda>zaznam ke stazeni je na ftp://skalda.org/moto/Muz%20na%20Jawe.mp4 (snad to muj domaci server ustoji ). Necham to tam povesene cca tyden. Parametry nahravky krome rozliseni stejne jako zde...

EDIT: prestaly fungoval klikaci odkazy na ftp://



A k té přestavbě bych řekl, že to je nereálkné dostat na papíry

Navíc třeba Kawa W650 je klasika každým coulem, dokonce s královským, hřídelem a bylo by škoda ji kvůli něčemu ničit

(reakce na) Muž na Jawě

14.10.2009 v 18:31 | Nahoru | #148

C.J.>... Najdeš díky Skaldovi zde...


neni to moc podstatny, ale okolo casu 2:14 (v tech "rychlopohybech") vzniklo v tom mym zaznamu par artefaktu po deinterlacingu, kterejch jsem si pri kontrole nevsiml. Protoze jsem jeste nesmazal nekompresenej grab, tak jsem to prekompresil jeste jednou s lepsi filtraci... takze komu by tech par bilejch prouzku vadilo, tak od vcerejsiho dopoledne je na te same ftp adrese poopravenej release

1 reakcí na tento příspěvek Muž na Jawě

14.10.2009 v 21:17 | Nahoru | #149
Skalda> ty si nedas pokoj s tim grabovanim
jo jsem zapomnel, tu "lq" verzi muzes smaznout a jestli mas jeste neco s tematikou jawa nestyd se hod taky na FTP

mohl by autor tohoto vlakna pridat link na stazeni do uvodniho prispevku ? aby se na to kazdej naptal porad dokola..

(reakce na) Muž na Jawě

14.10.2009 v 21:48 | Nahoru | #150
ineverexist> neboj, tu lq verzi specialne pro tebe jsem smazal hned jak si ji dososal . Bohuzel s tematikou Jawy uz nic; z ceskejch vyrobcu uz jenom ten Stop pro Cezetu...

taky bych uvital, kdyby to tam Desmik strcil; lidi se me ptaji na PM odkud to maji sosnout (asi jsou liny si precist cely vlakno )

EDIT: hrubka

Naposledy editováno 14.10.2009 21:49:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... Radouš5 5 8.11.2022 v 19:48 sardel
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Kdo pozná z čeho to je Jawa 125/810 Chopper, Jawa 125/810 Travel, Jawa 250 ... _Macca_ 9 3.1.2022 v 02:06 _Macca_
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist