Po vyčištění a naolejování KN filtru ztratil motor výkon, stoupla spotřeba z 8-9ti na nějakých 11litrů, na plyn reaguje mizerně.
Když se kouknu skrz filtr, tak některý místa jsou průsvitný, některý červený - když jsem olejoval, tak průsvitný místa nebyly žádný, oleje steklo jen trochu.
Může se KN filtr přeolejovat a snížit průtok vzduchu nebo by ten přebytečnej olej vylítal sáním?
[URL= vypadá filtr po vyndání - před vyndáním jak píšu nahoře, tam skoro žádný průsvitný plochy nebyly.
Naposledy editováno 08.08.2009 08:51:34
a schnul normálně na sluníčku přirozeně. no umyju ho a uvidím, co uvidím.
Ural má KNka už při prodeji - ať už je tam dávají v Linci, nebo přímo v Rusku. navíc při ježdění v prašanu v zimě je neocenitelnej.
Origo papírák tam je danej teď, ale svíčky jsou černý jak bota, takže má asi jinou propustnost.
Teď otázka, jak se projevuje jaká směs - když nechám čtyřku spadnou na hranici, odkud se ještě s dobrým seřízením sebere, tak tady je jen tupej zvuk a motor moc nereaguje, celkově je motorka líná, špatně se sbírá na nejvyšší rychlost do otáček a na dosažení určitý rychlosti je třeba ji držet pod plynem víc, než s dobrým seřízením. A ani s plným plynem sem se většinou nedostal přes 80-85 (maximálku má ural stovku). Svíčky byly načernalý, konce výfuků černý, takže byl předpoklad, že je to spíš bohatý.
Ani při ubrání plynu ve velký rychlosti to nestřílí do výfuků, tak i proto jsem si spíš říkal, že je to bohatý.
Naposledy editováno 08.08.2009 12:24:05
Delam to tak uz tri roky a nikdy zadnej problem .
1 reakcí na tento příspěvek Špatná propustnost KN filtru
sprejem jsem to vzal víc, než zdrávo, protože varovali před málo namazáním.
nikdy jsem jinej neviděl a tenhle dělám poprvý, takže tak nějak nemůžu posoudit, jak by to mělo ve finále vypadat.
každopádně ty světlejší tmavší místa jsou i po umytí, tak jsem to do toho roztoku rovnou namočil a uvidím.
Naposledy editováno 08.08.2009 10:23:53
1 reakcí na tento příspěvek Špatná propustnost KN filtru
divný je, že ta bavlna má různou hustotu - někde světlejší, někde tmavší, některý oka jsou téměř průsvitný - teď těžko říct, kdy k tomu došlo nebo jestli to tak už bylo, nějak detailně jsem ho nezkoumal po rozdělání. ono se to fotí blbě, protože nejlíp je to vidět jen proti světlu, ale zas proti světlu se to blbě vyfotí :)
vyprání v lázni voda + ten saponát to vyčistilo mnohem líp, tak nechápu, proč je v návodu nastříkat, nechat působit a pak opláchnout proudem vody z čistý strany na špinavou.
[URL= nějak vypadá ta různá rozvrstvenost filtru - některý místa jsou jakoby prázdnější, některý líp vyplněný
[URL= a takhle růžovej je filtr i přesto, že byl 20min v čistým roztoku a pak ještě pranej v kýblu s vodou + roztok :) - vše originál KN přípravky.
[URL= teď jde o to, jestli takhle vypadá každej filtr, nebo ne..
V navodu je strikat z jedne strany, 2 vrstvy na kazdy 'platek'. Cca z 10cm a 2x prejet jeden ten zahyb.
jednotlivý pláty taky moc stříkat nejde - při hustotě plátů a jejich krátký dýlce to tak nějak nejde,ale nějak sem to teda prostříknul a funguje jakž takž jako dřív, akorát vršek si trochu polepšil a líp se to roztačí (jestli teda blafání kolem 4-5tis otáček se dá nazvat točením )
a ty dírky tam jsou pořád, nepůsoběj moc důvěryhodně :)
svíčky už maj čistší i izolátor, ale jinak jsou pořád lehce načernalý, spotřeba klesla o dva litry na krásných 9!!!
jinak všem díky za rady a za uklidnění, že děravej jak řešeto ho nemám jen já
svíčky na dálnici
[URL= v běžným přívesnickým provozu
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek Špatná propustnost KN filtru
Edit> pac ta modra kdyci sitka se me nezda .... KNek jsem mel uz par v ruce, ale s modrou kryci sitkou jsem s nesetkal ...
Naposledy editováno 09.08.2009 22:46:44
1 reakcí na tento příspěvek Špatná propustnost KN filtru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatná propustnost KN filtru
assassin>to modry bude neco jinyho... ale ono je to proste jen bavlnenej filtr... tzn nesoumernost struktury je normalni, to co popisujes bude ze je preolejovanej... to ze se jeho vlastnosti zmeni s kazdym naolejovanim mas pravdu...
Ja vam nevim, u me je v manualu vyslovne uvedeno, ze se nemusime preolejovani bat, ze veskery prebytecny olej nasaje a spali motor. Podle moji zkusenosti tomu tak skutecne je, namazu ho podstatne vic nez byl z vyroby a po par km je to v cajku..
PetrVTR_new>Ja vam nevim, u me je v manualu vyslovne uvedeno, ze se nemusime preolejovani bat, ze veskery prebytecny olej nasaje a spali motor. Podle moji zkusenosti tomu tak skutecne je, namazu ho podstatne vic nez byl z vyroby a po par km je to v cajku..
a nebo, jako ho u mě to přebytečný olej vyfluše ven když si to střelí do sání
2 reakcí na tento příspěvek Špatná propustnost KN filtru
každopádně jestli to není originál KN, tak to radši těch 1500 nebo kolik do originálu zainvestuju. ono už že každý naolejování změní propustnost a tím to ovlivní i složení směsi, mi přijde podivný. u mě se nespravilo nic ani po 400km..
Němec>mně třeba zaráží, že celý jedno okýnko, který má plácnu třeba kolem půl milimetru, tak tam není pohledově tkanina žádná(a takovejch je tam víc), jestli takovej filtr může nějakej bordel pustit nebo ne. - člověk dost často nějakým prachem jezdí..
každopádně jestli to není originál KN, tak to radši t
tak petrVTR pise ze i v manualu je ze prebytecnej olej to sezere..tak asi OK, ja mam zkusenost spis s molitanovejma a tam je preolejovani znat.
to ze je tam viditelne milimetrova dirka pruchozi je celkem zvlastni, ja KNko nikdy tak detailne nezkoumal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatná propustnost KN filtru
Němec>mně třeba zaráží, že celý jedno okýnko, který má plácnu třeba kolem půl milimetru, tak tam není pohledově tkanina žádná(a takovejch je tam víc), jestli takovej filtr může nějakej bordel pustit nebo ne. - člověk dost často nějakým prachem jezdí..
každopádně jestli to není originál KN, tak to radši t
No ono to ma fungovat takhle: Kovova mrizka ma na sobe epoxidovou vrstvu a jak s tim prochazi vzduch ma se vytvorit elektrostaticky naboj ktery castici prachu pritahle a nalepi se na naolejovanou bavlnu. Takze ta prusvitna mista by vadit nemela ten filtr neni teda jen mechanicka bariera pro pevne castice jako papirak.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bridgestone Batlax A41 Adventure, r... Ostatní cestovní | greg600 | 10 | 24.2.2024 v 19:31 NUTELIER |
Točí semi gripy Ostatní cestovní | bommbay | 14 | 4.2.2024 v 19:04 kalous72 |
vyplatí se 125ccm Ostatní cestovní | obcasjuli | 23 | 20.10.2023 v 18:46 dva_hrnce |
grossglockner [1, 2] Ostatní cestovní | Zbyněc | 38 | 12.9.2023 v 22:29 TomasNBK |
Bulharsko, Řecko 2023 Ostatní cestovní | Milan1963 | 15 | 11.9.2023 v 15:15 Milan1963 |